Ik overweeg de aanschaf van een Logitech Cordless Desktop Optical setje maar ik vraag me af of dat toetsenbord op de beperkte ruimte die ik op mijn bureau heb wel gaat passen. Zeker als je die polssteun die er volgens mij bij zit er aan hebt zitten lijkt hij nogal diep. Weet iemand wat de afmetingen van dat toetsenbord (met en zonder de polssteun) zijn, ook qua hoogte? Of zou iemand die zo'n ding heeft 'm eens op kunnen meten?
<subtiel kickje>
Niemand met zo'n toetsenbordje even zin om de meetlat erbij te pakken?
Niemand met zo'n toetsenbordje even zin om de meetlat erbij te pakken?
Mijn dank zou heel groot zijnOp vrijdag 31 mei 2002 00:33 schreef djspot het volgende:
50x30ik heb hem bij mijn pa daar zou ik morgen ff kunne meten
Verwijderd
max. breedte: 49 cm
hoogte met polssteun: 27 cm
en dat met die hoogste-verstel dingen in de hoogste stand, dus als je je toetsenbord plat legt, zal ie een paar mm groter zijn.
hoogte met polssteun: 27 cm
en dat met die hoogste-verstel dingen in de hoogste stand, dus als je je toetsenbord plat legt, zal ie een paar mm groter zijn.
De polssteun kun je er af halen, dan blijft er ca. 22 cm diepte over....
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Allemaal bedankt voor de reacties, ik denk dat ie net zou passen op m'n bureau, dus nu nog eens zien waar dat ding een beetje betaalbaar te vinden is
.
Verwijderd
http://www.tweakers.net/pricewatch/19582Op vrijdag 31 mei 2002 22:21 schreef jasjenl het volgende:
Allemaal bedankt voor de reacties, ik denk dat ie net zou passen op m'n bureau, dus nu nog eens zien waar dat ding een beetje betaalbaar te vinden is.
Ik heb zelf goede ervaring met Netfront, die stuurde dat ding op de minuut nadat ze hem zelf binnen hadden.
Verwijderd
Ik denk dat ik 't eens bij Easybit ga proberen, daar was ie een beetje in de aanbieding (€ 119 + € 10 verzendkosten). De (weinige) ervaringen in de shopsurvey waren wel positief, dus wie weet.Op zaterdag 01 juni 2002 01:48 schreef MREn het volgende:
[..]
http://www.tweakers.net/pricewatch/19582
Ik heb zelf goede ervaring met Netfront, die stuurde dat ding op de minuut nadat ze hem zelf binnen hadden.
Verwijderd
Hoezo past ie dan op je buro!
Ik lig mooi achter mijn pc met mijn toetsenbord op knieen of buik(tis maar net wat uit komt
).
Of ik lig op mijn bed met de computer door gelust naar mijn TV. Lekker spelletjes doen.
Ik lig mooi achter mijn pc met mijn toetsenbord op knieen of buik(tis maar net wat uit komt
Of ik lig op mijn bed met de computer door gelust naar mijn TV. Lekker spelletjes doen.
Nou ja, 't lijkt me ook wel eens praktisch om gewoon achter m'n bureau te kunnen typen dus dan is 't wel handig als ie daar op past, maar ik kan me inderdaad ook wel voorstellen dat je met zo'n toetsenbordje nieuwe werkhoudingen gaat ontdekken
.
Pagina: 1