loaded 32*2^28

Pagina: 1
Acties:

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:38
Hoe kan ik dit weer terug zetten naar 1 of 2*2^28? Nu duurt zo'n paketje een uur voordat tie klaar is. Bij m'n broer doet tie het in een paar minuten.

Y'24

Verwijderd

je kunt wel om een bepaalde grote vragen maar of je deze dan ook krijgt is nog de vraag zet dit in je ini voor een kleinere packet aanvraag

[rc5]
preferred-blocksize=2

nu staat hij op favoriet grote 2

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Wat denk je dat sneller gaat:
- 1 groot pakket
- aantal kleine pakketten

Elke keer wanneer een pakket wordt geladen gaat dat ten koste van het berekenen.

Blocksize op 33 zetten.

Het flushen gaat trouwens veel sneller bij een grotere blocksize.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

dat is ook mijn mening pcdealer, maar als een mede-dpc iets wil dan geef ik wat hij vraagt, maar vanaf nu ga ik het beste aanraden :P

Verwijderd

het maakt allemaal niet zoveel uit, grote packet-size>>>>hij doet er langer over maar hij doet dan ook meer WU's.

Het voordeel wat ik er in zie is
elk packet moet verstuurd worden en een packet van 2 wu's is net zo groot als een van 32, dus flushen en fetchen gaat veel sneller met packets van 32 wu's

meeste mensen op tweakers hebben hem op 32 taan,een tijd terug in een poll was het volgens mij zo'n 60 procent met packets van 32 , 15% met 2 15 % er tussen in en 10 % die het niet wist waar het over ging.

doe wat je wilt alleen het maakt allemaal niet zoveel uit, kijk maar eens na een dag hoeveel wu's je gedaan hebt. Zal ieder geval erg weinig schelen!!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:38
aha...bedankt voor de info. Maar hoe lang duurt het voordat ik m'n score op distributed.net kan zien ofzo? Het is nu 24h sinds m'n eerste paket.

Y'24

Verwijderd

Normaal had je dat nu kunnen zien, maar Dnet update de stats maar niet:(
Pagina: 1