Toon posts:

[LCD] Welke maat heb ik (van mijn lcd)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn lcd is 20 grote vakken breed en in elk vak zitten er 5 vakjes. is mijn lcd dan 20 breed of 100 breed. en hijs maar 1 vakje hoog met in dat vakje 7 kleine vakjes. ook zit er boven dat grote vak 1 vakje. Hoe groot is dit dan? Ik ga hem zo snel mogelijk aansluiten maar ik ben gelijk aan het zoeken voor een goed progje.

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
uh niet echt duidelijk wat je zegt

1vakje is ongeveer een halve cm breed? das 1 character.

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 20:40 schreef crazymark het volgende:
mijn lcd is 20 grote vakken breed en in elk vak zitten er 5 vakjes. is mijn lcd dan 20 breed of 100 breed. en hijs maar 1 vakje hoog met in dat vakje 7 kleine vakjes. ook zit er boven dat grote vak 1 vakje. Hoe groot is dit dan? Ik ga hem zo snel mogelijk aansluiten maar ik ben gelijk aan het zoeken voor een goed progje.
Duidelijk een 1 X 20 Het gaat namelijk om die vakjes... waar dus weer ongeveer 5 X 7 puntjes in zitten...

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 20:40 schreef crazymark het volgende:
tis 20 breed en 1hoog

edit: te laat :)

Verwijderd

Topicstarter
kan ik hier veel mee of is een hogere beter. Ik wil namelijk een winamp progje draaien, zou je dan maar 1 zin tergelijker tijd zien of worden dit 2 of 3 zinnen onder elkaar?

Verwijderd

1 zin.

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
Op vrijdag 24 mei 2002 22:49 schreef crazymark het volgende:
kan ik hier veel mee of is een hogere beter. Ik wil namelijk een winamp progje draaien, zou je dan maar 1 zin tergelijker tijd zien of worden dit 2 of 3 zinnen onder elkaar?
een "hogere" is niet "beter" maar je kunt er gewoon meer op laten zien. Dus als jij meer op je LCD wilt zien, dan moet je misschien een "hogere" gebruiken.
Pagina: 1