Toon posts:

Geluid kraakt op 2e monitor bij afspelen film

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand wat dit is? op m'n primary beeldscherm doet het geluid het wel goed. Zodra ik de window sleep naar de andere gaat het geluid erg kraken.

Ook kan ik bij de 2e monitor de film niet in fullscreen doen, want dan switcht hij naar de primary toe.

Iemand enig idee hoe dit komt?

Ik heb als secundary vidkaart een gainward tnt2 m64

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Op vrijdag 24 mei 2002 23:17 schreef d_v_pelt het volgende:
Hallo,

Weet iemand wat dit is? op m'n primary beeldscherm doet het geluid het wel goed. Zodra ik de window sleep naar de andere gaat het geluid erg kraken.

Ook kan ik bij de 2e monitor de film niet in fullscreen doen, want dan switcht hij naar de primary toe.

Iemand enig idee hoe dit komt?

Ik heb als secundary vidkaart een gainward tnt2 m64
Fullscreen maakt gebruik van DirectX, en dat is weer op je primary monitor 'by-design'. Je kan ook niet gamen op je secondary monitor.

Ik heb zelf een Matrox G450 dualhead, en die kan wel normaal filmpjes in een window afspelen op de tweede monitor. De ene helft op de ene, de andere helft op de andere kan zelfs.

De software van de TV-kaart verbiedt de secondary monitor. Ik kan het window wel moven, maar niet naar de secondary monitor.

De dvd-speler software laat zich wel naar de tweede monitor verplaatsen, maar daar blijft het beeld zwart. Als ik de DVD-speler half op de ene, half op de andere monitor zet, dan geeft ook alleen de primary beeld.

Rare dingen hoor.. als je dual monitor hebt. :)

Siditamentis astuentis pactum.

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 10:16
Op vrijdag 24 mei 2002 23:17 schreef d_v_pelt het volgende:
Hallo,

Heb ik ook last van al verschilt wel per film :( Als iemand hier iets op weet....

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-08 06:35
Gewoon je geluidskaart verder van je videokaart(en) afzetten ivm storing en straling