Zo, nu mijn nieuwe kast er is... Aopen HQ45, ben ik aan de slag gegaan om een baybus te maken...
. Naar mijn mening is ie erg mooi geworden. En ga nou niet zeuren om blauwe leds, want ik vind dit mooier staan bij m'n fleurige kleuren leds
(toetsenbord heeft rooie onderhands
)

De spulletjes (+natuurlijk een 5 1/4 inch kleppie
)

Gaten maken (had alleen een 10 mm boor, dus moest de gaten nog iets grote vijlen)

Schakelaartjes erin

Op dezelfde manier de ledjes

Alles erin gemaakt

De achterkant ziet er dan zo uit...

Eerst dacht ik de + voeding zo te doen, maar dat gaf veel kabel zooi, dus toen deed ik het later toch maar van knopje naar knopje, en heb nu dus gewoon 1 voedingskabeltje

Alles volgens het schema mooi in elkaar gesoldeert en een paar plastic buisjes en wat tape voor de isolatie (had geen krimpkousen
)

Zoals je ziet, is de + pool van de voeding hier gewoon van knopje naar knopje gelinkt, evenals de - pool

Woei hij werkt op m'n 12 volt voedingsbakje

Nog maar een keer
(beetje wazig dat wel
)

De spulletjes (+natuurlijk een 5 1/4 inch kleppie

Gaten maken (had alleen een 10 mm boor, dus moest de gaten nog iets grote vijlen)

Schakelaartjes erin

Op dezelfde manier de ledjes

Alles erin gemaakt

De achterkant ziet er dan zo uit...

Eerst dacht ik de + voeding zo te doen, maar dat gaf veel kabel zooi, dus toen deed ik het later toch maar van knopje naar knopje, en heb nu dus gewoon 1 voedingskabeltje

Alles volgens het schema mooi in elkaar gesoldeert en een paar plastic buisjes en wat tape voor de isolatie (had geen krimpkousen

Zoals je ziet, is de + pool van de voeding hier gewoon van knopje naar knopje gelinkt, evenals de - pool

Woei hij werkt op m'n 12 volt voedingsbakje

Nog maar een keer