Ik heb laatst een nieuwe kast gehaald en ik heb de K7S5A van ECS, er zitten twee pinnetjes in het mobo voor het power-ledje maar van het ledje af komt een ding met 3 ingangen, alleen in de buitenste zit een draadje, ik kan het dus niet aansluiten. Wat kan ik nu doen?
Zonder je topic verder te lezen:
Hak die ledaansluiting in 2'en, zodat dat loze gaatje weg is. Kan je em zo aansluiten.
En als je TFS had gebruikt: [topic=305711/1/50]
Hak die ledaansluiting in 2'en, zodat dat loze gaatje weg is. Kan je em zo aansluiten.
En als je TFS had gebruikt: [topic=305711/1/50]
Vrij eenvoudig: 1 buitenste draadje eruit halen en in het middelste gat proppen.Op zaterdag 25 mei 2002 10:09 schreef Degoedste het volgende:
Ik heb laatst een nieuwe kast gehaald en ik heb de K7S5A van ECS, er zitten twee pinnetjes in het mobo voor het power-ledje maar van het ledje af komt een ding met 3 ingangen, alleen in de buitenste zit een draadje, ik kan het dus niet aansluiten. Wat kan ik nu doen?
Hoe doe je dat?
Kijk eens op de platte voor- of achterkant van die stekker... aan 1 kant zitten wat openingen waar je naar binnen kan kijken. Daar zitten busjes waarin de snoeren zijn vastgeknepen. Die busjes hebben een weerhaakje die ervoor zorgen dat ze in de stekker blijven zitten. Druk met een dun, stevig schroevendraaiertje o.i.d. (die in dat openingetje past) het weerhaakje wat naar onderen en trek aan het snoertje.
Snoer met busje komt naar buiten. Prik hem in het middelste gat erin en je bent klaar.
Nu kan je pech hebben dat dan die lege zijkant in de weg zit bij andere pinnen? maar aan de andere kant heb je nog wel ruimte? Dan moet je dus de beide busjes 1 plaats opschuiven zodat je nu aan de andere kant het vrije gat hebt.
Kan ook dat niet omdat je aan beide kanten van de pinnen op je mobo al een ander pinnetje hebt zitten, dan kan je de losse busjes (dus niet in de stekker geprikt) ook zo op je mobo prikken. Let er wel op dat je ze eerst isoleert met krimpkous oid
Verwijderd
Je kunt ook ff met een tanden stoker het pinnetje wat aan kant 1 over blijft er uit wippen... moet ik zo ook ff doen, hehe, compje eer-gister in elkaar gefreubeld, werkt perfect.... (stabiel)
EDIT: kheb hem toch maar door midden geknipt, kreeg pinnetje er nie uit gewipt
... wel beetje op passen, want ik knipte bijna het draait mee
... maar ok, werkt nu wel perfect
.
EDIT: kheb hem toch maar door midden geknipt, kreeg pinnetje er nie uit gewipt
PowerLED is toch alleen maar irritant
Waarom zou je die aansluiten
You can't have everything. Where would you put it?
trekt alleen maar stroomOp zaterdag 25 mei 2002 17:26 schreef tweakerbee het volgende:
PowerLED is toch alleen maar irritantWaarom zou je die aansluiten
Op zaterdag 25 mei 2002 17:26 schreef tweakerbee het volgende:
PowerLED is toch alleen maar irritantWaarom zou je die aansluiten
STEL...
Je zit druk achter je computer te werken.... en blijkt dat je computer helemaal niet aanstaat....
Met z'n powerled die normaal functioneert, kan je dat dus netjes zien
Pagina: 1