Toon posts:

pI 166 mhz passief koelbaar ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onderwerp zegt genoeg ?
is deze processor passief koelbaar , of moet er toch echt een fan op ?

jullie meningen s.v.p :)

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Ik heb er hier nog een staan maar er zit alleen maar een heatsink op. Werkt perfect hoor! :)

Erm...

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je kunt ze wel passief koelen, maar veel leuke is om 'm naar 266 over te clocken en er dan een enorm koeler@5v op te zetten(ik heb er een spire bigrock op zitten, en op 5v hoor je die niet :)) :)

Verwijderd

Topicstarter
passief is dus mogelijk , das dus mooi , want ik heb geen koelertje meer ligge , wel heatsinkjes (al weet ik nog nie hoe ik die erop ga zetten, seconde lijm is zeker geen optie ?) ..enneh ...krijg je een 166 op 266 ? ...lijkt me wat veel? :)

• Scarfish
Je krijgt m niet op 233 op in een HP Brio bak. :(
Naar 233 gaat makkelijk. Ooit gelezen dat 166 goed overclockbaar is. :)

Erm...

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 15:52
Heb je geen beugeltje op je heatsink? Dat zit er meestal wel op voor een P1 cooler. En anders krijg je het met seconde lijm er ook wel op, als je nog een beetje een bikkel bent smeer je er ook nog koelpasta op. Maar op P1 heb ik dat nog bijna nooit gezien.

Verwijderd

Topicstarter
ik had ergens een een p200 ..die kreeg ik maximaal op 225 ..maar het moederbord deed ook niet echt wat ik wilde , maar van 166 naar 266 vind ik erggg respectabel :)

• Scarfish
...smeer je er ook nog koelpasta op. Maar op P1 heb ik dat nog bijna nooit gezien.
Moet ff bij mij komen kijken. Ik heb dat nl wel!! ;)

Erm...

• basvcds
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

ik heb hier een compaq met 166 dr in passief gekoelt, t is een flinke sink en na een paar uur issie zo'n 60 graden (de sink eh) maar jah.. tis wel te doen dus :)

www.baskoole.com

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-02 17:40
kan best, heb hier nog een 233@266 passief :)
Pagina: 1