<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>
Verwijderd
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Verwijderd
Trouwens, in het begin had ik dat ook al
|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
volgens mij zij het bij (bijna) MB hetzelfde en anders zo het er wel opstaan (op de batterij)
[/off-T]
is dat van die klok niet te verhelpen met een bios update??
er zijn dus meer mensen met het probleem, dus het ligt niet aan mijn gebrek aan kennis op gebied van moederbordjes
Verwijderd
Ik wil deze vraag nog even stellen over dit moederbord ook al past het HELEMAAl niet nij het onderwerp. (sorry)
Heeft dit moederbord een AGP slot?
[/off-topic]
Probeer eens een nieuwe batterij en haal niet de stroom van je kast als je pc uit staat
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Verwijderd
waarom zou het geen agpslot hebben?...ff searchen zou ook geen kwaad kunnen...je kunt het bv zo vinden op de site van ECS/Elitegroup....Op zaterdag 25 mei 2002 12:30 schreef BlackjackBoZ het volgende:
[off-topic]
Ik wil deze vraag nog even stellen over dit moederbord ook al past het HELEMAAl niet nij het onderwerp. (sorry)
Heeft dit moederbord een AGP slot?
[/off-topic]
trouwens, als ik mijn computer uitzet,dan blijft er toch gewoon spannin op staan? dan gebruik ik die battery toch niet?
ik zag dat er met de nieuwe bios ook wat meer FSB instellingen waren dus dat zou wel mooi zijn
Verwijderd
dat ding is van um januarie zou die batterij leeg zijn ?
mijne is ouder en werk nog:)
Verwijderd
Ik wil ook zon board kopen!Op zaterdag 25 mei 2002 12:57 schreef kieltju het volgende:
jah het heeft een agp slot. waarom eigenlijk? k bedoel niet van waarom heeft hij een agp slot? maar; waarom stel je die vraag?
Verwijderd
Die vervangen door een beter exemplaar wil al wel eens helpen.
wat ik net al vroeg; kan ik dit niet verhelpan met een biosupdate?