Weet iemand misschien een url waar dit hele principe uitgebreid wordt uitgelegd? Wel in het nederlands aub.
Alsof ik dat nog niet geprobeerd heb. Ik kon alleen engelstalige versies vinden. Daarom vraag ik of iemand hier een pagina weet.
Je kan wel op elke vraag in GoT antwoorden dat je maar op google moet zoeken maar wat weet jij nou van wat die persoon al geprobeerd heeft?
Je kan wel op elke vraag in GoT antwoorden dat je maar op google moet zoeken maar wat weet jij nou van wat die persoon al geprobeerd heeft?
Heb je wel volledig gelezen wat ik zei ?Op zaterdag 25 mei 2002 18:26 schreef CREAM het volgende:
Alsof ik dat nog niet geprobeerd heb. Ik kon alleen engelstalige versies vinden. Daarom vraag ik of iemand hier een pagina weet.
Nee dat kan je niet.Je kan wel op elke vraag in GoT antwoorden dat je maar op google moet zoeken
Maar "weet iemand een url" vragen wel.
Omdat ik in 10secs al een degelijke site vind.maar wat weet jij nou van wat die persoon al geprobeerd heeft?
Wil je alle details dan lees je de RFC's.
Ja die zijn in het engels
eigenlijk is zo'n beetje alles wat met internationale standaarden temaken heeft, in het engels...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Wl een stom topic maar goed,
Ik heb ooit ook een topic gehad wat daar over ging,
Het heette "wie bepaalt welk ip je krijgt op internet"
Btw, via endoria kun je gratis een ipv6 tunnel krijgen!
Ik heb ooit ook een topic gehad wat daar over ging,
Het heette "wie bepaalt welk ip je krijgt op internet"
Btw, via endoria kun je gratis een ipv6 tunnel krijgen!
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
Verwijderd
Hoi,
Je zal toch met engelse documenten moeten werken aangezien het opzetten van bijv. tunnels op routers ook in het engels is.
www.6bone.net is een goeie site. vandaarvandaan kan je bijv. naar
http://www.cs-ipv6.lancs.ac.uk/ipv6/6Bone/Whois/NLNET.html
Dat is het object van UUNET-NL/WCOM-NL waar ik me mee bemoei.
Succes
Je zal toch met engelse documenten moeten werken aangezien het opzetten van bijv. tunnels op routers ook in het engels is.
www.6bone.net is een goeie site. vandaarvandaan kan je bijv. naar
http://www.cs-ipv6.lancs.ac.uk/ipv6/6Bone/Whois/NLNET.html
Dat is het object van UUNET-NL/WCOM-NL waar ik me mee bemoei.
Succes
www.whatis.com word alles in begrijpelijke taal uitgelegd
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()