No Signal piep piep piep piep piep Ik word gek.

Pagina: 1
Acties:

• AKA_ACE
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

Topicstarter
(overleden)
Hallo daar,
Na aanschaf van een amd k6-2 350mhz en een 8mb agp kaart met een sis6326 chipset heb ik dit op een dfi P5BV3+ mobo met 64mb geschroefd (de mobo had ik al en hij deed het goed met een P1 233 en een simpel agp 4mb kaartje en een voodoo 2)heb ik steeds "no signal" en dan ineens doet hij het wel en kan ik alles instellen. Als ik daarna de boel opnieuw start krijg ik steeds "no signal" in beeld met als akoestisch extraatje de piepjes erbij.

Als ik dan een paar keer opnieuw de spanning erop zet doet hij het ineens weer. Totdat ik mijn comp. weer opnieuw start........ en dan beginnen we weer van voor af aan.
Tenzij ik zo'n 3 á 4 minuten wacht, dan doet hij het vaak wel.
En wat ook niet opschiet is dat UT hangt na een 1/2 uur á 3 kwartier (voodoo 2) en age of empires (SIS 6326)er ook gewoon mee stopt na zo'n (je voelt hem al) 1/2uur á 3 kwartier. Uiteraard heb ik van beide kaarten de laatste drivers erop gezet.
Wat is hier aan de hand?
IK WORD GEK. Help mij, please?

CU
AKA"kl*te zooi"ACE

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

Verwijderd

Ik heb zelf ook een K6-2/350 gehad, maar dan op een Asus P5A-B plankie... ook met zo'n rottig SiS 6326 geval en een V2. Als de bak ongeveer langer als een uur uit had gestaan, moest je altijd 2 of 3x resetten voor je beeld had. Asus gemaild/gebeld, SiS, Mycom, noem maar op. Iedereen zei dezelfde shit: gewoon alles eruit halen, schoonmaken en weer inbouwen... hielp dus niet ;( ik ben bang dat er weinig aan te doen valt,