Tot hoever kan een 1333 Athlon gaan? deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-06 22:35

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Nou het is heel leuk dat ik op de eerste een slotje heb gekregen, en volgens mij lezen de Mods ook niet de Hele Topic door....

In mijn vorige topic staat, dat ik op mijn mobo de jumper voor mijn FSB settings niet op jumperfree kan zetten, want als ik dat doe, dan boot mijn PC niet meer.

Ik heb de FAQ al doorgelezen, ik ben niet zo achterlijk.

Zelf wou ik graag weten, welke Multiplier ik het beste kan gebruiken met een FSB van 133mhz.

Ik kan blijkbaar niet hoger gaan dan 133mhz FSB, want dan nogmaals Boot mijn PC niet.

Dank u.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Dat ga je gewoon proberen. Eerst zet je je multiplier op 10x zodat ie gewoon op normale snelheid loopt. Werkt dat niet, dan kan ie de FSB boost niet aan. En dan stapsgewijs verhogen. En omdat dit al 500x gezegd is en ook in de FAQ staat, krijgt deze van mij een nominatie in SM.

Forget your fears...
...and want to know more...

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Op zaterdag 25 mei 2002 01:18 schreef HENNEP het volgende:
Nou het is heel leuk dat ik op de eerste een slotje heb gekregen, en volgens mij lezen de Mods ook niet de Hele Topic door....

In mijn vorige topic staat, dat ik op mijn mobo de jumper voor mijn FSB settings niet op jumperfree kan zetten, want als ik dat doe, dan boot mijn PC niet meer.

Ik heb de FAQ al doorgelezen, ik ben niet zo achterlijk.

Zelf wou ik graag weten, welke Multiplier ik het beste kan gebruiken met een FSB van 133mhz.

Ik kan blijkbaar niet hoger gaan dan 133mhz FSB, want dan nogmaals Boot mijn PC niet.

Dank u.
Je geheugen zou nog best wel eens de zwakke schakel kunnen zijn. Ligt eraan wat voor een geheugen je hebt. Mijn geheugen wil ook niet verder dan 133 Mhz... IK heb dan ook gewoon een merk geheugen wat werkt...

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Verwijderd

Idd, en ik neem aan dat je met boot post bedoelt want niet booten ligt meestal niet echt aan het overclocken (of je doet vreemde dingen)

Ik zeg, schup em ervanaf! Lees de faq, UTFS en pruts wat aan, we zijn niet voor nix tweakers

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik gooi niet voor niets een slotje op een topic hoor...

Dit topic is gesloten.