Hoe kom je het goedkoopst aan een nieuwe Nokia3310

Pagina: 1
Acties:

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zou mijn buggy Philips Diga graag willen vervangen door een Nokia 3310. Ik vind het wel leuke telefoontjes.

Ze zijn echt behoorlijk duur.
Er waren wel eens aanbiedingen: Een of ander goedkoop, half gesubsidieerd abonnement voor een jaar waar je dan bv. 6 Euro per maand zelf voor moet dokken en de rest krijgt, en daar zit dan zo'n telefoon bij.

Ik kan echter dit soort aanbiedingen nergens meer vinden.

Hoe kom ik het goedkoopst aan een nieuwe Nokia 3310?
Of moet ik er toch 160 Euro voor gaan neertellen :?

(Nee ik ga niet jatten >:) )

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-03 16:30

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
bij de phonehouse waren die dingen 300 gulden vorig jaar.. en da's al erg weinig voor een losse niet gelockte nieuwe gsm imho

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gewoon via de 2dehands sites

www.2dehands.nl
www.marktplaats.nl
www.ebay.de (vaak nieuwe nokia's) (nl heeft niet veel aanbod)

Verwijderd

Kijk eens op Telecomvergelijker. Hier kun je een overzicht vinden van de goedkoopste abo's en telefoons.
Op zaterdag 25 mei 2002 13:04 schreef _Richie_ het volgende:
Mja, ik heb daar altijd een beetje een afkeer tegen, je weet immers maar nooit wat de eigenaar met dat ding heeft uitgespookt, dus.

• SvMp
  • Niet online
Op zaterdag 25 mei 2002 13:04 schreef _Richie_ het volgende:

www.2dehands.nl
www.marktplaats.nl
www.ebay.de (vaak nieuwe nokia's) (nl heeft niet veel aanbod)
Spijker op z'n kop :)

Ik heb eentje gekocht, nieuw verzegeld in doos.
Heeft ie gekocht via website, zat bij abonnement, terwijl hij al eentje heeft.

Nog een vraag: Is de fabrieksgarantie gewoon bij Nokia te regelen? Volgens hem zit er gewoon garantie e.d. op.

Deze kwam wel betrouwbaar over en de doos is verzegeld. Ik heb ook eentje gebeld en die vertelde de meest vage dingen over de herkomst. Die heb ik maar niet gedaan :)

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hoe duur was ie ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• SvMp
  • Niet online
125 Euro.
In verzegelde doos, dus geheel nieuw.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Let er op dat telefoons afkomstig van overval, en telefoons die "van de vrachtwagen zijn gevallen" ook in een verzegelde doos kunnen zitten. Ik koop tweedehands toestellen alleen als de verkoper een bon op imeinummer kan laten zien, en alleen als ik het toestel werkend kan zien voor ik het koop.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• SvMp
  • Niet online
Op zaterdag 25 mei 2002 15:14 schreef haas het volgende:
Let er op dat telefoons afkomstig van overval, en telefoons die "van de vrachtwagen zijn gevallen" ook in een verzegelde doos kunnen zitten. Ik koop tweedehands toestellen alleen als de verkoper een bon op imeinummer kan laten zien, en alleen als ik het toestel werkend kan zien voor ik het koop.
Wat is imeinummer? Dan zal ik dat met hem overleggen.

En ik wil inderdaad het ding werkend zien en de inhoud van de doos controleren.
Is de batterij van een Nokia die net uit de doos komt vol?

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op zaterdag 25 mei 2002 15:18 schreef svdmeer het volgende:

[..]

Imeinummer is het serienummer van de telefoon, het staat op de doos, ook aan de binnenkant van de telefoon, en is op te roepen door *#0# in te toetsen als de telefoon aan staat. De batterij van een 3310/3330 is niet helemaal geladen als hij net uit de doos komt, maar genoeg om het toestel even aan te zetten en de werking te controleren. De batterij van een 6210/6310/8210/8310/6510 komt helemaal leeg uit de doos, die moet je eerst opladen voordat de telefoon aangezet kan worden.

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 15:25 schreef haas het volgende:
Imeinummer is het serienummer van de telefoon, het staat op de doos, ook aan de binnenkant van de telefoon, en is op te roepen door *#0# in te toetsen als de telefoon aan staat.
Dat moet toch *#0000# zijn op een 3310?

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Sorry, ik bedoelde voor het imeinummer *#06#, als je *#0000# doet zie je de softwareversie.

• _Richie_
  • Niet online
Op zaterdag 25 mei 2002 13:44 schreef svdmeer het volgende:

[..]

Spijker op z'n kop :)

Ik heb eentje gekocht, nieuw verzegeld in doos.
Heeft ie gekocht via website, zat bij abonnement, terwijl hij al eentje heeft.

Nog een vraag: Is de fabrieksgarantie gewoon bij Nokia te regelen? Volgens hem zit er gewoon garantie e.d. op.

Deze kwam wel betrouwbaar over en de doos is verzegeld. Ik heb ook eentje gebeld en die vertelde de meest vage dingen over de herkomst. Die heb ik maar niet gedaan :)
Bij een nokia servicepoint kun je gewoon als er iets mee langskomen en ik neem aan dat degene ook een bon heeft, dus als je die ook krijgt dan is het helemaal geregeld toch?

• _Richie_
  • Niet online
Op zaterdag 25 mei 2002 15:18 schreef svdmeer het volgende:

[..]

Er zit meestal nog wel ietsie pietsie stroom op zodat je hem kunt controleren

• SvMp
  • Niet online
OK..dan doe ik het zo.

Nog wel 2 vragen:

- Zit er nou een infrarood poort in JA of NEE
Ik heb iemand horen zeggen van wel, in een topic over GSM's met infrarood poorten wordt de 3310 ook genoemd, op de Nokia site wordt er niks over gezegd en op specs sites van winkels staat er dat er geen infrarood in zit.
Is het nou ja of nee

- Kan er een datakabel aan?
De specs-sites zeggen van niet, maar op GoT zijn er wel allerlei topics over, maar die kabels geven wel allerlei problemen. En wat kan de 3310 precies met een datakabel? (aangezien deze niet officieel ondersteund wordt door Noka)
Ik heb wat GoT gesearchd en gegoogled maar het werd mij niet echt duidelijk.

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Op zondag 26 mei 2002 13:17 schreef svdmeer het volgende:
OK..dan doe ik het zo.

Nog wel 2 vragen:

- Zit er nou een infrarood poort in JA of NEE
Ik heb iemand horen zeggen van wel, in een topic over GSM's met infrarood poorten wordt de 3310 ook genoemd, op de Nokia site wordt er niks over gezegd en op specs sites van winkels staat er dat er geen infrarood in zit.
Is het nou ja of nee
NEE, er zit geen IR op de 3310
- Kan er een datakabel aan?
De specs-sites zeggen van niet, maar op GoT zijn er wel allerlei topics over, maar die kabels geven wel allerlei problemen. En wat kan de 3310 precies met een datakabel? (aangezien deze niet officieel ondersteund wordt door Noka)
Ik heb wat GoT gesearchd en gegoogled maar het werd mij niet echt duidelijk.
JA, een datakabel kan je er wel aan hangen. Bijvoorbeeld deze: http://www.mobileplaza.nl/DocumentDetail.asp?PageID=12 (daar zie je ook mooi wat je met de datakabel kunt)

Zie http://www.mobileplaza.nl voor meer accessoires
Pagina: 1