Tja ik zal maar even herhalen wat ik ook op de FP gezegd heb (voordat ik dit gelezen had):
Ik heb overwogen om van de titel "KaZaA BV stopt ermee" te maken, maar dat had waarschijnlijk weinig geholpen. Uiteindelijk is het ook niet mijn verantwoordelijkheid dat sommige mensen beginnen te blaten op basis van de titel zonder verder de tekst te hebben gelezen, de moderatie is ervoor om deze reacties weg te modden

Het is inderdaad irritant dat mensen zo massaal dezelfde onzin roepen zonder dat ze de tekst gelezen hebben. Dat terwijl het notabene in in de eerste regel al staat: "Het doek is gevallen voor het Nederlandse bedrijf KaZaA, de
oorspronkelijke eigenaar van het gelijknamige file-sharing programma". En zoals je zelf zegt, het staat er een paar regels verder ook nog letterlijk in dus tja...
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy