ik heb een klein vraagje over het koelen van de Creative GeForce 4 Ti4600 die ik volgende week binnen krijg. Hoe kan ik dit het beste doen? Ik ben opzoek naar een goede koeler voor m'n gpu en een methode om m'n memory te koelen. Ik zat zelf te denken aan koperen heat sinks voor m'n mem en een goede (liefts koperen) koeler voor m'n gpu. Deze koeler mag maximaal 2 PCI sloten in beslag nemen. Wat adviseren jullie?
wil ik nog niet aan gaan beginnen. Lijkt me wat duur en riscovol.Op vrijdag 24 mei 2002 20:30 schreef silentsnow het volgende:
al over waterkoeling gedacht?
Ik las net trouwens dit topic:
thermaltake geforce 4 koeler
weet iemand waar deze te krijgen zijn en wat ze kosten?
Edit linkOp vrijdag 24 mei 2002 20:33 schreef bouncin-j het volgende:
[..]
wil ik nog niet aan gaan beginnen. Lijkt me wat duur en riscovol.
Ik las net trouwens dit topic:
[topic=504724/1/100]
weet iemand waar deze te krijgen zijn en wat ze kosten?
done, was ik al mee bezigOp vrijdag 24 mei 2002 20:35 schreef fleppuhstein het volgende:
[..]
Edit link
Verwijderd
die thermaltake is volgens mij rommel.
gewoon een standaard coolertje wat opgefleurd met een sterkere en waarschijnlijk knap vervelende fan erop.
Neem dan liever een kleine socketA heatsink en plak die er op...
gewoon een standaard coolertje wat opgefleurd met een sterkere en waarschijnlijk knap vervelende fan erop.
Neem dan liever een kleine socketA heatsink en plak die er op...
waarom zou je?? crystal orb werkt prima op een gf3 . En nee deze past dus niet want bij gf3 zit je ram vlak bij je core dus gaat dit niet passen (bij asus tenminste) En thermaltake is echt geen rotzooi, werkt hier super. Houd me gf3 voltmoded 250/575 hier netjes cool hoor.En ziet er nog gaaf uit ook.Grote voordeel van deze koelers is dat ze open zijn aan de zijkant zodat ook je ram word gekoeld door een briesje
Weet niet of ze al de gf4 koeler hebben (is net uit ) maar probeer www.perfectsystems.nl eens
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
heeft iemand ervaring met de Zalman ZM17CU Copper VGA Heatsink? Deze lijkt mij ontzettend stil, maar is deze in staat een geforce 4 ti 4600 koel te houden. uiteraard wil ik hem ook nog een eetje verder oc'en. ik kan alleen maar tests vinden waar hij op gf2 kaarten getest word.
Ik denk dat dat niet past hoor de referentie koeler van een GF 4 is HEEL anders als die van een GF 3.Op vrijdag 24 mei 2002 21:22 schreef justifire het volgende:
waarom zou je?? crystal orb werkt prima op een gf3 . En nee deze past dus niet want bij gf3 zit je ram vlak bij je core dus gaat dit niet passen (bij asus tenminste) En thermaltake is echt geen rotzooi, werkt hier super. Houd me gf3 voltmoded 250/575 hier netjes cool hoor.En ziet er nog gaaf uit ook.Grote voordeel van deze koelers is dat ze open zijn aan de zijkant zodat ook je ram word gekoeld door een briesjeWeet niet of ze al de gf4 koeler hebben (is net uit ) maar probeer www.perfectsystems.nl eens
En deze is special gemaakt voor de GF 4
Turn it off and on again.
ik heb net even met de search gezocht naar deze zalman koeler en denk ook dat hij niet voldoende presteerd voor mijn gf4. Ik lees dat je hem op een gf2 zonder extra koeler kan gebruiken mits je niet overklokt. met een gf3 kaart heb je zoiezo een koeler nodig. Ik wil mijn GF4 gaan overklokken, dus dit lijkt mij geen geschikte oplossing. Iemand andere suggesties?
je kan denk ik het beste een normaal socket A coolertje kopen ofzo, daar heb je waarschijnlijk het meeste aan. Geen TT rommel, maakt een pokkeherrie, zijn niet glad aan de onderkant, en performance is bagger.
waterkoeling is een optie idd, en neemt ook maar 2 pci sloten in beslag.
Verder zou je kunnen kijken voor de alpha koeler voor 1u rackmounts (in totaal maar 25mm hoog). Die kun je kopen bij oc-shop
waterkoeling is een optie idd, en neemt ook maar 2 pci sloten in beslag.
Verder zou je kunnen kijken voor de alpha koeler voor 1u rackmounts (in totaal maar 25mm hoog). Die kun je kopen bij oc-shop
Pagina: 1