Ik heb hier een (groot)probleem.
Ik was aan het gamen UT en druk per ongeluk op de standby van me toetsenbord. Ik zag dat windows 98 de computer in standby zette. Ik wacht ff op dat ie klaar was en ik druk weer op die knop om hem weer ervan af te halen.
Deed hij dus niet
monitor deed een beetje vaag (qua beeld) komt soms een witte streep (verticaal) door het beeld heen (heel even)
• reboot; geen beeld
• nog een reboot: geen beeld
• computer uitgezet, ff wachten, computer weer aan gezet en geen beeld
• win98 bootflop erin gedouwt en reboot, weer geen beeld.
Langzamerhand begon er een stink lucht in me neus te komen. Ik ruik aan de computer, er was niks. ik ruik aan me monitor. Komt daar een stink lucht vanaf!! maar heter werd ie niet echt.
Ik heb de stroom er helemaal afgegooit.
Wie kan mij helpen om dat graf ding van de standby af te krijgen

specs:
• windows 98
• Logitech keyboard
• Iyama pro 454 19" monitor (die zo lekker begon te ruiken)
het kan dus niet zijn dat de vga kabel er niet in goed zat, want daar ben ik helemaal niet aangeweest het gaat dus puur om de standby.
en ik krijg helemaal geen beeld, ook geen bios enzo, gewoon totaal zwart scherm.
Ik was aan het gamen UT en druk per ongeluk op de standby van me toetsenbord. Ik zag dat windows 98 de computer in standby zette. Ik wacht ff op dat ie klaar was en ik druk weer op die knop om hem weer ervan af te halen.
Deed hij dus niet
• reboot; geen beeld
• nog een reboot: geen beeld
• computer uitgezet, ff wachten, computer weer aan gezet en geen beeld
• win98 bootflop erin gedouwt en reboot, weer geen beeld.
Langzamerhand begon er een stink lucht in me neus te komen. Ik ruik aan de computer, er was niks. ik ruik aan me monitor. Komt daar een stink lucht vanaf!! maar heter werd ie niet echt.
Ik heb de stroom er helemaal afgegooit.
Wie kan mij helpen om dat graf ding van de standby af te krijgen
specs:
• windows 98
• Logitech keyboard
• Iyama pro 454 19" monitor (die zo lekker begon te ruiken)
het kan dus niet zijn dat de vga kabel er niet in goed zat, want daar ben ik helemaal niet aangeweest het gaat dus puur om de standby.
en ik krijg helemaal geen beeld, ook geen bios enzo, gewoon totaal zwart scherm.