[xsl/js] Javascript problemen in Gecko(Mozilla)

Pagina: 1
Acties:

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:09
Ej,

Ik heb een uitgebreid programma geschreven en deze gebruikt een volledige XML output. Nu heb ik hier een mooie XSLT bijgeschreven, alleen omdat alles nogal ingewikkeld in elkaar zit gebruik ik voor een groot deel javascripts om de output ná de XSLT te genereren.

Simpel voorbeeldje (root template):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<xsl:template match="/">
  <html>
    <head>
    </head>
    <body>
    <script language="javascript" type="text/javascript">
      <xsl:apply-templates select="voorbeeld" />
    </script>
    </body>
  </html>
</xsl:template>

Tweede template in xslt bestand:
code:
1
2
3
<xsl:template match="voorbeeld">
  javascriptfunctie();
</xsl:template>

In dit geval krijg je dus als je het eerst bot zou parsen en pas daarna zou bestuderen dus gewoon script-tags uit de eerste (root-)template en daarna netjes de function-calls uit de 2e aanroep.

In Internet Explorer (6) wordt alles goed geparsed, dus met de Microsoft XML Parser versie 3 geloof ik. Echter, in Mozilla gaat het dus helemaal fout. Ik weet niet hoe die parser in elkaar steekt, maar het lijkt alsof ie die functies gewoon niet herkend binnen de script tags in XSL output.

Ik zit hiermee flink in mn maag, doel van mn applicatie was o.a. een lage load op de server, maar nu het voor Mozilla OOK serverside geparsed moet worden blijft er steeds minder voordeel over.

Iemand een oplossing :?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:09
Waar zijn toch de experts ;(

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

op javahova.net

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Op zaterdag 25 mei 2002 17:25 schreef ddc het volgende:
Waar zijn toch de experts ;(
Hoi,
[topic=392390/1/25]
Policy mbt het omhoogschoppen van threads. Wacht minstens 24 uur voor je je topic omhoog schopt. Doe dit dan ook alleen met een zinnige opmerking en dus niet met "Waarom antwoord er nou niemand" nadat je 5 minuten geen antwoord hebt gehad. Sommigen van ons hebben een leven :+
>:) :*

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb gereageerd in de Javahova.NET thread en zie nu dat je hier ook een thread geopend had ;)

Ik heb het ook eventjes geprobeerd en onder IE6 en Mozilla 1.0 RC3 gaat alles goed. Dus misschien ligt je probleem ergens anders en moet je even een simpele test-case maken :?