Toon posts:

VIA mini-ITX zonder proc?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is hier eigenlijk iets meer over bekend, weet iemand toevallig wanneer deze versie zonder proc op de markt komt? namelijk wel fijn als ze er een s370 op zetten, maakt het wat aantrekkelijker dan een c3

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:42

Epsilon

ik geloof niet dat via die heeft, maar shuttle iig wel. Zoek op SV-24, dat is het barebone systeem. Ik ben ff de naam kwijt van het mobo, maar dat kan je geloof ik niet los krijgen in nederland. Het barebone systeem (kast+mobo+voeding) staat in de pricewatch (overige hardware).

suc6 :)

Verwijderd

Gewoon ffies kijken bij www.alternate.nl daar hebben ze zat borden, gewoon ff kijken waar micro atx bij staat

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 20:17 schreef Thorry het volgende:
Gewoon ffies kijken bij www.alternate.nl daar hebben ze zat borden, gewoon ff kijken waar micro atx bij staat
ik ben wel redelijk op de hoogte van het micro aanbod op het moment, maar de vraag was dus of iemand wist of dat via eden bord ook binnenkort zonder proc geleverd zou worden.

Verwijderd

Ohw owkeej,

Ik vind deze heel interresant, komt volgens mij op hetzelfde neer als die Via alleen dan zonder processor
http://www.alternate.nl/html/nodes_info/gois01.html

Alleen mist de Lan maar dat moet geen probleem zijn, ik heb hier 100 mbit Enermax netwerkkaartjes voor PCI die net zo hoog zijn als de UTP aansluiting die erop zit. En de TV-Out mist helaas ook, dat kan een probleem zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 20:51 schreef Thorry het volgende:
Ohw owkeej,

Ik vind deze heel interresant, komt volgens mij op hetzelfde neer als die Via alleen dan zonder processor
http://www.alternate.nl/html/nodes_info/gois01.html

Alleen mist de Lan maar dat moet geen probleem zijn, ik heb hier 100 mbit Enermax netwerkkaartjes voor PCI die net zo hoog zijn als de UTP aansluiting die erop zit. En de TV-Out mist helaas ook, dat kan een probleem zijn.
is inderdaad een probleem, tv-out en lan zijn wel vereiste hiero. Dat soyo bord is gewoon een microatxje

Verwijderd

Jah ok, maar ITX en micro ATX scheelt toch ook weer niet zoveel, ik weet niet waar je em in wilt bouwen maar ik denk dat micro atx echt wel klein genoeg is voor de meeste toepassingen

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
Op vrijdag 24 mei 2002 22:46 schreef Thorry het volgende:
Jah ok, maar ITX en micro ATX scheelt toch ook weer niet zoveel, ik weet niet waar je em in wilt bouwen maar ik denk dat micro atx echt wel klein genoeg is voor de meeste toepassingen
het scheelt wel veel.

scheelt 6 centimeter beide kanten op ofzo :? Dat is echt veel als je een compacte setup aan het bouwen bent hoor.

Verwijderd

Jah maar ik bedoel wat is 6 cm nou? Het probleem is meestal dat je gelijk een doos krijgt omdat ie hoog wordt, maar zo'n micro atx heeft alles erin zitten, geen probleem dus. Die via was iets van 14x11cm ofzo? Dat is dus wel weer errug klein, zo'n Soyo boardje is veel goedkoper en als het maar 6 cm scheelt dan is dat denk ik niet zo'n probleem

Verwijderd

Topicstarter
nouja, pak een A4tje en je weet hoeveel ruimte er is. MAar de meeste micro borden zijn dus te groot, die zijn meestal 220*244 en a4tje is 210 smal dus houdt het op. Maar als je dan al een passende microATX gevonden hebt, zoek dan nog maar eens eentje met integrated lan en tv-out, of een agp slot

Verwijderd

Jah dat vind ik zo k*t aan al die zooi, die VIA C3 zou echt perfect zijn voor mijn PC alleen zit er zo'n crappy vidcard in, dus dan is het bye bye spellekes. Maar een ITX board met AGP slot zul je niet vinden denk ik zo, en eentje met een goeie vidcard kost al snel 150 pleuro of meer

Verwijderd

In het Eden inkoop actie topic staan een aantal bordjes met s370, maar die waren geloof ik niet los te krijgen, dus wordt dan als nog een barebone syteem
Pagina: 1