Toon posts:

Hoe lang leeft een......

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe lang leeft ongeveer een AMD AThlon XP 1800+ dagelijks tussen 53 en 58 graden ??

IK zelf vnd dit best warm dus ik denk dat ik een nieuwe cooler gaat halen (TT Vulcano + ofzo)

Verwijderd

3 tot 10 jaar

Boeie, lang genoeg.

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-07 16:04

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Is niet te bepalen maar wat ik wel weet is dat ie wel erg warm word.
Meer fans, grotere fans.....
Iig beter koelen.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Verwijderd

lang genoeg, zeker wel tot je aan een upgrade toe bent :P
die temp valt heeel erg mee, mijn athlon 1400 werd in de zomer vorig jaar ongeveer 65 graden met luchkoeling deze leeft ook al een jaar dus ;)

Verwijderd

Hmmm, ongeveer ergens tussen de 1.5 en de 10 jaar. Maar dat maakt nix uit want je hebt over een paar maanden alweer een upgrade nodig omdat je de nieuwste windows of een of ander schijtspel weereens niet kan spelen.

De toekomst:
Je koopt een PC en betaald jezelf zo rot dat je de komende paar jaar niet meer op stap kunt. Je moet 2 dagen w88 op je pakketje (want de PTT of NPD worden nooit sneller) en tegen de tijd dat je em thuis hebt, in elkaar hebt gepleurt en je case hebt gemod (2 uur later dus) issie al te traag voor de nieuwste shit en blijken je licensies ook nog eens verlopen omdat je ze niet meer kon betalen. 1 dag later staat de deurwaarder op de stoep, die kijkt er 1x naar en schat em op 2 pleuro (of weet ik veel wat voor geld ze dan weer verzinnen) en neemt vervolgens je auto mee waardoor je niet meer kan werken en om al je schulden af te betalen moet je je huis verkopen waardoor je voortaan in de kartonnen doos waarin je PC is gekomen moet wonen. En dat alles alleen maar omdat je een nieuwe pc wou kopen

(een beetje offtopic maar kritiek (oftewel gezwam) mag altijd om 2 uur 's nachts toch?)

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

waardoor je voortaan in de kartonnen doos waarin je PC is gekomen moet wonen
WHehehehaahhaeheh :D

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 02:06 schreef Thorry het volgende:
Hmmm, ongeveer ergens tussen de 1.5 en de 10 jaar. Maar dat maakt nix uit want je hebt over een paar maanden alweer een upgrade nodig omdat je de nieuwste windows of een of ander schijtspel weereens niet kan spelen.

De toekomst:
Je koopt een PC en betaald jezelf zo rot dat je de komende paar jaar niet meer op stap kunt. Je moet 2 dagen w88 op je pakketje (want de PTT of NPD worden nooit sneller) en tegen de tijd dat je em thuis hebt, in elkaar hebt gepleurt en je case hebt gemod (2 uur later dus) issie al te traag voor de nieuwste shit en blijken je licensies ook nog eens verlopen omdat je ze niet meer kon betalen. 1 dag later staat de deurwaarder op de stoep, die kijkt er 1x naar en schat em op 2 pleuro (of weet ik veel wat voor geld ze dan weer verzinnen) en neemt vervolgens je auto mee waardoor je niet meer kan werken en om al je schulden af te betalen moet je je huis verkopen waardoor je voortaan in de kartonnen doos waarin je PC is gekomen moet wonen. En dat alles alleen maar omdat je een nieuwe pc wou kopen

(een beetje offtopic maar kritiek (oftewel gezwam) mag altijd om 2 uur 's nachts toch?)
AMEN! :z

• droeftoeter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06-2025
hardware heeft onder normale omstandigheden geen reden kapot te gaan

en als het anders is heeft de hardware het waarschijnlijk gewoon verdiend

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Op zaterdag 25 mei 2002 02:06 schreef Thorry het volgende:

De toekomst:

2 uur? 4uur 44 :P ga zo maar eens slapen...

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Niet te veel offtopic hé.

(wel lol :P)

Verwijderd

Topicstarter
lol

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 04:43 schreef jeuuron het volgende:

[..]

2 uur? 4uur 44 :P ga zo maar eens slapen...
Come again? hoe laat is het al?

Damn, k moet toch écht is een keertje gaan maffe dan :P

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

weltrusten
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.