iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik speelde vroeger ook meer adventures e.d., nu toch meer shooters en dat verveelt toch sneller na een paar uurtjes.. Dus misschien komt het daardoor?
Of gewoon omdat je ouder wordt.
🌞🍃
Zoals naar school, werken, internetten ect.
Soms is het ook niet relaxed inspannende spellen doen vind ik
Logitech z 560 ownage :)
(Niet dat je dan niet kan / mag spelen...)
Nu gebeurt het steeds vaker dat ik een project van mijn werk erbij pak en daarmee verder ga wanneer ik geen zin meer heb om te gamen.
Volgens mij hoort dit bij het ouder worden.
Op vrijdag 24 mei 2002 23:26 schreef bazs2000 het volgende:
Volgens mij hoort dit bij het ouder worden.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Helaas zijn er nog weinig van zulke spelen.
Ik had bv van GTA3 verwacht dat die daar weer verandering in zou brengen.
Maar naar een een uurtje per dag heb ik het wel gehad
Ik denk dat dat je volwassen word er weinig mee heeft te maken.
Tis meer de spellen die 't 'm doen
Best vreemd eigenlijk, heb hier een PC, PSOne, N64 en een Gamecube staan maar speel er veel minder op dan vroeger op mijn MS II (Er wordt natuurlijk wel veel meer gegamed sinds ik mijn Cube heb
Nou ja vroeger werkte ik nog niet, hoefde ik niet te leren voor Cisco Exams enzovoorts dat scheelt natuurlijk in game tijd.
Toen ging ik echt tot diep in de nacht door . misschien ben ik een beetje game verzadigd op dit moment .
Verwijderd
tampert, kriminalpolizei
En dan begin ik vorige week donderdag weer eens Final Fantasy 7 te spelen met ePSXe (PSX emulator), om te kijken hoe die draait op de nieuwste versie. Onmiddelijk ben ik weer hooked in het kwadraat, en ik heb de afgelopen week bijna niks anders gespeeld. Sinds tijden heb ik weer eens rooie ogen gehad van het overmatig gamen, kun je nagaan
Dus ja, dat verhaal van de topicstarter gaat wel op ja.
Verwijderd
Vroeger kon ik nog wel eens hele dagen bezig zijn met de duitse versie van een Indy-adventure
(Hoewel ik op GTA3 weer helemaal oldschool verslaafd ga. Voor het eerst sinds tijden.
Verwijderd
Nu brengt GTA 3 een heel klein beetje dat gevoel terug. Volgens mij gaat het tegenwoordig alleen nog maar om het geld, zoveel mogelijk verdienen en dat gaat ten koste van de kwaliteit, GTA 3 is daar (denk ik) wel een heel mooi voorbeeld van.
Ow waarom komt er toch geen transport tycoon 2
Vroeger speelde ik ook heel vaak games.. nu heb ik vaak zo iets van na een paar x spelen hoepel maar op met dat klote spel niks aan. En als ik het spel heb afgesloten gaat meteen IE weer aan
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Ik had meteen het beste spel ooit 6x uitgespeeld en ik kon eigenlijk geen beter spel meer vinden.
Ik zie dan ook erg uit naar Unreal Tournament 2003.
Maar die zal toch nooit zo'n goede verhaallijn hebben en ook nooit zo'n super gameplay...
Tegenwoordig borduurt men door op oude concepten. Alles wordt grafisch wat opgepoetst, iedereen zegt dan "aaah! moooi!" en na een week spelen heb je het dan wel weer gezien.
Zo stelt elk spel me weer teleur.
tot een uur of 7-8?
Verwijderd
Heb Deus Ex uitgespeeld , met elk einde , vet spel , maar niet vet int kwardaatOp zaterdag 25 mei 2002 00:48 schreef Ro2 het volgende:
Ga allemaal maar eens Deus Ex spelen, dan spreek ik jullie daar na weer
1. Je wordt ouder
2. Je bent Internetverslaafd.
Bij 1 had ik inderdaad zoiets van, dat zal het dan wel zijn, ik kan me inderdaad niets anders voorstellen. Maar toen ik twee las, dacht ik daar toch wel heel sterk aan. Met een zooi vrienden organiseren wij weleens een LAN-party met zijn zessen of zevenen. Daar ben je dan wel mee bezig, maar ik merk dat ik er last van krijg dat ik niet even lekker mijn ronde kan maken over het I-net. En het hoeft niet nuttig te zijn, het is het idee dat ik iets op dat moment zou kunnen missen. Als ik nu zoiets als Baldur's Gate speel en ik kom niet meer verder of heb geen zin meer, hup, die IE weer open.
Ik kan nl. uren over spellen praten, dus ik kan me ook niet voorstellen dat ik er te oud of te volwassen voor wordt (23). Toch wel leuk om te zien dat anderen ook dat gevoel hebben.
Misschien ligt het ook aan de spellen die tegenwoordig op de PC uitkomen. Daarom heb ik nu ook een xbox gekocht, voor die Project Ego en die Ninja-Gaiden enz. Misschien dat de speellust dan weer terugkomt. Maar als ik zie dat anderen zich wel heel best met die spellen kunnen vermaken, zoek ik de schuld toch weer bij mezelf. Hoewel dat niet terceht hoeft te zijn, omdat die mensen minder gewend kunnen zijn. Mijn niveau zal met de jaren toch weer een beetje hoger gaan liggen.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Ik hoop dat c&c generals, ut2003 en doom3 daar weer verandering in gaat brengen
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
-Ragnarok Online (ben ik nu mee gestopt maar heb ik een tijd echt uren gespeeld)
-Morrowind, voor je het weet ben je 5 uur verder met spelen. En telkens 'nog ff 15 minuten en dan stop ik'
Verwijderd
Dit herken ik wel ja... Het lijkt ok wel of ik tegenwoordig liever over spellen praat dan dat ik ze speel. in een verhouding van 30/70 (gamen/er over praten)...Op zaterdag 25 mei 2002 01:11 schreef Armada het volgende:
Heel erg herkenbaar. Ik heb twee dingen gehoord die me wel vasthielden:
1. Je wordt ouder
2. Je bent Internetverslaafd.
Bij 1 had ik inderdaad zoiets van, dat zal het dan wel zijn, ik kan me inderdaad niets anders voorstellen. Maar toen ik twee las, dacht ik daar toch wel heel sterk aan. Met een zooi vrienden organiseren wij weleens een LAN-party met zijn zessen of zevenen. Daar ben je dan wel mee bezig, maar ik merk dat ik er last van krijg dat ik niet even lekker mijn ronde kan maken over het I-net. En het hoeft niet nuttig te zijn, het is het idee dat ik iets op dat moment zou kunnen missen. Als ik nu zoiets als Baldur's Gate speel en ik kom niet meer verder of heb geen zin meer, hup, die IE weer open.
Ik kan nl. uren over spellen praten, dus ik kan me ook niet voorstellen dat ik er te oud of te volwassen voor wordt (23). Toch wel leuk om te zien dat anderen ook dat gevoel hebben.
Misschien ligt het ook aan de spellen die tegenwoordig op de PC uitkomen. Daarom heb ik nu ook een xbox gekocht, voor die Project Ego en die Ninja-Gaiden enz. Misschien dat de speellust dan weer terugkomt. Maar als ik zie dat anderen zich wel heel best met die spellen kunnen vermaken, zoek ik de schuld toch weer bij mezelf. Hoewel dat niet terceht hoeft te zijn, omdat die mensen minder gewend kunnen zijn. Mijn niveau zal met de jaren toch weer een beetje hoger gaan liggen.
Het laatste spel wat me wel echt vast heeft gepakt was Golden Sun. Die heb ik zo'n 3 uur achter elkaar gespeeld toen ie net uit was. Naar zo'n klein schermpje turend is dat vergelijkbaar met 6 uur pc gamen
De enige 2 spellen van de laatste tijd die echt mijn interesse hebben vast kunnen houden zijn Jedi Outcast (als een Star Wars "freak" moet dat eigenlijk ook wel..
Alleen naar UT 2003 zie ik nog uit.
He who controls the Spice, controls the Universe.
voorheen met CS, af en toe nachten lang
met SOF2 speel ik af en toe ook tot diep in de nacht,
en met GTA3 kan ik me een hele middag vermaken
zolang het maar een goed spel is, en ik voldoende tijd heb game ik heel wat af
Verwijderd
Ik speel dat dan windowed zodat ik ondertussen ook nog gewoon kan inetten
dan ben je zo'n raar ventje dat honden moet bevrijden, maar op je weg kom je allemaal zombies tegen
ik kan me nu niet meer echt nachten vermaken met games.
maar, ik heb laatst Warcraft II met de Expansion set geinstalleerd en ik moet zeggen, daar ben ik nou wel weer goed mee bezig
Verwijderd
Waarom speel je minder games tegenwoordig? Antwoord is simpel. Je kan alles al. (dus kunnen, niet kennen)
Oei oei, de eindbaas springt heen en weer, oei oei, grote kogels. Bij bijna ieder spel zet je je controls het zelfde uit gewenning, Je muis snelheid zet je even snel als je normaal gewend bent en je rusht als een gek door het spel.
Wat hierdoor optreedt is verveling. toch?
Neuh, want je doet een spel niet om bepaalde bewegingen en/of toetsdrukken te doen. Ik ben er vrij zeker van dat ik een hoog niveau van oog-handcoordinatie heb, als het op een FPS aankomt. Toch kan een spel als SOF mij mateloos intrigreren, gewoon omdat het effect van diezelfde handelingen een ander effect hebben dan in een ander spel. Zo ook met Max Payne, ik vond dat een erg leuk spel, terwijl de besturing krek eender is als andere spellen.Op zaterdag 25 mei 2002 12:43 schreef BLiNNeMaNS het volgende:
Laten we het eens vanaf een andere manier bekijken.
Waarom speel je minder games tegenwoordig? Antwoord is simpel. Je kan alles al. (dus kunnen, niet kennen)
Oei oei, de eindbaas springt heen en weer, oei oei, grote kogels. Bij bijna ieder spel zet je je controls het zelfde uit gewenning, Je muis snelheid zet je even snel als je normaal gewend bent en je rusht als een gek door het spel.
Wat hierdoor optreedt is verveling. toch?
Ik ben het er dus niet mee eens dat spellen saaier worden omdat de _besturing_ hetzelfde blijft. Ik durf het zelfs zo te stellen dat als ze de besturing van een FPS verplicht anders doen, ik het spel niet eens aan zou raken!
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb nu al een week geen computerspelletje gespeeld omdat ik druk met een opdracht bezig ben
Als je de moeilijkheidsgraad een stapje lager zet, dan wil het ook wel eens wat minder inspannend worden. Maar misschien dat dan juist het spel dan ook minder leuk wordt.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
vroeger wasda nie zo...
dan speel ik eens een half uurtje,stop ik weer 10 minuten en wil ik weer beginnen met spelen.
Halflife,systemshock 2,Mohaa,Elastomania,The nomad soul,ofp, die moet je eens spelen.Wedden dat je dan niet ophoud na een half-uurtje ?
(btw,speel nooit het nieuwe spel "Halloween" ,dan moet je namelijk even boven de WC gaan hangen (men durft er nogwel +-30EUR voor vragen ! )
MoH:AA heb ik toen ie pas uit was heel veel gespeeld (zit zelfs in een clan..) maar met de komst van GTA 3 en SSBM benk daar wel op uitgekeken.Op zaterdag 25 mei 2002 22:31 schreef EXE-cuter het volgende:
Ik heb er ook over zitten nadenken...
dan speel ik eens een half uurtje,stop ik weer 10 minuten en wil ik weer beginnen met spelen.
Halflife,systemshock 2,Mohaa,Elastomania,The nomad soul,ofp, die moet je eens spelen.Wedden dat je dan niet ophoud na een half-uurtje ?
(btw,speel nooit het nieuwe spel "Halloween" ,dan moet je namelijk even boven de WC gaan hangen (men durft er nogwel +-30EUR voor vragen ! )
Wat ook nog een factor speelt: het kopen van spellen. Als je 14-15 bent, kun je amper aan illegale spellen komen(tenminste ik dan
ik ben juist blij als je met spellen weer eens moet gaan nadenken ipv al dat "domme" geschiet. Dat ben ik heel snel zat. Daarom roelen RPG's ook zo. Zoals Fallout (1&2), je doet er lekker lang over en je moet nadenkenOp zaterdag 25 mei 2002 19:04 schreef Dispyre het volgende:
Ik vind de spellen van tegenwoordig gewoon te frustrerend. Je moet er veel te hard bij nadenken. Zie bijvoorbeeld Warrior Kings.. zit ik me daar toch te stressen om dat hele leger te verplaatsen. Daarnaast moet ik er ook nog een hele tutorial voor doorspitten. Ik heb daar helemaal geen zin in. Ik wil 1 mannetje besturen en de rest moet maar zelf nadenken. Een voorbeeld van een goed spel is Dinasty Warriors voor de Playstation 2! Weinig afwisseling maar makkelijk te begrijpen. Gewoon hakken met je zwaard in een gigantische veldslag
Vooral ook een belangrijk item in games is de verschillende kanten die je op kunt. Dus niet iedere keer hetzelfde, maar lekker afwisselend, ook dus als je het opnieuw speeld (zie Chrono Trigger, SNES).
het blijf gewoon een leuk spelletje dat incredible machine
Nu moet ik soms gewoon zoeken om een leuke game.. Ik denk dat we gewoon een overschot aan games hebben gekregen de laatste jaren.. En ik denk dat daarmee de interesse in games steeds minder wordt, om dat je er gewoon mee dood gegooid wordt.
mja, vroeger had ook nog niemand internet en moest was je blij dat je een nieuw spel hebt, die je buurjongen meenam op floppiesOp zondag 26 mei 2002 00:45 schreef Rexcore het volgende:
Ik was vroeger nooit achter games weg te slaan.. (bijv monkey island 1,2 en 3)
Nu moet ik soms gewoon zoeken om een leuke game.. Ik denk dat we gewoon een overschot aan games hebben gekregen de laatste jaren.. En ik denk dat daarmee de interesse in games steeds minder wordt, om dat je er gewoon mee dood gegooid wordt.
Ook is het zo dat je vroeger (met consoles) gewoon moest sparen om een spelletje te kunnen kopen, als 12 jarige ben je niet zo rijk. En zie nu, te veel PC's + consoles thuis. We worden er inderdaad mee doodgegooit.
En uiteraard warez he... er wordt te veel aangeboden... of is dit overbodig. Kheb nog te veel games op CD staan die ik nog nooit gespeeld heb, maar alleen heb voor de heb.
RTCW, Renegade, The Sims en RA2 alle 4 legaal gekocht, maar ik heb alleen RA2 veel gespeeld.Op zaterdag 25 mei 2002 22:44 schreef Holy_Paladin het volgende:
En spellen die je koopt; wedt maar dat je die 10x langer en met meer enthousiasme speelt dan spellen die je ff download. Daarom koop ik af en toe nog wel eens een spel, om me er toch mee bezig proberen te houden!
Voor mij maakt dat helemaal niks uit ik ga niks forceren omdat ik een miskoop heb gedaan
Wat ik trouwens ook heb; ik speel de spellen bijna nooit uit
En dat terwijl ik nog maar 15 ben
Het lijkt wel of de spellen m'n minder kunnen boeien... Best vreemd eigenlijk aangezien ik best wel een game fanaat ben..
Moet je maar minder hetzelfde spel doen
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Maar voor de rest speel ik echt echt bijna niets, afgelopen woensdag natuurlijk wel de hele dag GTA3.
Vroeger heb ik dagen achter elkaar al mn vrije tijd zitten spelen met een maat van mij. Spelletjes als Stunts (en dan vooral die track-editor) en GrandPrix 2 heb ik echt heel lang gespeelt.
Er komt tegenwoordig gewoon niet echt iets speciaals meer uit, alleen GTA3 dan...
\_Specs_/
Vindt jij gta3 zo speciaal dan?? Ik ga de game niet afkraken, maar na een uur spelen heb ik het wel weer gezien met mensen afrossen, maar dit is meer voor het gta3 topic!! De echt klassiekers zoals ze die vroeger maakten, zie je tegenwoordig nog maar zelden.Op zondag 26 mei 2002 19:15 schreef ZiegoM.tk het volgende:
Er komt tegenwoordig gewoon niet echt iets speciaals meer uit, alleen GTA3 dan...
Verwijderd
idd als ik een paar missies heb gedaan ga ik gewoon rond cruisen en na een paar min gaat dat cruisen ook al verveelenOp vrijdag 24 mei 2002 23:55 schreef M@NIC het volgende:
Als het spel me maar lang genoeg boeid dan kan ik wel uren spelen.
Helaas zijn er nog weinig van zulke spelen.
Ik had bv van GTA3 verwacht dat die daar weer verandering in zou brengen.
Maar naar een een uurtje per dag heb ik het wel gehad
Ik denk dat dat je volwassen word er weinig mee heeft te maken.
Tis meer de spellen die 't 'm doen
Nu speel ik bijna alleen maar UT, en nooit langer dan een uur achter elkaar. Maar wel uren per dag soms
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
Dat lukt me alleen op een LAN (ligt er ook aan wat je lang vindt)
Verwijderd
Ik ga nog wel naar lan's enzo en dan vindt ik het wel kick om games te spelen tegen anderen maar als ik thuis zit dan al niet meer.
Heb ik best lang zitten wachten op GTA3, had ik het binnen een uur gezien wat ik best jammer vondt. SOF2 vindt ik niets meer aan. Jedi outcast vindt ik niets (meer) aan.
Eerst speelde ik ongeveer alle games uit, nu kom ik nog niet eens bij een kwart.
Enigste spel wat ik nog wel boeiend vindt is Tony Hawk 3, en Quake3 maar daar houdt het helemaal mee op.
Verwijderd
Nee, dat is het niet echt. gamen vind ik nog steeds erg leuk. Helemaal bv. SSBM tegen m'n broertje alleen niet lang achter elkaar...Op zondag 26 mei 2002 20:53 schreef GoLarge.nl het volgende:
Misschien vind je het gewoon minder leuk. Er zijn wel meerdere 'hobbies' die gedurende je leven afsterven.
Verwijderd
Verwijderd
Pro Evolution Soccer speel ik elke dag wel, en kan ik met moeite wegleggen. MGS2 speelde ik 24 uur non-stop voordat ik hem weg kon leggen (moest leggen). Goeie RPG's als FF of Suikoden speel ik meestal dagen achter elkaar tijdens elke vrije minuut die ik heb. Laatst installeerde ik voor de grap Birth of the Federation maar weer eens...toen om 8 uur de wekker ging en ik besefte dat ik eigenlijk had moeten slapen
Verwijderd
Innet verslaafd dusOp zondag 26 mei 2002 21:41 schreef BLuPPiE het volgende:
ik heb ook zoiets.. heb ik de hele dag op schoool gezeten en heb ik wat vrije uurtjes, dan ga ik me helemaal verheugen op het spelen van games. Zet ik vervolgnes me pc aan ga ik die uren doelloos zitten internetten..
Verwijderd
Ben daarna maar online rpg's gaan spelen zoals Ultima online , dark age of camelot en dan nu Everquest , heel erg verslavend jammer alleen dat je er $9,95 tot $12,95 per maand voor moet betalen
Ja daar is wel een deel van waar. Diablo 2:lod heb ik echt super veel en lang achter elkaar gespeelt. Ik hoop dat NWN me echt lang gaat bezig houden, want je verdiepen in een game(vooral een rpg of rts online game), geeft toch echt veel gameplezier!!Op zondag 26 mei 2002 21:53 schreef MrRudi het volgende:
Ik kan het nog steeds hooralleen het aantal echt leuke spellen is wel afgenomen, maar dat boeit me niet zo. Ik denk dat het bij vele van jullie zo is dat je alles hebt (warez monkeys) zodat je je niet echt meer in 1 spel verdiept.
Verwijderd
Maar heb nu GTA3 en ik vermaak me daar best mee, alleen soms best frustrerend als je wat mensjez per ongeluk overrijdt onder een missie omdat je moet haasten en dat een juut je dan naait
Tegenwoordig heb ik ADSL dus zit ik vaak ook te surfen... best irritant soms
Een game die ik uit de kast heb gehaald is Starcraft:Broodwar is echt leuk om online te doen ook al verlies ik vaak
Verwijderd
ik ben ook heel snel uitgekeken op games
/me is ook wel gamefanaat
Lol, erg herkenbaar man. Gebeurt mij ook toch wel regelmatig ja nu ik erover nadenk. Alleen kom ik dan van mijn werk.Op zondag 26 mei 2002 21:41 schreef BLuPPiE het volgende:
ik heb ook zoiets.. heb ik de hele dag op schoool gezeten en heb ik wat vrije uurtjes, dan ga ik me helemaal verheugen op het spelen van games. Zet ik vervolgnes me pc aan ga ik die uren doelloos zitten internetten..
Vandaag de dag wel uren bezig geweest met GTA 3, een grote uitzondering.