Ik wou is even weten wie er ervaring heeft met een dvd brander? Ik wil binnenkort een DVD brander kopen maar heb totaal geen idee wat nou wel en wat niet goed is. Ik ben vanplan om rond de 450 euro uit te geven. Iemand ervaring met een goede brander voor dat geld? Wat volgens mij wel een goede is is de pioneer a04. Iemand bekend hiermee??
Als ik jou was zou ik nog ff w88 totdat er een echte dvd standaard is. Weet je tenminste zeker dat je de goede dvdtjes aankan.
Erm...
Je hebt de keuze tussen de DVD-RW en DVD+RW. -RW is van Pioneer en Apple, +RW is van HP, Philips, Sony en sinds heel kort heeft Microsoft gezegd dat ergens in een OS te gaan zetten. De kans is dus groot dat de toekomst aan +RW gaat zijn.
Mij lijkt het 't beste een tweede generatie drive te kpen die ook +R aankan (de eersten kunnen enkel op +RW schrijven). Dus bv. een Philips DVDW228, HP200i of zo. Ze worden allemaal door Ricoh gemaakt, dus kijk naar prijs (niet goedkoop...) en de software die erbij zit.
Zie ook:
www.dvdplusrw.org
Mij lijkt het 't beste een tweede generatie drive te kpen die ook +R aankan (de eersten kunnen enkel op +RW schrijven). Dus bv. een Philips DVDW228, HP200i of zo. Ze worden allemaal door Ricoh gemaakt, dus kijk naar prijs (niet goedkoop...) en de software die erbij zit.
Zie ook:
www.dvdplusrw.org
Nog niet kopen joh! Bewaar je geld even. Er komt een nieuwe DVD standaard aan en die moet je hebben.
Als je hierbij aan Blueray denkt; het duurt nog wel 3 jaar voordat je daar werkende modellen van ziet, en nog veel langer voordat je betaalbare modellen in de winkel kan halen.Op maandag 27 mei 2002 10:52 schreef SuperPaddo het volgende:
Nog niet kopen joh! Bewaar je geld even. Er komt een nieuwe DVD standaard aan en die moet je hebben.
DVD+RW is dus op dit moment een goede optie
Pagina: 1