Toon posts:

Trident 9440 voor tweede monitor: NOGO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik hem installeer krijg ik de melding: The data is invalid.

Windows XP herkent hem dus wel, maar dan krijg ik die melding. Het gekke is dat mijn broer op zijn computer precies dezelfde videokaart heeft voor tweede monitor, en dat werkt perfect.....

op trident.com zijn geen drivers te vinden voor windows XP.

ik heb de search gebruikt, en het probleem komt vaker voor... maar geen oplossing.... wie??

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Stel em in als primaire kaart in je BIOS (Init display device first: PCI). Vervolgens stel je em als 2e kaart in in WinXP en zou ie het moeten doen.

BTW: 9440 is oud :Z en traag.

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op zaterdag 25 mei 2002 19:14 schreef _JGC_ het volgende:
...
BTW: 9440 is oud :Z en traag.
ik heb hier z'n jongere broertjes nog liggen, 8900C en de 9000. Allebei ISA en de 8900 heeft 1mb geheugen maar is super traag net als de 9000... de 9440 zal niet veel sneller zijn, keb die op me stage... :r

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Heb zelf de 9400 2MB VLB, nog niet geprobeerd, maar zal vast wel niets sneller zijn dan de 9400 1MB VLB die ik eerst had.
S3 was toen heer en meester in de videokaarten, nu helaas gelukkig niet meer.
Cirrus logic was ook al zo brak, heb nog een 512K ISA chipsetje in mn server zitten.

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 09:29

DSK

boeiend...

hHeb ook een TGUI 9440 als 2e kaar zitten, moest ik gewoon instellen als Primry display in de BIOS en van zodra ik in windows kom schakelt hij over naar de andere kaart...

Traag is ie zeker, een venstertje verplaatsen op die monitor duurt eeuwen :(

Blog (Linux-related)

Verwijderd

Topicstarter
Dit probleem heb ik al opgelost door WinXP opnieuw te installeren (was toch nodig)....

Nu heb ik het volgende probleem, lees deze draad aub :)

Verwijderd

Ik heb nog 2 Trident TGUI9440 PCI kaarten liggen en ik was al van plan om dit te doen. werkt dat ook in een 486? en hoeveel videokaarten kun je onder windows 98se samen laten werken? dan kan ik drie monitoren op mijn pc aansluiten. lijkt me wel ruig.

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:36
Win98 Kan off. 7 monitoren aansturen.

3 is meestal wel genoeg.
(mijn setup)
Afbeeldingslocatie: http://joto.yi.org/pics/PC%20-%20Modding%20-%20Joto%20-%20System/3x.jpg

1+1+1 = 1

Pagina: 1