Sparkle GF4ti4200 128MB

Pagina: 1
Acties:

• Kolder
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 19:50

Kolder

Raaarrrr

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik ben het helemaal zat van het zoeken want ik kan niks over deze kaart vinden. Heb het web al afgezocht hier alles op GoT en hun eigen site is niet te berieken ( http://www.sparkle.com.tw ). Wat ik dus wil weten is wat de specificaties zijn van deze kaart en of er al mensen zijn die al enige ervaring met deze kaart hebben.
De kaart is namelijk extreem goedkoop (€219 bij alternate.nl) en heb na veel zoeken wel gevonden dat Sparkle de 3e grrotste producent van computerapparatuur is van taiwan, kortom het is dus geen kleine speler aangezien heel veel uit taiwan komt.
Ben benieuwd wat jullie me kunnen vertellen
Alvast bedankt.

Whatever........

• Kolder

Kolder

Raaarrrr

Topicstarter
*schop*

Whatever........

Verwijderd

Ik kan je helaas nog niet veel vertellen, behalve dat ik die kaart als 't goed is maandag hier binnenkrijg, en dat als je 'm nu bestelt, je nog minstens een week moet wachten. (ik had 't laatste exemplaar, ze krijgen 'm hopen ze vrijdag weer binnen)

Ik heb wat reviews gelezen van andere kaarten van sparkle, en die waren positief. Sparkle maakt simpele maar degelijke kaarten.
Die site van sparkle was een paar dagen terug nog bereikbaar, en er staat op die site dat die kaart 500mhz ram heeft, wat natuurlijk ook erg lekker is. (128meg kaarten hebben standaard 444mhz)

Als ik 'm binnen heb en een beetje getest heb laat ik je m'n ervaringen weten.

• Kolder

Kolder

Raaarrrr

Topicstarter
Op zaterdag 25 mei 2002 17:20 schreef Gillish het volgende: .....
Hey thanx voor de info, toch raar dat die site het niet meer doet. Ben heel benieuwd naar je bevindingen, laat het ons horen.

Whatever........

Verwijderd

voor € 219,- wil ik die ook wel hebben!

Ben benieuwd naar de bevindingen! Waar heb je dat trouwens, voor die prijs gevonden?

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

Op zondag 26 mei 2002 02:30 schreef floooo het volgende:
voor € 219,- wil ik die ook wel hebben!

Ben benieuwd naar de bevindingen! Waar heb je dat trouwens, voor die prijs gevonden?
...De kaart is namelijk extreem goedkoop (€219 bij alternate.nl) en...

Verwijderd

ff nog een klein vraagje, zit er nou video-in/video-out bij, want er staat bij alternate wel: (DVI, TV-out Video in/out), maar als je bij info kijkt staat er bij uitgangen alleen VGA, LCD, S-Video.

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 17:58 schreef bloempot het volgende:
ff nog een klein vraagje, zit er nou video-in/video-out bij, want er staat bij alternate wel: (DVI, TV-out Video in/out), maar als je bij info kijkt staat er bij uitgangen alleen VGA, LCD, S-Video.
S-Video in/out dus, alleen geen composite......

• Kolder

Kolder

Raaarrrr

Topicstarter
Op zondag 26 mei 2002 19:40 schreef Species_8472 het volgende:

[..]

S-Video in/out dus, alleen geen composite......
S-video geeft toch beter beeld :)
maar iemand nog meer info ??
Zit al bijna met mijn vinger op de bestel knop :P

Whatever........

Verwijderd

Ik ook :9 , ik ga m denk ik morgen al bestellen

• Kolder

Kolder

Raaarrrr

Topicstarter
Op zondag 26 mei 2002 19:53 schreef bloempot het volgende:
Ik ook :9 , ik ga m denk ik morgen al bestellen
Heb jij al plaatjes of iets dergelijks gezien van deze kaart ??

edit
vond trouwens wel vaag bij alternate in duitsland is ie 249 euro :?

Whatever........

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Precies! In Duitsland waar de MSI 4400 30 euro goedkoper is dan hier is deze kaart duurder! Erg vaag.

Info over de 2D filters, geluidsniveau cooler, OC settings en dergelijke zou ik wel willen weten.

Verwijderd

Loopt die sparkle 128MB nou standaard op 500mhz? Kan daar niks over vinden.

Verwijderd

Ik wil niet bot doen hoor maar wat maakt het uit of hij op 444 of 500 mhz loopt? O/c doen we toch wel >:)

Ik ga deze denk ik ook halen, ik wil alleen eerst nog ff wat plaatjes zien.. ook ff zien of hij op mijn kt7a bordje past, heb nu nog een voodoo3 (i know.. :'() en de heatsink zit op 1 mm van een condensator af!

De prijs is wel lekker goedkoop, ben alleen benieuwd of dat een reden heeft.. slechte filters?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.techbuy.com.au/images/P25339.jpg

Zie deze site:
http://www.techbuy.com.au/product.asp?prodId=25339&catId=VIDEOCARDS&parentId=VIDEOCARDS_GEFORCE4_SERIES

Staan ook 'alle' specs, alleen is ie hier wel lekker duur :+

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 20:35 schreef bloempot het volgende:
[afbeelding]

Zie deze site:
http://www.techbuy.com.au/product.asp?prodId=25339&catId=VIDEOCARDS&parentId=VIDEOCARDS_GEFORCE4_SERIES

Thx! Mooi speurwerk scooby :P

"Memory Clock: 500MHz" voor de mensen die dat wouden weten..

Hmmm, ziet er naar uit dat die wel past op mn kt7a bordje *D Ik denk dat ik hem snel ga bestellen...

Verwijderd

heeft deze een dubbele ramdac????

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
De ti4200 van club3d is maar 189 euro hoor, een stuk goedkoper :)

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• STi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08-2024

STi

maar die heeft maar 64mb geheugen......

• bobo1on1
  • Laatst online: 19-10-2025
Op zondag 26 mei 2002 20:55 schreef STi het volgende:
maar die heeft maar 64mb geheugen......
Tegen de tijd dat je 128 mb nodig hebt is die kaart toch verouderd, kijk maar naar die 32 mb tnt2's.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 21:01 schreef bobo1on1 het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat je 128 mb nodig hebt is die kaart toch verouderd, kijk maar naar die 32 mb tnt2's.
Haha nee.. sommige mensen kunnen heeeel lang met hun vidcardjes doen hoor ;) Ik heb nog een voodoo3 en merk pas sinds paar maandjes dat ik nu toch echt een nieuwe moet

en er zijn nu al games die die 128 mb gebruiken, kijk maar naar codecreatures.. 64mb kaarten lopen daar flink achter op hun 128mb tegenhangers..

Verwijderd

En voor de prijs hoef je het al zeker niet te laten :9

• Kolder

Kolder

Raaarrrr

Topicstarter
Op zondag 26 mei 2002 20:35 schreef bloempot het volgende:
[afbeelding]

Zie deze site:

Ja maar zijn wel australische dollars heh!! :9
en die 1 A$ = 0.61 € en dat maal 440 = 268 wel wat duurder maar niet heel veel :P , sjemig wat bijdehand :)

Whatever........

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 21:28 schreef Kolder het volgende:

[..]

Ja maar zijn wel australische dollars heh!! :9
en die 1 A$ = 0.61 € en dat maal 440 = 268 wel wat duurder maar niet heel veel :P , sjemig wat bijdehand :)
Goh, daar had ik niet eens op gelet |:(

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 16:06

limit28

Loading.....

Als het zo goedkoop is zeker halen

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Verwijderd

Zijn er al mensen die hem besteld hebben (wanneer verwacht je hem?) of zelfs beter; mensen die hem al hebben? Ik zou wel graag willen weten of er nog minpuntjes te ontdekken vallen (filters, overclockbaarheid)

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 23:18 schreef Roobje het volgende:
Zijn er al mensen die hem besteld hebben (wanneer verwacht je hem?) of zelfs beter; mensen die hem al hebben? Ik zou wel graag willen weten of er nog minpuntjes te ontdekken vallen (filters, overclockbaarheid)
ja ik ook, is erg aantrekkelijk zo'n mooi prijsje voor een 128mb kaart :9

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 20:40 schreef DNA het volgende:
heeft deze een dubbele ramdac????
Ja dit is ook wel belangrijk heeft ie dat nou? :?

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:59
Hier zijn de specs van de site van Sparkle

http://www.sparkle.com.tw/product/nvidia/sp7200t2.htm

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
Op maandag 27 mei 2002 09:08 schreef twakker het volgende:

[..]

Ja dit is ook wel belangrijk heeft ie dat nou? :?
Volgens mij niet. Dus 1 resulitoe voor 2 monitoren. OF je meot tft hebben en de dvi gebruiken (zonder verloopstuk naar vga) dan hoeft het niet.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nog ff 1 opmerking:
Met de GF2 series heeft Sparkle problemen gehad.
Niet werkende tv-outs, slechte storende 2d (was 1 batch voor zover ik het weet). Is waarschijnlijk niet meer aan de orde, maar wou het toch ff melden, let ook ff op of de meegeleverde tv-out kabeltjes wel goed zijn.
Ben benieuwd naar de overklok ervaringen.

Verwijderd

Ja want volgens mij is het een best relaxt kaartje.. en zeker voor dat geld. ik zou eigenlijk niet weten welke ik anders zou moeten nemen (geen powercolor! maar ook geen asus die is te duur.) Is Abit trouwens geen goede of die van leadtec?

Want als deze een beetje kan concoureren met een van die kaarten dan is dit natuurlijk een ideale kaart.

Maar is die 2D kwaliteit wel oke'? iemand had het al over de filters? zijn die wel goed dan?

Ik denk dat we gewoon ff moeten w8ten tot de kaarten uitzijn en kijken of er reviews er over komen want ik ben zeer geinterreseerd in dit kaartje.

Verwijderd

Kijk eens in het duitse blad pc magazine. Daarin staat en review van de sparkle. overigens maakt het nauwelijks uit of je nu een Asus, Msi of sparkle hebt. Alle Gf 4 kaarten hebben dezelfde GPU en moeten daarom ook aan de specificaties van Nvidia voldoen. Ook he geheugen maakt geen verschil allemaal dezelfde snelheid. Dus...

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:41

BaRF

bijna kerst

Op maandag 27 mei 2002 10:01 schreef eyesonly het volgende:
Kijk eens in het duitse blad pc magazine. Daarin staat en review van de sparkle. overigens maakt het nauwelijks uit of je nu een Asus, Msi of sparkle hebt. Alle Gf 4 kaarten hebben dezelfde GPU en moeten daarom ook aan de specificaties van Nvidia voldoen. Ook he geheugen maakt geen verschil allemaal dezelfde snelheid. Dus...
nou volgens mij verschilt dat allemaal toch wel? :?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• TweakerNummer
  • Niet online
Er was pas een interview met NVIDIA persoon, de 2D filter kwaliteit wordt niet door NVIDIA gecontroleerd of iets dergelijks (correct me if I am wrong, ik kan de link niet meer vinden), dus slechte 2D filters zijn zeker wel mogelijk.

• TweakerNummer
  • Niet online
Maar je prijs is al weer veranderd :)

• Kolder

Kolder

Raaarrrr

Topicstarter
tering wat irritant zeg, flikkeren ze em van 219 opeens naar 265 euro. Wat een eikels bij alternate.
Hups ff 100 piek erbij.

Nou dan bestel ik wel een gf4 ti4400 in duitsland voor 279 euro

Whatever........

Verwijderd

Dit is echt klote.

Ik heb gebeld om te vragen of ze al op voorraad waren, vraagt ze mij welke ik bedoelde van welke prijs zeg ik ja die van 219 euro. Zegt ze, die staat er niet bij meneer, ik naar de site en ja hoor hebben ze hem direct met dik 50 euro verhoogt, wat een eikels :( :(
Nu weten we in ieder geval hoeveel ze er op verdienen, meer dan genoeg. Ik koop hem in ieder geval niet meer bij ALTERNATE, ze missen ook een klant.

jan

• TweakerNummer
  • Niet online
Point of View Geforce4 Ti4200 300 Mhz, 128Mb DDR Tv-Out, DVI, Dual-Head

Salland Automatisering € 233,-

Scheelt 14 euro, en geen 500 MHz DDR RAM :(

Verwijderd

argh! Best wel een naaistreek.. okeej dan gaan we voor de Point of View? Ook wel lekker prijsje *D

Iemand wat meer info over dit merk? T is wel bekender dan Sparkle d8 ik..

• TweakerNummer
  • Niet online

Verwijderd

Wat een klote streek van Alternate :( van mij hoeven ze niet te verwachten dat ik daar ooit nog iets koop.
Alternate :r

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 16:15 schreef TweakerNummer het volgende:
Point of View Geforce4 Ti4200 300 Mhz, 128Mb DDR Tv-Out, DVI, Dual-Head

Salland Automatisering € 233,-

Scheelt 14 euro, en geen 500 MHz DDR RAM :(
Whoooooooooootttt :9~ 128 mb ddr met tv out, DVI En Dualhead!! NICE!!

Alleen jammer van het geheugen :( draaid de Gpu trouwens ook niet lager? :?

ps. Alternate is nu wel erg veel klanten kwijt denk ik... GEEN slimme actie jongens!!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Point of View = Oosterse importnaam voor: Pixelview !
En daar heb ik een hele lekkere GF2 Ti van :9
Draait op 450 Mhz DDR trouwens, niet 500...

• Kolder

Kolder

Raaarrrr

Topicstarter
Weet iemand wat voor geheugenbankjes er op de point of view zitten ??
Als het 4ns samsung is, wat de meeste ti4200's hebben, dan maakt het niet uit dat is namelijk standaard al te klokken tot 500mhz ddr.

Whatever........

Verwijderd

Ohh my fucking god...

Ik heb net vandaag deze kaart binnengekregen, voor, je raad het misschien al, 219 euro!!! Sorry hoor, maar ik moest wel even lachen toen ik dit las!
Damn, ik zat donderdag avond nog te twijfelen of ik 'm zou bestellen of dat ik nog even zou wachten.... :D

Anyway, de kaart bevalt goed. Geheugen loopt standaard op 444mhz, niet de 500 die op verschillende sites staat, maar de coolbits lost dat probleem snel genoeg op. Er zit 4ns geheugen op de kaart. (van samsung)
Ik heb 'm pas net, dus ik heb nog niet geoverclocked (behalve het geheugen op 500mhz dan)
Heb 3dmark 2001 SE gedraaid, standaard instellingen, 7600 punten.
Dat is met een duron 1200, 256meg pc2100 ram, AMD 761 northbridge. (MSI K7 Master)
Met quinqunx FSAA was het nog 6500. (relatief klein verschil!)

Het is trouwens de retailversie, dwz, in doos, met, ik citeer ;) "Cyberlink PowerDirector 2.0 ME PRO" erbij, om met de ViVo spullen te klooien neem ik aan. (heb deze kaart daar TOTAAL niet voor gekocht...)
Er komen 2 kabels mee, 1 voor de ViVo spullen, en 1 verlengsnoer voor de TV out. (nog niet gekeken hoe lang die is, zit nog in de verpakking :))

Maarja, nu dit spul 265 euro kost is het inderdaad heel wat minder aantrekkelijk, en ik zou het er ook niet voor gedaan hebben denk ik.

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op maandag 27 mei 2002 16:56 schreef twakker het volgende:

[..]

Whoooooooooootttt :9~ 128 mb ddr met tv out, DVI En Dualhead!! NICE!!

Alleen jammer van het geheugen :( draaid de Gpu trouwens ook niet lager? :?

ps. Alternate is nu wel erg veel klanten kwijt denk ik... GEEN slimme actie jongens!!
:? Geheugen draait gewoon op 444mhz en core op 259mhz, die 300mhz is een foutje en slaat nergens op. Ennuh dualhead: yes!? :? :? Dat zit op alle gf4 ti's hoor :) Hebben allemaal een vga en een dvi uitgang erop, en ook bezitten ze allemaal Nview.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

Ohwzz dus het word gewoon de sparkle? die komt dan denk ik wel het beste er uit he? omdat hij samsung geheugen heeft van 4 ns. en op 500 mhz heeft lopen?

Ohja heeft deze nou ook Dual Ramdac? :?

Verwijderd

ik had net ff een emailtje gestuurd naar alternate met de vraag waarom de prijs van de sparkle geforce 4 ti 4200 opeens zo veel gestegen is. (8>

ik zal jullie op de hoogte houde. *D

• Kolder

Kolder

Raaarrrr

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 17:41 schreef DNA het volgende:
ik had net ff een emailtje gestuurd naar alternate met de vraag waarom de prijs van de sparkle geforce 4 ti 4200 opeens zo veel gestegen is. (8>

Thanx DNA ben erg benieuwd, en laat je niet afschepen heh :)

BTW, iemand al een review van die point of view ti4200 kunnen vinden ???

Whatever........

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op maandag 27 mei 2002 17:41 schreef DNA het volgende:

Had ik allang gedaan en ze zeiden dat het gewoon een foutje was.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 18:08 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Had ik allang gedaan en ze zeiden dat het gewoon een foutje was.
Wat was een foutje? 219 euro of 269 euro?
Ik heb BTW ook een mailtje gestuurd, maar de mailserver ligt plat :(

Verwijderd

de prijs=> 219 euro was fout hij was 269 euro netzoals de site in Duitsland enzo.... blaat!! stomme lui daaro!

• Kolder

Kolder

Raaarrrr

Topicstarter
Op maandag 27 mei 2002 18:26 schreef twakker het volgende:
de prijs=> 219 euro was fout hij was 269 euro netzoals de site in Duitsland enzo.... blaat!! stomme lui daaro!
Hmm op de site in duitsland is ie 249 dus dat is echt enorm geblaat!!

Whatever........

Verwijderd

ja kan ook maar het ging er in igg om dat die lage prijs niet klopte omdat ze er waarschijnlijk achterkwamen dat ze er meer mee konden verdienen!

maarja aan de andere kant waren er toch mensen die de sparkle TOCH voor 219 euro hadden gekocht...

• BaRF

BaRF

bijna kerst

whaha, foutje my ass, ik heb vanmiddag toch de orderbevestiging met 219 er op :P
code:
1
2
3
4
Uw bestelde producten:

Aantal  Omschrijving    Stuksprijs (EUR)     Gezamenlijk (EUR)     
     1  Sparkle 7200T2       219.00 0         219.00 0

Verwijderd

Yep, erg leuk foutje, ik heb 'm dus ook voor 219 euro :)

Oh ja, ik was nog vergeten commentaar te geven op de 2d. Ik draai hier 1280 960 met 90hz, op een dell Triniton monitor, en het is net zo scherp zoniet scherper dan het op m'n Diamond Viper V770(tnt2 32meg) was.

Heb 'm nu trouwens op 300mhz core en nog geen crash gehad, maar ook nog niet zoveel geprobeerd. Overigens zat dit waarschijnlijk prima lopen, want je leest overal dat mensen nog veel hogere overclockresultaten behalen.

Nog even voor de duidelijkheid, het geheugen staat standaard dus op 444mhz bij de Sparkle Gf4 Ti4200, maar het geheugen is (zoals bij alle Ti4200's?) 4ns dus draait altijd perfect op 500mhz. (en hoger)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:02
Tsjonge wat maken jullie je druk dat Alternate een keertje een prijsje fout heeft |:( Neen dat is niet leuk, maar elke winkel heeft dat wel eens, staan zovaak foute prijzen in de pricewatch.

Verwijderd

Hier voor de geinteresseerden de reactie van Alternate:
----------------------------

Wij hebben nagevraagd waarom deze prijs omhoog gegaan is.Wij komen kopen
onze producten in volgens een prijs afspraak met de fabrikant.Helaas
zoals u ziet is bij levering de inkoop prijs verandert door de
fabrikant.De Prijs zoals deze eerst was ligt onder de inkoopprijs
vandaar dat wij genoodzaakt zijn deze te verhogen of de lading met
producten te weigeren.De laatste optie is voor klant nog winkel
aantrekkelijk want men wil het product toch wel verkopen.

Wij hopen dat het bij deze duidelijk is dat wij niet zomaar de prijs
omhoog willen schroeven maar dat wij genoodzaakt zijn deze prijs
verandering door te voeren.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

----------------------------------------------------

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:03

Kid Buu

Huh, Pietje?

Op maandag 27 mei 2002 20:38 schreef bloempot het volgende:
Hier voor de geinteresseerden de reactie van Alternate:
----------------------------

Wij hebben nagevraagd waarom deze prijs omhoog gegaan is.Wij komen kopen
onze producten in volgens een prijs afspraak met de fabrikant.Helaas
zoals u ziet is bij levering de inkoop prijs verandert door de
fabrikant.De Prijs zoals deze eerst was ligt onder de inkoopprijs
vandaar dat wij genoodzaakt zijn deze te verhogen of de lading met
producten te weigeren.De laatste optie is voor klant noch winkel
aantrekkelijk want men wil het product toch wel verkopen.

Wij hopen dat het bij deze duidelijk is dat wij niet zomaar de prijs
omhoog willen schroeven maar dat wij genoodzaakt zijn deze prijs
verandering door te voeren.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

----------------------------------------------------
Dat is wel erg jammer :( Is deze kaart ergens anders nog goedkoop te verkrijgen?

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Verwijderd

grrrrr :( ik was de dag ervoor nog van plan het te gaan bestellen voor 219 euro, maar ik moest zonodig weg :( :(

Verwijderd

Ik heb er gister ook een besteld bij alternate voor 219 euro. Maar ik ga er niet achteraan bellen, hopelijk sturen ze hem op voor 219 euro anders laat ik hem mooi retouneren.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Op dinsdag 28 mei 2002 00:34 schreef xerix het volgende:
Ik heb er gister ook een besteld bij alternate voor 219 euro. Maar ik ga er niet achteraan bellen, hopelijk sturen ze hem op voor 219 euro anders laat ik hem mooi retouneren.
Dat is idd wel een vraagstukje, en daarom heb ik net ff gemaild hoe en wat :P

ohja, btw de grafiek in de pricewatch >:)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/pricetracker/30045.png/

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 07:42 schreef BaRF het volgende:

[..]

Dat is idd wel een vraagstukje, en daarom heb ik net ff gemaild hoe en wat :P

ohja, btw de grafiek in de pricewatch >:)
[afbeelding]
Ik heb gister wel een mailtje gestuurd over de leverdatum. Dat wordt volgende week maandag zeggen ze. Over de prijs wordt niets gezegd door hun dus >:)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Op dinsdag 28 mei 2002 12:04 schreef xerix het volgende:

[..]

Ik heb gister wel een mailtje gestuurd over de leverdatum. Dat wordt volgende week maandag zeggen ze. Over de prijs wordt niets gezegd door hun dus >:)
m00hahahahaaaaa. >:)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

oh btw de site doet het weer hoor, check hier maar :9

http://www.sparkle.com.tw/product/nvidia/sp7200t2.htm

• TweakerNummer
  • Niet online
Op het moment alleen zeer traag

Verwijderd

Ik heb ze gisteren gebeld over de prijs. Ik had vrijdag al besteld en ik krijg hem dus ook voor 219,- :P

• BaRF

BaRF

bijna kerst

hey heeft iemand hem eigenlijk al? ik wacht nog steeds :(

edit: ojhja, het is nu pas maandag he |:(

Verwijderd

Als je de thread gelezen had had je gezien dat ik 'm afgelopen maandag al had.

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07 20:11
Had em ook voor 219, twee stuks :9~
Kwaliteit is super en heb em al op 275/550 gedraaid stabiel. Verder nog niet geprobeerd, één keertje op 360/650 ofzo (max wat je kon slepen) maar dat trok ie niet ;)

2D en 3D is ie prima! Speel SOF2 op 1024x768 en ALLES max, inclusief FSAA 4x en nog geen hapering gehad op m'n Athlon 950, ECS K7S5A, 1024Mb SDR en een WD1000BB. 3DMark2001SE score was in de 6200 met standaard instellingen.

I am a happy little tweaker >:)

Verwijderd

Ik heb nu 2 monitoren eraan hangen, en ik kan bevestigen dat de 2 ramdacs erop zitten en functioneel zijn. m.a.w, aparte resoluties op beide beelden als je dat wilt
Maar op 2 Dell 1025HE triniton monitoren draai je gewoon op beide 1280 960 bij 90hz >:)

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 16:51

Erikie

www.erikie.nl

Op woensdag 05 juni 2002 14:24 schreef Gillish het volgende:
Ik heb nu 2 monitoren eraan hangen, en ik kan bevestigen dat de 2 ramdacs erop zitten en functioneel zijn. m.a.w, aparte resoluties op beide beelden als je dat wilt
Maar op 2 Dell 1025HE triniton monitoren draai je gewoon op beide 1280 960 bij 90hz >:)
hee, hoe zit dat psies dan?! is dat een soort sp;ot connector op je vga out? of een apparte uitgang euh, converter op je dvi?! hoe zit dat psies?!

traktor scratch!

Verwijderd

Je hebt inderdaad een verloopstekkertje van DVI naar VGA nodig om 2 CRT's aan je videokaart te hangen.

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb deze kaart gisteren besteld. Hoop hem vandaag te mogen ontvangen..ben erg benieuwd naar de prestaties!!
Zoiezo stukken beter dan mijn Gainward GF2MX natuurlijk....was een goeie kaart..maar heeft zijn beste tijd gehad....NEXT

• pornoster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 11:51
ik heb gister de kaart gehaald bij alternate. ze wilde hem voor 239 verkopen, maar in hun advertentie staat ie voor 219, dus je krijgt hem nu weer voor 219, zolang je zegt dat de prijs klopt.
en trouwens dat ding is aardig gek :9~
Pagina: 1