• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Er zijn vast wel een hoop tweakers die deze vakantie met de vliegtuig ergens heen gaan.
Tegenwoordig heb je vaak "in-seat power" op vliegtuigen zodat je een laptop of je eigen home entertainment systeem op aan kan sluiten.

Maar daar heb je dus een zogenaamde universal air power adaptor voor nodig of zo.

Weet iemand waar ik zoiets kan halen?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Volgens mij is het tegenwoordig nog steeds verboden om gsm, laptop en andere elektronica te gebruiken in een vliegtuig ivm het storen van de cockpit elektronica

• kmf
  • Niet online
Op zaterdag 25 mei 2002 14:25 schreef aqua-des het volgende:
Volgens mij is het tegenwoordig nog steeds verboden om gsm, laptop en andere elektronica te gebruiken in een vliegtuig ivm het storen van de cockpit elektronica
nope. die zijn alleen verboden tijdens stijgen/landen van het vliegtuig.
GSMs heb je natuurlijk niks aan, maar laptops en PPC en discmans mag je je gebruiken tijdens de vlucht.

Op de website van de vliegtuigmaatschappij staat ook dat ze stroomtoevoer hebben in de stoelen, maar je hebt een airpoweradapter nodig of zo. Hoe dat er uit ziet weet ik niet...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
Op zaterdag 25 mei 2002 14:31 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

nope. die zijn alleen verboden tijdens stijgen/landen van het vliegtuig.
GSMs heb je natuurlijk niks aan, maar laptops en PPC en discmans mag je je gebruiken tijdens de vlucht.

Op de website van de vliegtuigmaatschappij staat ook dat ze stroomtoevoer hebben in de stoelen, maar je hebt een airpoweradapter nodig of zo. Hoe dat er uit ziet weet ik niet...
Informeer eens bij een reisbureau misschien? Of een "op-reis-brut-winkeltje"

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:42

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Whatever.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op zaterdag 25 mei 2002 16:39 schreef meendering het volgende:
Bij google vond ik dit:

http://www.comptechworld.nl/nieuwshop/winkel_43.shtml
Ach, maar 131 euro ja.
Valt mee :P

Voor die prijs kan je ook een (goedkope) ups kopen en die gebruiken.

Verwijderd

of gewoon relaxte en genieten van je vakantie :?

• kmf
  • Niet online
Op zaterdag 25 mei 2002 22:47 schreef mightyspawn het volgende:
of gewoon relaxte en genieten van je vakantie :?
13 uur in een krappe vliegtuigstoel vind ik nog steeds niet relaxed.

Maar... 130 euro vind ik veelsteveel.... dan maar gewoon films op m'n PPC bekijken dan of zo. Een laptop zal het mooiste zijn natuurlijk...

Pagina: 1