Op maandag 27 mei 2002 14:42 schreef AleXtc het volgende:
Zie sig;
Ik heb mega problemen met mijn videokaart.......
De vorige (Hercules gf2 GTS) liep goed....daarna over op XP.
Dat ging ook goed.
De nieuwe GF3 Ti550 is een RAMP !! Ik heb continu Infinite Loop errors en nv4_disp...... noem ze maar op. Divx enzo afspelen ging totaal niet..(vastlopen en spontane reboots) Games opstarten ging, alleeen het moment dat er gespeeld kon worden sloegen ze vast of ook reboots.
Een oplossing is er niet, zelfs de pci naar agp controller op standaaard pci zetten gaf 50% performance loss
(en daar geef je met alle liefde 800 piek aan uit

)
Ik word er doodziek van.
Ben nu bezig win2k te installen en ik hoop dat het over gaat.....dan maar wat minder spellekes.
Als iemand anders iets weet.................plzzzzz
Ik heb nu alles gedaan..... De bios van me Gainward geupdate, de bios van me KT7A-Raid erin gepropt.
Alle settings op failsafe van me mobo, Win2K erop gezet.
Daarna de viadrivers erop gezet. Hierna was de beurt aan de Gainward. 23.82 geloof ik.... van de site van Gainward. Dus die moeten goed zijn.
DUS NIET !!!!!!
Even via "run" geprobeert dxdiag te draaien.
Loopt bij alles vast..........
Ik weet het nu niet meer.....
Ik denk dat ik eerst me PC maar es beet ga pakken en 'm ut raam uit gooi..... Daarna naar de heren van Gainward, NVidia, VIA, EN niet te vergeten die gore hufter van een Bill Gates en al die bobo's een paar ongeloofelijke klappen op hun bek te geven. Dan zullen wij als genaaide eindgebruikers die gasten eens even helemaal plat procederen, die grap heeft me nu al zoveel geld gekost en wat heb ik nu ??? Een systeem dat niet werkt.....probeer maar eens erachter te komen wie het nou gedaan heeeft......
Wat krijg je te horen ??? euuhh.... drivertje ?? JA me REET.
Ik ben er helemaal klaar mee met die zooi !!!!!!!!!!!!
Tweakers..... UNITE!!!!! En mail die hommels plat...... Wij krijgen helemaal geen waar voor ons geld !!!!
Het enige waar ze aan denken is geld verdienen.
Hoe ze denken; zodra er 1 ander hardware fabrikant compatible is met hun hardware dan gooien ze hun troep op de markt. met de slogan, " kijk, het werkt toch ?? "
Tweakers.....naar mijn idee worden we de laatste tijd steeds meer genaaid.. Kijk uit !!
P.S. Sorry voor het taal gebruik maar ik ben er nu zo ongelooflijk klaar mee.