Toon posts:

Avi file wordt niet herkend als avi...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Divx'je dat het niet wil doen. Het probleem is als volgt. Ik had hem eerst op cd gebrand. toen hij niet van cd wilde spelen heb ik hem gekopieerd naar de HD. Ook dat mocht niet baten. Windows herkent het bestand als .Avi. Ook als ik de film in een player laad dmv openen is hij gewoon als avi te zien. Maar dan volgt de foutmelding.
Ik heb inmiddels verschillende Players geprobeerd met de volgende foutmeldingen

Bsplayer: unknown file format
Tha Playa: the location you selected can not be opened
Divx player 2.0: the file you selected you are attempting to open does not appear to be an divx videofile.

Ik heb de al eens bekeken en toen werkte het wel. ook heb ik hem inmiddels op 2 verschillende computers geprobeerd.

Iemand een oplossing??

Verwijderd

File corrupt? Zoomplayer al geprobeerd? Juiste codecs geïnstalleerd? Is het wel een avi file?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:04

BM

Moderator Spielerij
renamen naar mpeg?

lijkt me een verkeerde extensie.
Dus gewoon wat extensies van film formaten proberen.
Als dat niet werkt zal je film een beetje rot zijn denk ik

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 mei 2002 18:01 schreef rubenski het volgende:
File corrupt? Zoomplayer al geprobeerd? Juiste codecs geïnstalleerd? Is het wel een avi file?
de codecs lijken me juist divx 5.0 en Nimo codec geinstalleerd om het probleem op te lossen maar helpt niks
De file lijkt idd corrupt. ik heb dat zoomplayer gedownload en die geeft de melding "unable to create filters". Hoe kan ik hem renamen naar mpeg?

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-12-2025

dread

Sluwe vlaming

gewoon file renamen ipv film.avi film.mpeg

correct me if i'm wrong ;)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Verwijderd

Topicstarter
Ook dat helpt geen zier. Is het zomaar mogelijk dat je een film brandt en dat ie daarna niet meer te gebruiken is?

• Malebolgia
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-12-2025

Malebolgia

Move, or be moved

dat lijkt me sterk...
het kan zijn dat je de Ogg DirectShow filter nodig hebt (ik had ook een DivX van 'The Others', die deed het pas met dat progje, ondanks dat ik nimo ook al had geïnstalleerd...

"People should know when they're conquered..."

Verwijderd

Topicstarter
Waar haal je die?
Pagina: 1