Toon posts:

[W&L] 1 = 1 ??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Reggeaman snapt elvhenk niet helemaal.
Dit topic voldoet niet aan de eisen voor een openingstopic in W&L. Zie de faq hierboven.
Als religie een vertrouwen zou zijn, dan zou vertrouwen in een faq ook een religie zijn.

Om ineens als moddereter zijnde een (filosofische) discussie af te sluiten vanwege een vaag onderbouwde reden, vind ik een beetje jammer voor een forum als w&l

Helemaal omdat dit beide (hoofd)topics van w&l beslaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Welke topics horen nu thuis op W&L? Het onderwerp moet in ieder geval liggen in de richting van wetenschap, filosofie, religie, en dergelijke. Soms kan je het wel iets breder interpreteren, en een interessante topic over, zeg, poëzie, zal waarschijnlijk niet gesloten of verplaatst worden. Zorg er wel voor dat de openingspost van voldoende kwaliteit is: neem een standpunt in en draag daar argumenten voor aan. Dus niet alleen "Wat denken jullie nou over de ziel?"
Het klinkt misschien een beetje raar, maar wie weet wordt ik hier op dit forum wat wijzer van de volgende vraag:
Als religie een vertrouwen is, is vertrouwen dan geen religie?

Ik ben benieuwd naar jullie (objectieve) opvattingen.
Geen standpunt en argumenten lijkt me..

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 mei 2002 00:30 schreef blackd het volgende:
Geen standpunt en argumenten lijkt me..
Da's tenminste duidelijk.

Maar dan zou filosofie niet echt in de faq horen van w&l.
En als een filosofie standpunten zou moeten innemen zal in dit topic alsnog een aantal standpunten naar voren kunnen komen.

Het spontaan afsluiten van zo'n topic kwam mij eerder over als een disrespect aktie van iemand die 'smoregns een douche gemist heeft ofzo. Maargoed eenmaal afgesloten zal het wel zo blijven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben niet erg bekend met de policy van W&L, maar ik probeer er wel ff iets zinnigs over te zeggen:
Op zaterdag 25 mei 2002 00:44 schreef Reggeaman het volgende:
Maar dan zou filosofie niet echt in de faq horen van w&l.
Waarom niet? Het staat tenslotte in de FAQ, dat een topic over filosofie mag. Dit is ook filosofisch, alleen er wordt door jou geen standpunt ingenomen, zoals ook in de FAQ staat. Argumenten ontbreken ook.
En als een filosofie standpunten zou moeten innemen zal in dit topic alsnog een aantal standpunten naar voren kunnen komen.
Maar het is juist de bedoeling dat jij ook van te voren (in je beginpost dus) een standpunt inneemt, met daarbij argumenten waarop anderen dan weer reageren. In die beginpost hoort dus te staan wat jij er van vind, en waarom.
Het spontaan afsluiten van zo'n topic kwam mij eerder over als een disrespect aktie van iemand die 'smoregns een douche gemist heeft ofzo. Maargoed eenmaal afgesloten zal het wel zo blijven :?
Mja, modjes zijn ook maar mensen, ik weet ook niet precies wat elvhenk er toe heeft gezet om een slotje te plaatsen. Misschien dat je een topic overnieuw kan beginnen, over dit onderwerp, na overleg met elvhenk. Daarbij kan je dan een wat uitgebreidere openingspost neerzetten.
In andere topics waar jij gereageerd hebt:
[topic=504852]
[topic=503895]
wordt bijvoorbeeld met een veel langere openingspost begonnen.

[topic=504132/1/100]
Hier wordt al gelijk een standpunt ingenomen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Als je de policy door neemt staat daar duidelijk in dat een topic voldoende inhoud moet hebben, een uitgebreide startpost dus met een stelling en de argumenten daarbij. Niet gewoon even je 'filofische' vraag dumpen...