Waar kun je Diamond Monster fusion drivers voor win98 downloaden die openGL ondersteunen??
Ik krijg die maar niet met google gevonden.
Ik krijg die maar niet met google gevonden.
probleem had ik ook!Op zaterdag 25 mei 2002 17:14 schreef Soldier2000 het volgende:
K*T, allebei de drivers doen het gewoon niet goed.
Ik kan nu maar max. 640x480 bij 32bit's kleuren draaien. En 800x600 in 16 kleuren
Hoe kan dit
Omdat voodoo banshee kaarten geen 32 bits kleuren ondersteunen. Lees je handleiding maar; daar staat het ongetwijfeld in.Op zaterdag 25 mei 2002 17:14 schreef Soldier2000 het volgende:
K*T, allebei de drivers doen het gewoon niet goed.
Ik kan nu maar max. 640x480 bij 32bit's kleuren draaien. En 800x600 in 16 kleuren
Hoe kan dit
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
LOL Komop wat is dit nou voor een antwoord!!!!!!Op zaterdag 25 mei 2002 17:49 schreef bombadil het volgende:
[..]
Omdat voodoo banshee kaarten geen 32 bits kleuren ondersteunen. Lees je handleiding maar; daar staat het ongetwijfeld in.
Op zaterdag 25 mei 2002 19:31 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
LOL Komop wat is dit nou voor een antwoord!!!!!!
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
En waarom draai ik dan nu 1024x768x32Op zaterdag 25 mei 2002 21:02 schreef bombadil het volgende:
[..]
Een waar antwoord.
Vroeger, heel lang geleden, ondersteunden videokaarten nog geen 32 bit kleuren. Volgens mij was nvidia`s tnt serie de 1e(consumentenkaarten) die dat deden. De banshee`s deden geen 32 bit, zelfs de voodoo3s hadden dat nog niet. Volgens mij was er op een of andere manier in het 2d wel het e.e.a. mogelijk maar ook weer niet in alle resoluties. Als je nu in de handleiding van je videokaart kijkt staan daar ongetwijfeld allemogelijke resoluties en kleurcombinaties.
Dat is dan ook de reden waarom het niet lukt met de drivers.
Zoals ik al zei; geen 32 bit.The Banshee chipset is only capable of accelerating 3D rendering at 16bit color.
Niet in 3d. Of niet op een Banshee.Op zaterdag 25 mei 2002 21:04 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
En waarom draai ik dan nu 1024x768x32![]()
Dit topic is gesloten.
![]()