Toon posts:

Goedkope dedicated server

Pagina: 1
Acties:
  • 451 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een betrekkelijk goedkope dedicated server...zeg maximaal 50 dollar/60 euro per maand met minimaal 20GB traffic incl.
Ik had al zoiets gevonden bij een Duitse provider alleen die accepteren alleen mensen uit Duitsland cq. met een Duitse bankrekening.
Weet iemand van jullie mischien een goedkope hosting provider die deticated servers aanbiedt rond of onder de 50 dollar/60euro...per maand?...liefst met root access en dus ook niet managed (scheelt weer in prijs :-) )

Virtual Deticated dmv VMWare mag ook evt....maar liefst gewoon echt een eigen bakkie.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:08

Crazy D

I think we should take a look.

Uhmm nofi maar 60 euro per maand voor een dedicated bak, da's imho net zoiets als voor 5 euro een cistron broadband maxx verbinding willen hebben... ik zou iig niet met een bedrijf in zee gaat wat mij zegt voor dat geld een fatsoenlijke dedicated bak te kunnen leveren.

Exact expert nodig?

Verwijderd

dedictated zul je minstens (!!!) aan het drie dubbele moeten denken als je bij een beetje goede provider staat, wat jij wilt is een nieuwe bmw zonder onderhouds kosten en zonder benzinekosten leasen voor 25 euro/maand

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag de reacties maar als je kijkt bij www.puretec.de zie je dat het wel degelijk mogenlijk is voor 50euro per maand 50GB traffic...ik zit nu zelf bij www.rh-tec.de betaal 17 euro per maand 300mb + 30GB Traffic...germany is cheap op gebied van webhosting en over performance heb ik niet te klagen!

Verwijderd

als jij denkt dat je daar goed zit ga je daar toch naartoe? kom dan niet straks hier klagen, in duitsland is het nl wel iets goedkoper (paar procent), maar die bedragen zijn ook in duitsland absurt laag en onmogelijk

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-08 22:08
Misschien interessant voor je? :
http://www.luna.nl/webfacilities/housing.html

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 mei 2002 16:39 schreef Kertje het volgende:
als jij denkt dat je daar goed zit ga je daar toch naartoe? kom dan niet straks hier klagen, in duitsland is het nl wel iets goedkoper (paar procent), maar die bedragen zijn ook in duitsland absurt laag en onmogelijk
Je zou inderdaad zeggen dat ze abbsurd laag zijn..maar ik zit al een tijdje bij een Duitse hosting provider en dat bevalt prima...en is eveneens de vraag niet of het wel goed is want dat weet ik zelf..ik vind ut perfect!

Enige vraag is waar kan ik een goedkope dedicated server krijgen!

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 09:52 schreef skunkah het volgende:

[..]

Je zou inderdaad zeggen dat ze abbsurd laag zijn..maar ik zit al een tijdje bij een Duitse hosting provider en dat bevalt prima...en is eveneens de vraag niet of het wel goed is want dat weet ik zelf..ik vind ut perfect!

Enige vraag is waar kan ik een goedkope dedicated server krijgen!
Kan je nou ook een leuk ftptje draaien hierop :7

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 18:50
Op zaterdag 25 mei 2002 11:18 schreef skunkah het volgende:
Virtual Deticated dmv VMWare mag ook evt....maar liefst gewoon echt een eigen bakkie.
Wil je dat eens uitleggen? Hier heb ik nog nooit van gehoord. Dus dan huur je een machine, waarop VMware draait met een VM die voor jouw is??? Zal wel lekker zijn voor de performance...

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:15
Goedkoopste dedicated server boeren:

- Rackshack: vanaf $99
- Webreseller: vanaf $119
- Tranxactglobal: vanaf $99
- Nocster (nog niet open): beloven een managed server vanaf $99

Goedkoper bestaat echt niet geloof ik :)
edit:

Toch wel: [url="http://www.fdcservers.net""]FCDservers[/url] belooft een dedicated server met 10 mbit aan bandbreedte voor $89 per maand. Oppassen hier!

Om het nog goedkoper te maken: Sprocket Data heeft ze al vanaf $35, maar dan heb je wel een Pentium 166 :)

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 11:01 schreef RobbertC het volgende:
Om het nog goedkoper te maken: Sprocket Data heeft ze al vanaf $35, maar dan heb je wel een Pentium 166 :)
"Since a server as modest as a P133 could more than fill a T1, there is no reason to buy a bulldozer when a shovel will do."

Hebben ze wel gelijk in (in de meetste gevallen altans)

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 11:13 schreef Toverstaf het volgende:

[..]

"Since a server as modest as a P133 could more than fill a T1, there is no reason to buy a bulldozer when a shovel will do."

Hebben ze wel gelijk in (in de meetste gevallen altans)
hebben ze gelijk in in hele sporadische gevallen, nl dat je alleen websites draait met statische content, ga jij maar is een forum draaien op een p133

als iemand een dedictated server neemt wil die neem ik aan wel iets draaien waarbij je bij een virtual accountje niet uitkomt

en daarbij, al die goedkope lui hebben een heel groot addertje onder het gras, nl, kost idd weinig maar dan heb je bv maar een paar gb datatraffic of een supersloom systeem... wil je upgraden, dan kost dat gigantisch duur! die 35 dollar dedictated gebeuren kost 1 gb extra verkeer 5 dollar per maand! das ruim 3x zoduur als dat het bij een bedrijf kost die tegen normaal tarief dedicated servers aanbieden. Hetzelfde als je je p133 wil upgraden naar een sneller systeem, wil je ooit is upgraden naar een goed systeem dan betaal je al snel 300 dollar per maand en dan heb je nog niet eens dataverkeer....

maw, als je ooit is serieus je systeem wilt gaan gebruiken ben je gewoon 3x zo duur uit dan als je gewoon naar een bedrijf was gegaan die tegen normale prijzen een dedictated servertje aanbieden

maargoed, mensen trappen graag in dit soort goedkope truuks

Verwijderd

http://www.widexs.nl/eigended.html/

Cable&Wireless?

Moet je er wel zelf een bak neerzetten.

Kleine € 80 excl.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 mei 2002 10:07 schreef sjaak250 het volgende:

[..]

Kan je nou ook een leuk ftptje draaien hierop :7
Wat ik nu heb is niet dedicated maar de FTP-server waarnaar ik upload werkt prima hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 26 mei 2002 13:25 schreef Kertje het volgende:

[..]

hebben ze gelijk in in hele sporadische gevallen, nl dat je alleen websites draait met statische content, ga jij maar is een forum draaien op een p133

als iemand een dedictated server neemt wil die neem ik aan wel iets draaien waarbij je bij een virtual accountje niet uitkomt

en daarbij, al die goedkope lui hebben een heel groot addertje onder het gras, nl, kost idd weinig maar dan heb je bv maar een paar gb datatraffic of een supersloom systeem... wil je upgraden, dan kost dat gigantisch duur! die 35 dollar dedictated gebeuren kost 1 gb extra verkeer 5 dollar per maand! das ruim 3x zoduur als dat het bij een bedrijf kost die tegen normaal tarief dedicated servers aanbieden. Hetzelfde als je je p133 wil upgraden naar een sneller systeem, wil je ooit is upgraden naar een goed systeem dan betaal je al snel 300 dollar per maand en dan heb je nog niet eens dataverkeer....

maw, als je ooit is serieus je systeem wilt gaan gebruiken ben je gewoon 3x zo duur uit dan als je gewoon naar een bedrijf was gegaan die tegen normale prijzen een dedictated servertje aanbieden

maargoed, mensen trappen graag in dit soort goedkope truuks
Deze trukkies zijn idd bekend maar bij puretec.de waar ik dus naar toe wilde is het dus 50 euro per maand.
Een andere eis van hun was ook een vestiging/woonplaats in duitsland...maar ik denk er nu over om een rekening in Duitsland te open...zal niet al te moeilijk zijn aangezien ik naast mijn Nederlandse ook een Duits passpoort (2 nationaliteiten) heb en als naar Duitsland moet om een rekening te openen.. no problemo .. familie bezoekje :)
Pagina: 1