Toon posts:

hoe loet ik via een wingate traffic regelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb thuis een netwerk met 4 pc's maar de vraag is als ik internet deel viaa een programma zoals wingate kan ik dan zeggen van bijvoorbeeld da ip zoveel MB/S up en zoveel MB/ downstream en da ip zoveel en da ip zoveel zodat ik mezlf in het netwerk grotere bandbreedte kan geven naar het internet toe dan de andere? zodat ik sneller kan downloaden dan mijn broer het zelfde hoeveel hij afhaalt dat hij niet mijn voledige bandbreedte kan opgebruiken

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Op zaterdag 25 mei 2002 18:24 schreef UnaMed het volgende:
ik heb thuis een netwerk met 4 pc's maar de vraag is als ik internet deel viaa een programma zoals wingate kan ik dan zeggen van bijvoorbeeld da ip zoveel MB/S up en zoveel MB/ downstream en da ip zoveel en da ip zoveel zodat ik mezlf in het netwerk grotere bandbreedte kan geven naar het internet toe dan de andere? zodat ik sneller kan downloaden dan mijn broer het zelfde hoeveel hij afhaalt dat hij niet mijn voledige bandbreedte kan opgebruiken
Dat kan volgens mij niet met WinGate :)

Denk dat je dan toch naar een wat geavanceerder programma toemoet of eventueel een hardware router.

Ohja gewoon hoofdletters leestekens enters en je woorden afmaken helpt ons met lezen :{
Welkom op GoT

Verwijderd

Je kan linux gaan draaien dan heb je hele mooie progies daar voor bijv. http://www.astaro.com/
UU linux kan je naar windows op je server installeren dus leuk om te probeeren. :P