Is een dynamisch sessio_id misschien iets om je website beter te beveiligen tegen allerhande gerommel op je site. Ik heb er zelf verder nog niet over nagedacht wat de voor en nadelen zouden kunnen zijn. Het was een spontane ingeving. Misschien kunnen jullie meehelpen met denken? Ik zal nu ook eens gaan denken. De voors- en tegens, zal ik asap plaatsen
Jou vraag komt echt over als een schot in het donker, zeg maar. Kijk het is _echt_ de bedoeling dat je er eerst over nadenkt, voordat je erover gaat posten.
De vraag komt nu ongeveer zo over:
A) Jij geen argumenten hebt of een stelling die onderbouwt is
Wij niet weten wat je er mee wilt en hoe het positief kan zijn in die situatie
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo. Ik wacht dus af op argumenten & uitleg iig
De vraag komt nu ongeveer zo over:
Dit is dus een beetje kansloos en zal ook niet op een discussie uitlopen omdatIs het niet super handig als we in PHP bij het verkrijgen van een filepointer dit met een double gaan doen? Waarom weet ik nog niet, maar we kunnen er over nadenken in ieder geval toch?
A) Jij geen argumenten hebt of een stelling die onderbouwt is
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo. Ik wacht dus af op argumenten & uitleg iig
En ik wacht eigenlijk op iets andersGlimi:
Ik wacht dus af op argumenten & uitleg iig
ik ook
zoals ik je als eens eerder gemeld hebt, verdiep je eerst ergens in voor je vragen gaat stellen
zoals ik je als eens eerder gemeld hebt, verdiep je eerst ergens in voor je vragen gaat stellen
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Dit topic is gesloten.
![]()