Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD
Ik heb ook zoiets...
Als ik mn PC aanzet dan zie ik een zwart scherm en hoor ik een aantal beeps (ik kan er niet achter komen wat deze betekenen, ook nie op de site van mn moederbord).
Druk ik op reset dan start ie gewoon perfect op...
Hoe zit dat met die reset? Waarom doet ie het dan in 1 keer wel???
Als ik mn PC aanzet dan zie ik een zwart scherm en hoor ik een aantal beeps (ik kan er niet achter komen wat deze betekenen, ook nie op de site van mn moederbord).
Druk ik op reset dan start ie gewoon perfect op...
Hoe zit dat met die reset? Waarom doet ie het dan in 1 keer wel???
Als je de writer er weer afhaalt, doet ie 't dan weer gewoon? Doet ie 't met een andere HD wel normaal?
Ik heb ook iets wat er een beetje op lijkt. Als ik mijn PC opstart werkt hij normaal. Als ik hem met ctl/alt/del reset doet hij het ook, maar de CD-ROM laat zich niet meer benaderen. Pas als je op de resetknop drukt doet hij het weer. Sommige van die dingen hebben kennelijk een hardware reset signaal nodig om actief te worden.
Verwijderd
tsja, ook ik heb dit met mijn DVDspeler... 
Ik weet niet wat je eraan kan doen.. Maar erg is het iig niet, hoogstens irri.
Ik weet niet wat je eraan kan doen.. Maar erg is het iig niet, hoogstens irri.
Verwijderd
Hebben jullie de master/slave jumpers op die drives wel goed gezet?
En hoe heb je ze op je ide controllers aangesloten?
1. Zorg altijd dat je je primaire HD op je primaire ide controller hebt op de connector aan het einde van je ide kabel.
2. Sluit geen cd rom/dvd/cdrw drives aan als slave op de ide controller waar je primaire hd op zit
En hoe heb je ze op je ide controllers aangesloten?
1. Zorg altijd dat je je primaire HD op je primaire ide controller hebt op de connector aan het einde van je ide kabel.
2. Sluit geen cd rom/dvd/cdrw drives aan als slave op de ide controller waar je primaire hd op zit
Pagina: 1