Wat voor Ati kaart is dit?

Pagina: 1
Acties:

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
Hey, we hebben een probleem met een Packard Bell computer.

Pc deed een beetje raar dus gingen we formateren enzo, maar nu kunnen we geen driver meer vinden voor de videokaart in de pc... we hebben op http://www.ati.com/support/identify/102partnumber.html naar Het PN nummer 1028210210 gezocht wat op de kaart staat maar we hebben niks kunnen vinden..

Dus wie weet wat voor kaart dit is??

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Verwijderd

Scan de kaart eens in :)
(of digicam natuurlijk :P)

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

WinXP zou het automatisch moeten pakken, maar ik neem aan dat je geen WinXP heeft...

Lucky Goldstar

Verwijderd

Zoiets heb ik ook eens voor iemand uit moeten zoeken, en volgens mij kon je ergens het pruductnummer van je pc op de site van Packard Bell invoeren, zodat je kon zien wat voor systeem je hebt, dus ook wat voor videokaart.

De reden dat ATi deze niet kent, zal wel komen doordat het een OEM-kaart is, die niet los verkocht is.

Heb je de driver-cd niet meer die bij je PB hoort? Daar staan de goede drivers wel op.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Al gegoogled op het nummer?
Ik had een onbekend moederbord en toen had ik ook een nummerske ingevoerd bij Vrouwe Google. En voilá: Een Koreaanse site met mijn mobo (Yes! Koreaans! :7)

Staat er verder nix op de grafische kaart? GPU? MeM? Iets anders?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

1) moeten de trype/nummer @ chip weten

2)als je windows weer installeert via die rescue CD's ( :r )
alls drivers van key/modem/monitor/video staan in c:\windows\options\cabs en dat je daar de volgende keer een copy van maakt

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
lijkt op de rage128, maar weet niet zeker.

dikzak

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
Hey, bedankt voor de reacties maar ik heb em al.. ik heb paar drivers geprobeerd en het is gelukt.. dus tnx! Het is een ATI Radeon(7.70) reference driver wat ik geinstalleerd heb, het is ook een ati radeon kaart en het werkte..
Maar anyway bedankt voor de reacties!

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Pagina: 1