Ik heb zojuist 2 monitoren op m'n videokaart aangesloten. Nu heb zie ik op beide precies hetzelfde. Wat ik wil is een venster van monitor 1 naar monitor 2 slepen. Hoe kun je dat instellen? Of is er speciale software voor?
Is het een nvidia kaart? Zo ja, wat voor een? Zo nee, dan kan ik je niet verder helpen..
Het moet mogelijk zijn een uitgestrekte desktop in te stellen. Je moet maar even kijken in de twin-view properties. Het handigste is een 2e videokaart installeren, dan kun je namelijk 2 verschillende resoluties draaien, en dat kan niet met twinview van Nvidia.
We need more cowbell
Dat kan wel hoor, dat doe ik nu ook op dit moment (MSI gf4 ti4400)Op zaterdag 25 mei 2002 13:59 schreef Toni het volgende:
Het moet mogelijk zijn een uitgestrekte desktop in te stellen. Je moet maar even kijken in de twin-view properties. Het handigste is een 2e videokaart installeren, dan kun je namelijk 2 verschillende resoluties draaien, en dat kan niet met twinview van Nvidia.
Welk oc?
In W2K zit het standaard in eigenschappen voor beeldschermen.
In W2K zit het standaard in eigenschappen voor beeldschermen.
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
heb je nog meer specs?Op zaterdag 25 mei 2002 13:55 schreef dajando het volgende:
Ik heb zojuist 2 monitoren op m'n videokaart aangesloten. Nu heb zie ik op beide precies hetzelfde. Wat ik wil is een venster van monitor 1 naar monitor 2 slepen. Hoe kun je dat instellen? Of is er speciale software voor?
dan kunnen we nog wat doen
edit:
scheelde niets
(je was me voor
)
scheelde niets
Verwijderd
Uhh,Op zaterdag 25 mei 2002 13:59 schreef Toni het volgende:
dat heet nu NView. Je kunt een tweede desktop aanmaken voor monitor 2. En dan bepalen wel programma op welke desktop draait.
Je hebt een tweede Ramdac nodig om een andere resolutie op die 2e monitor te draaien.
De resolutie maakt me niet zo veel uit, maar Nvieuw is zeker alleen voor Nvidia?Op zaterdag 25 mei 2002 14:03 schreef Hooi het volgende:
[..]
Uhh,
dat heet nu NView. Je kunt een tweede desktop aanmaken voor monitor 2. En dan bepalen wel programma op welke desktop draait.
Je hebt een tweede Ramdac nodig om een andere resolutie op die 2e monitor te draaien.
Ik werk met dual-boot, W2k en WinXP, en in bijde gevallen herkend hij een tweede monitor, dan kun je instellen welke het hoofdscherm moet wezen en welke het "bij"-scherm.
p.s.ik gebruik gewoon de standaard windows drivers.
p.s.ik gebruik gewoon de standaard windows drivers.
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
oke je kan nu 1 monitor @ je DVI zetten met je blokje (krijg je erbij)Op zaterdag 25 mei 2002 14:02 schreef dajando het volgende:
[..]
edit:
Ik draai winXP
woeps, verkeerde knopje, moest wijzigen hebben
en die andere op de gewone SUB-D.
dan ga je naar WIN XP en stel je daar in dat het een horizontale uitbreiding van je desktop moet zijn
klaar
suc6
Jep het werkt! Het ziet er niet uit maarja het gaat om ut idee 
Voor de mensen die het ook willen weten:
Sluit de 2e monitor aan op je DVI. Ga naar de eigenschappen voot het beeldscherm, en dan tabblad instellingen. Klik op monitor 2 en vink daar "Het windows-bureaublad uitbreiden naar deze monitor" aan. Let wel op dat je dezelfde resoluties instelt!
Voor de mensen die het ook willen weten:
Sluit de 2e monitor aan op je DVI. Ga naar de eigenschappen voot het beeldscherm, en dan tabblad instellingen. Klik op monitor 2 en vink daar "Het windows-bureaublad uitbreiden naar deze monitor" aan. Let wel op dat je dezelfde resoluties instelt!
Guys, ik heb trouwesn nog 1 probleem. Hij zit mijn 15 inch monitor die op de DVI zit als monitor 1. De 17 inch wil ik als monitor 1 en de 15 als 2. Ik krijg het maar niet voor elkaar. "dit apparaat als hoofdmonitor gebruiken" kan ik niet aanvinken.
edit:
Heb het al gevonden. Bij ATI zitten er wat extra opties bij geavanceerd in instellingen, daar bij weergave kun je het instellen. Nu ff gamen en internetten te gelijk
edit:
Heb het al gevonden. Bij ATI zitten er wat extra opties bij geavanceerd in instellingen, daar bij weergave kun je het instellen. Nu ff gamen en internetten te gelijk
Pagina: 1