Toon posts:

verschil tussen brnd en third geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil geheugen kopen 512 of 1024 mb nu zie ik dat er 2 modulles zijn ze verschillen 5 euro http://www.dvc-computers.nl/shop/index.html maar wat is het verschil tussen die 2 en zijn ze op cl2 te krijgen ze moetten ook 6 ns zijn als het kan maar ik weet er niet veel van dus iemmand

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Welk geheugen? PC100, PC133, PC2100, PC2700, PC800 :? Graag niet van dit soort wazige topics waar niemand wat mee kan, meer info dus maar ook je vraag duidelijker stellen want ik begrijp er al met al geen hout van.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
het is pc 2700 voor een kt3 aru op de site zijn er 2 cd brnd en de third (staan bij 333 MHZ) welke van die 2 is het beste maar vooral wat is het verschil

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 19:10 schreef ronald1 het volgende:
het is pc 2700 voor een kt3 aru op de site zijn er 2 cd brnd en de third (staan bij 333 MHZ) welke van die 2 is het beste maar vooral wat is het verschil
Hij heeft een MSI KT3 Aru moederbord, en zoekt nu nog geheugen voor dat plankje.
Er past DDR2100 en DDR2700 op, en hij wil dus het snelste/beste...

Nu wil hij dus het verschil weten tussen:
Dimm PC333 512MB DDR Brand/Brnd Euro 164,00
&
Dimm PC333 512MB DDR Brand/Third Euro 169,00

Wat is nu het verschil?? (behalve die 5 euro :7)???

bron en dan links bij geheugen/333mhz

/edit/ en ja, ik ken ronald1 irl :)

Verwijderd

Topicstarter
dank je wel joey nu alleen nog een reactie

Iemand

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Brand on brand houdt in dat je een echte merk DIMM hebt, dus merk chips op een merk pcb. Brand on third zijn DIMM's met merk chips maar op een 'onbekend' stuk pcb. Als je b.v. flink wil gaan overclocken moet je een goede brand/brand nemen, Samsung of Crucial om maar wat te noemen, anders kun je tegenwoordig ook prima on 3rd spul nemen.

Persoonlijk ben ik een echte 'merk freak' als het op ram aankomt; geen onbekend spul in mijn dozen, zeker niet voor een paar Euro's verschil :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
ok ik ben eruit voor die 5 euro kun je er beter van zijn dat de pcb niet van een of ander japans merk is maar van de makers van de chip die natuurlijk hoge eisen stellen aan de reepen van eigen fabrikaat ik heb al wat gezocht op got en las dat de samsung repen ook goed op cl2 draaien die pak ik dus

Thanks
Pagina: 1