Toon posts:

Geen pagina's bekijken behalve 1

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een code voor .htaccess zodat je alle pagina's d.m.v. een inlogschermpje kunt beveiligen op 1 pagina na.

Heeft iemand een idee hoe dit mogelijk is? Ik kon niks vinden op apache.org of elders op internet.

Groeten,
Sietse

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op vrijdag 24 mei 2002 22:42 schreef Webfanaat het volgende:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een code voor .htaccess zodat je alle pagina's d.m.v. een inlogschermpje kunt beveiligen op 1 pagina na.

Heeft iemand een idee hoe dit mogelijk is? Ik kon niks vinden op apache.org of elders op internet.

Groeten,
Sietse
Hallo Sietse,

Wat je nu doet is een scriptrequest. Je vraagt in feite of wij je werk willen gaan maken, en dat is niet de bedoeling van P&W.

Echter .htaccess bestanden maken is echt niet moeilijk ofzo. Je hoeft dan ook geen kant en klaar antwoord te hebben maar ga eens in de search rondspeuren. Ik weet zeker dat je daar heleboel voorbeelden gaat vinden! search. Een paar tips.
-Let op dat je je path naar je .htpasswd absoluut opgeeft en dat deze buiten de webroot staat
-Zorg ervoor dat .htaccess files dingen mogen overschrijven (instelling in httpd.conf)

Verder zou ik je er op willen wijzen dat je vaak heel duidelijk moet zijn in je openingspost. Post alle informatie die je weet en laat vooral zien wat je wil en wat je geprobeerd hebt. Zo kunnen wij nuttige antwoorden geven (dingen die je nog niet gedaan hebt) of snel de fout opsporen.

Laatste (niet inhoudelijke puntje) de groeten doen onder je post hoeft niet. Hier een stukje uit de FAQ met de reden waarom:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 24 mei 2002 22:52 schreef Glimi het volgende:
[..]
wannabe D2k :P
[/ot]
nee maar ff serieus: goedzo glimi, jij bent ook liev :)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik snap dat jullie hier niet zijn om alles voor te kauwen. Ik weet er zelf ook alles vanaf hoe ergerlijk dat kan zijn. Maar ik ben bijna 5 dagen bezig geweest met dit probleem en ik kom er echt niet uit. Hier op het forum staan voor zover ik weet (heb gezocht) geen topics met deze vraag.

Verder voor nog wat info.

- Ik heb geen access tot http.conf
- Ik wil mijn website offline zetten, en alleen de offline pagina is te zien, de rest is password protected

Ik hoop dat ik zo genoeg info heb verschaft en dat iemand misschien een uitzondering op de regel zou kunnen maken en mij een beetje op weg zou willen helpen met dit probleem.

Alvast bedankt!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
En het is geen oplossing om de ene file in een andere dir te zetten?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, natuurlijk kan dat. Maar ik zou niet weten hoe ik alle dir's op 1 na beveilig. ;(

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

/script req
verdiep je eens in de materie

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.