Ik heb vanochtend mijn waterkoeling aangesloten en nu vroeg ik me af waarom ik nu een veel hogere casetemp heb. Ik heb mijn PIII 800 nu naar 990 geklokt, maar mijn temps zijn nu 32 CPU idle en 34 Moederbord. Dit vindt ik best wel raar, want ik het alleen maar een krottige 6cm fan van Sunon uit mijn kast gehaald en er alle waterkoeling zooi ingedaan. De 12cm en 8cm fan's zijn er gewoon ingebleven. Eerst was mijn mobo temp meestal 26 tot 28 graden, maar ik vind dit in een keer zo hoog.
Nu heb ik net voor ongeveer een a twee minuten een 120HP in mijn kast gericht, maar de moederbord temp wil bijna niet onder de 30 graden komen, kan dit door het hele water systeem komen dat het gewoon zo warm wordt?
(misschien is het wel zo warm op mijn kamer? moet dan nog even opzoek naar een termometer.)
Nu heb ik net voor ongeveer een a twee minuten een 120HP in mijn kast gericht, maar de moederbord temp wil bijna niet onder de 30 graden komen, kan dit door het hele water systeem komen dat het gewoon zo warm wordt?
(misschien is het wel zo warm op mijn kamer? moet dan nog even opzoek naar een termometer.)