vast niet freeware, moet je mijn origineel kopen? Met doos, boekjes en andere crap die erbij zat 
Doos ziet er trouwens als nieuw uit, glimt zelfs nog
Doos ziet er trouwens als nieuw uit, glimt zelfs nog
Wat is het trouwens
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
soort dukenukem alleen dan op het plattelandOp zaterdag 25 mei 2002 13:54 schreef GGS_VR6 het volgende:
Wat is het trouwens
Is geen freeware, zag 'm laatst nog in de winkel voor 2euro ofzo

En voor de mensen die 't niet kennen, foei!
En leuke FPSOp zaterdag 25 mei 2002 13:54 schreef GGS_VR6 het volgende:
Wat is het trouwens
Erg leuk zelfs.
En weet je hoe je google moet gebruiken?
Want ik vul redneck rampage in en het eerste wat ik krijg is rednack rampage officiel site.
http://www.interplay.com/redneck/
Verwijderd
echt een top spel was dit ja
vooral omdat je na iedereen gekillt te hebben ook nog ff jezelf klem kon zuipen of een potje kon bowlen
Dat zijn plaatjes van RR:Rides Again 
Was altyd koel, je kon ook dingen roepen enzo tog?
En was er een multiplayer optie?
Zover ik weet geen mplayer, maar je kon idd kewle dingen roepen!Op zaterdag 25 mei 2002 16:10 schreef Booth het volgende:
Dat zijn plaatjes van RR:Rides Again
welke winkel was datOp zaterdag 25 mei 2002 13:56 schreef M@NIC het volgende:
Is geen freeware, zag 'm laatst nog in de winkel voor 2euro ofzo![]()
dan ga ik m gelijk kopen!
Dit spel was echt amerikaans
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
En neen het is geen freeware, rechten liggen bij Interplay. De maker is wel failliet gegaan trouwens (Xatrax).
leuk he..kopieren
leuk he..kopieren
Dont blame me, een van de weinige originele spellen die ik heb dus ik heb bijgedragen aan het langer overleven van een bedrijf wat goede spellen maakte!Op zaterdag 25 mei 2002 17:15 schreef MrRudi het volgende:
En neen het is geen freeware, rechten liggen bij Interplay. De maker is wel failliet gegaan trouwens (Xatrax).
leuk he..kopieren
Verwijderd
Ik 'blame' niemand in het algemeen hoorOp zaterdag 25 mei 2002 17:40 schreef Sick Nick het volgende:
[..]
Dont blame me, een van de weinige originele spellen die ik heb dus ik heb bijgedragen aan het langer overleven van een bedrijf wat goede spellen maakte!
Ik heb gelukkig nog de hand weten te leggen op RR...speel hem af en toe nog. Die introscene waar ze een lading hagel door de brievenbus jagen blijft geweldig
Beste wapen aller tijden IMHO: een kruisboog met een kip met dynamiet in zijn reet als pijl. 
Buy it, or the hen gets it.
Buy it, or the hen gets it.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Weet ik veel, 't was in Drachten.Op zaterdag 25 mei 2002 17:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
welke winkel was dat
dan ga ik m gelijk kopen!
De trekpleister ofzo, Zeeman misschien
iddOp zaterdag 25 mei 2002 20:11 schreef Juggernaut het volgende:
meesterlijk spel
"i'm gonna get ya boy!! I'm gonna get ya!"
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Zeker weten was er een multiplay optie, ik heb er 3 multiplay uitgespeeld, rr, rides again en route 66. En nog steeds blijft het vet.Op zaterdag 25 mei 2002 16:10 schreef Booth het volgende:
En ik heb me een half jaar krankjorum gezocht maar 2 weken geleden eindelijk kunnen downloaden .
btw,de maker is (was) XATRIX en niet XATRAX
Rete-cool spel,nostalgie van hier tot in rusland
btw,de maker is (was) XATRIX en niet XATRAX
Rete-cool spel,nostalgie van hier tot in rusland
Maar uhm nee, het is geen freeware
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()