Nieuwe KYRO drivers, behoorlijk wat fixes

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
http://www.paraknowya.com/

Games fixes in the new drivers include:

?Harry Potter and the Philosopher's Stone
?Microsoft Flight Simulator 2002: Professional Edition
?Transparent textures no longer turn MOHAA into a slideshow.
?3Dmark 2001 tests all run cleanly without image quality problems. Lots of speed ups in various test like the high poly tests.
?Die Hard:Nakatomi Plaza now works.
?Morrowind works without image quality problems.
?Empire Earth works without screen corruption.
?Oni.
?Lots of other smaller fix's

Hercules heeft al ondersteuning voor de Kyro2 4800, beter bekend als de KYRO2SE heb hem even geinstalleerd, en de drivers werken ook gewoon met de normale kyro2, alleen geen enTnL .. :(

voor de hercules drivers kan je hier: ftp://ftp.hercules.com/video/exe/KYROBASED/ terecht

VIVID heeft ze al op hun driver download page, en PowerVR weet ik niet

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Als je ze van powervr zelf wil downloaden, omdat dat je het geveol geeft dat het ook echte drivers zijn en geen enge hacks kun je naar PowerVR's Developer site gaan... http://www.pvrdev.com

• Mister_X
weinig belangstelling trouwens...

hmz, ik heb voorkeur voor die van hercules, ook beetje jammer dat vivid de overklok slide balk weggehaald heeft..

Verwijderd

//Nieuwsgierigheids mode

Kippenijzer,
is mijn geheugen nu een beetje lek, of heb ik het goed dat de PowerVR chip nog van NEc af komt ? Ik meen mij zoiets nog te herinneren uit de ISA-bus tijd. Toen we de Monster 3d (VooDoo1 en 2), de Matrox M3D etc. kregen..?

NVidia had ook zo'n 3D uitbreidings kaartje, net als NEC. Toch ? En die van NEC heettee PowerVR dacht ik.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Eigenlijk weet ik dat niet, maar het zou wel kunnen, maar of dat nou precies PowerVR was weet ik niet zeker... De Kyro chips zelf zijn gewoon onder de merknaam PowerVR te plaatsen... En dat is volgens mij dan ook een zelfstandige onderneming (anders moet ik dat effe opzoeken als ik tijd heb, of zoek zelf de bedrijfsinfo op http://www.powervr.com )

• Mister_X
ze maakte video chips voor in arcade kasten zover ik weet...

• Mister_X
Finnaly! in IL2 zijn de wolken nu ook goed, normaal had ik texture glitches in de wolken van dat spel, waar door je die prachtige wolken niet goed kan zien (ja als vierkantjes :) ) god wat ziet dat er mooi uit zeg!@!!

Verwijderd

Ik zal ze downloaden als mijn andere computer eindelijk uit de defrag is. Bedankt voor de tip.

• Mister_X
op powervr.com zijn de normale drivers te downloaden zonder logo's en shit... ik zag dat de ondersteuning van de Kyro2SE erin zat, het vage vond ik dit:
Kyro1
KyroII
KyroII / SE

dat schuine streepje, alsof je die 3 ook op je kyro2 kon installen, heb ik ook gedaan...ik bedoel dyus, ik verwachte eerder een naam zoals gewoon Kyro II SE zonder streepje

• Mister_X
nog wat leuks om te melden is dat deze drivers al ondersteuning bieden voor ut2003.exe en ut2003demo.exe >:)

ik ga zo proberen de disableEnTNL aan te krijgen op een gewone kyro2... zal niet leuken maar wie niet waagt wint nooit. :)

• PowerPee
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06-2025
Op maandag 27 mei 2002 21:54 schreef Mister_X het volgende:
nog wat leuks om te melden is dat deze drivers al ondersteuning bieden voor ut2003.exe en ut2003demo.exe >:)

ik ga zo proberen de disableEnTNL aan te krijgen op een gewone kyro2... zal niet leuken maar wie niet waagt wint nooit. :)
EN? Werkte de Kyro 2SE drivers voor de normale ...? >:)
Pagina: 1