demorec in UT is CRASh

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
elke keer als ik demorec in console type, + een naam uiteraard, crash me UT met een vage melding over een bestand dat ie mist...

ik wou weten of een ik UT maar opnieuw moest installen of dat het gewoon te verholpen was via een instelling ofzo..heb UT + laaste patch uiteraard, voor de rest van systeem zie sign draai win2k, het gekke is dat het op een lan vorige weekend alles nog peuk werkte, en daarna ook nog eens een frisse ut install gedaan hebt... heb geen mods ofzo, wel de mappacks uiteraard...

hij heeft het over skeletelchar ofzo die mist?

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 22:05

Rexomnium

Vincam aut moriar

Skeletchar is een onderdeel van de vierde UT patch geloof ik. Maar ik had precies hetzelfde probleem toen ik nog UT speelde. Misschien helpt het als je die patch opnieuw installeert (had ik nog niet gedaan).

//edit: ik heb het dus over de vierde mappack.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Mister_X
ok, weet je toevallig nog welke dat is? hmzz, kijk wel even :)

• Mister_X
oh weet het al, nadat ik vorige week UT in stallede en de bonuspacks weer deed, was er 1 coorrupt, heb sindsdien er niet meer aangedacht, totdat ik net weer die bonus pack wou installen :) ga hem effe downen :) thx

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 25 mei 2002 18:06 schreef Mister_X het volgende:
ok, weet je toevallig nog welke dat is? hmzz, kijk wel even :)
Het is idd de 4e bonuspack.
Even die dus downloaden en installeren, en hij doet het weer als het goed is. :)

Hij zal system\SkeletalChars.u waarschijnlijk missen, is een file van 1,5MB. :)

🌞🍃

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 22:05

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op zaterdag 25 mei 2002 18:08 schreef Mister_X het volgende:
oh weet het al, nadat ik vorige week UT in stallede en de bonuspacks weer deed, was er 1 coorrupt, heb sindsdien er niet meer aangedacht, totdat ik net weer die bonus pack wou installen :) ga hem effe downen :) thx
graag gedaan hoor Evertje :*

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Mister_X
oh had geeneens op de naam gelet joh :) hey larsje,

anyway nuy gebruik ik MovieUnreal436 en als ik dat dan opstart en demplay 1?timebased doe, dan laad ie de film, dan moet je op F12 rossen op het capturen te laten beginnen, dat resulteerd bij mij in een regelrechte dump naar me desktop... enig idee? wat zijn de beste instellingen etc? als iemand dat uberhaupt weet?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 25 mei 2002 18:37 schreef Mister_X het volgende:
oh had geeneens op de naam gelet joh :) hey larsje,

anyway nuy gebruik ik MovieUnreal436 en als ik dat dan opstart en demplay 1?timebased doe, dan laad ie de film, dan moet je op F12 rossen op het capturen te laten beginnen, dat resulteerd bij mij in een regelrechte dump naar me desktop... enig idee? wat zijn de beste instellingen etc? als iemand dat uberhaupt weet?
Yo,
dat had ik ook.
Maar toen ik MovieUnreal, dus zonder 436, gebruikte deed ie het wel..
Resultaat: Zie icon. ;)

🌞🍃

Pagina: 1