nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)
Verwijderd
en bij jou werkt het goed?Op zaterdag 25 mei 2002 23:24 schreef Mr_Man het volgende:
hey das nouw toevallig. exact 3 dagen geleden heb ik ook dit truukje toegepast bij mijn abit be6-II, je meot alleen wel in win2k je htp368 drivers installen. anders word het een sooitje. die staan vast wel op de site waar je die bios vandaan hebt.
die drivers had ik al....en gebruik in onders win 2k en tijdens de setup
was ik achter gekomen......Op zaterdag 25 mei 2002 23:18 schreef Ultra het volgende:
Als je die 2 schijven striped, dan klopt het wel dat dat als 1 schijf wordt gezien. Dat is nou net de bedoeling
ja oke, ik snap het niet helemaal, maar als ik partition info draai laat ie geen enkel HD zien.....:(Op zondag 26 mei 2002 09:54 schreef BalusC het volgende:
Al de search geprobeerd op de site van PowerQuest? Dit kwam ik tegen
maar, ik heb het gister avond geprobeerd, mijn onbaord ide controller te disablen, en dan win 2k setup te draaien.
hij roept dan uiteidelijk, als ik de controller probeer te instaleren, dat deze niet bestaat.
kijk dat ie niet helemaal wil onder een bestaande windows, met partities, is tot daaraan toe. Maar ik wil wel uiteidelijk windows kunnen draaien van af mijn RAID Stripe
hoe heb jij je raid (stripe) geformateerd?Op zaterdag 25 mei 2002 23:24 schreef Mr_Man het volgende:
hey das nouw toevallig. exact 3 dagen geleden heb ik ook dit truukje toegepast bij mijn abit be6-II, je meot alleen wel in win2k je htp368 drivers installen. anders word het een sooitje. die staan vast wel op de site waar je die bios vandaan hebt.
Verwijderd
die zag toen een grote ongepartitioneerde schijf van 80 gb en daar heb ik toen een ntfs part van gemaakt.
kijk een in je apperaat beheer. wat voor scijven staan daar? want er zou iets moeten staan van scsi disk.
meestal staat er iets met het word "volume" erin bij mij althans
diskmanegment zegt helmaal niks (ook niet de bootscijf) als ik de stripe heb gemaakt staan.Op zondag 26 mei 2002 13:24 schreef Mister_X het volgende:
wat zegt de diskadministrator in windows zelf?
meestal staat er iets met het word "volume" erin bij mij althans
net geprobeerd een software raid 0 te maken, maar mijn voeding is te licht om 3 7,2K rpm schijven te trekken
misschien is dat wel het probleem...........
dat heb ik al de heletijd gedaan (3HD's en diskette, soms cdrom)Op zondag 26 mei 2002 15:46 schreef Mister_X het volgende:
dat zou idd wel eens het probleem zijn, haal er eens wat dingen uit, cdrom/2hd's of 1tje, en probeer er dan eens te formateren, ow diskette kan je ook even loskoppelen, (gewoon even de powerkabelltjes eruit halen)
alleen 2 HD en een diskette station, en nog vastlopers....
ik heb ff een 145W atx voeding-kje gehacked
en daar de schijven aan gehangen.....geen vast lopers (tot nu) meer.
kan gewoon een software stripe maken in win2k en die is snel! en kan hem ook benchen
maar als ik het dan hardwarematig probeer werkt het nogsteeds niet! geen disks in scijfbeheer