Toon posts:

car audio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor een niet al te hoge prijs een versterker met ongeveer 2x75 a' 100 watt , weet iemand enkele merken of winkels die goed zijn? Het aanbod is zo extreem groot dat ik er niet meer wijs uit wordt!!

tnx

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Ik heb zelf een Sony Mosfet versterker in de auto liggen.
Ben er zeer over te spreken.

Ga eens kijken bij de Mediamarkt die mensen die daar staan
weten er veel vanaf (wel MM in RŽdam Centrum).
En alles kan daar ook worden aangesloten.

Maar www.remco-online.nl is vaak wel de goedkoopste.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders nog ideeen?

Verwijderd

jaaaaaaaaaaa ik heb 1 heeeel goed idee! zoek je eigen info!! want wat hier doorgaans wordt verteld slaat compleet op onzin!!!!

ik kan me hier over opreegen hier wordt alleen maar gepraat over hoeveel watt enz...... nou ik kan je vertellen dat een sony versterker waar op staat 2x75 watt continue nog geen 60 levert terwijl een caliber of een rockford off een zapco heeeeeeeeeel veel meer levert!

en ik wil niet in details treden maar sorry!! als ik mensen zie zeggen..... (moet je de mensen bij de mediamarkt vragen) nou nou de media markt! ik ben daar ook geweest! eerst waren ze een beetje ruige praat aan het verkopen maar toen ik voor een versterker vroeg voor me 46 cm cerwin vega stroker, toen stonden ze allemaal met de bek vol tanden!! in nederland zijn bijna geen goede zaken waar je audio apparatuur voor in de auto kunt kopen!!

wat wel waar is is dat remco goedkoop is!! maar ga ze niet naar advies vragen!!

sorry als ik grof overkom! maar ik vindt het echt belachelijk wat ik hier allemaal lees over audio! ik heb niet veel verstand van piecees maar over auto audio weet ik meer dan genoeg!! en als ik dan alle duffe antwoorden op vragen hiero lees dan wordt het me echt slecht!! (jaja dan moet ik het niet lezen! ik weet!)

Verwijderd

Topicstarter
Zeg dat dan ergens anders en verpest mijn topic niet. Mijn vraag gaat simpel over redelijk goeie en goedkope verstekrers, like I care wat die lui zeggen en wat een sony versterker nou echt levert, hij moet goed klinken en mijn RMS 75 watt boxen niet opblazen. Dus ga ff ergens anders zeiken.

• DrDrax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:51

DrDrax

Bacdafucup

http://www.showyoursound.nl/

Misschien handig :? :?

DoubleSpace anomaly! (A)bort, (R)etry, (C)all Stac's legal department

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Op zaterdag 25 mei 2002 17:49 schreef Flex82 het volgende:
Ik zoek voor een niet al te hoge prijs een versterker met ongeveer 2x75 a' 100 watt , weet iemand enkele merken of winkels die goed zijn? Het aanbod is zo extreem groot dat ik er niet meer wijs uit wordt!!

tnx
100 watt RMS ? of gewoon 100 watt ? Ik neem aan dat je RMs bedoelt.. kwalitatief gezien Lanzar voor goede prijs kwaliteit.

Freelance tweaker

Verwijderd

Topicstarter
Oké, exacte spec's? 110 watt piek en 75 watt RMS vermogen.

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025

tnx
Niet al te hoge prijs? Nogal rekbaar begrip, de één vind 100 euro al te hoog; de andere zit een aantal prijsklasse hoger.

Kun je niet wat specifieker zijn, bv. waarvoor heb je hem nodig, kantelfreq handig, is 4v (of hoger) input nodig, en liefst ook de rest van je ICE installatie.

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

tnx
Het makkelijkste is een recente 2 kanaals test uit de Car & Hifi (Duits) op te snorren (of af te wachten). Een dergelijke test geeft je een snelle blik in wat er in de markt te krijgen is.

Needforspeed -> dank voor het in mij en anderen gestelde vertrouwen :( Zo te zien heb je nog niet veel Car hifi threads gevolgd op GoT. Dan zou je wel weten dat tussen de oproepen voor watts ook hele zinnige reacties zitten..
Pagina: 1