Proxy blokjes kwijt na afsluiten proxy

Pagina: 1
Acties:

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Ik vandaag dus lekker een proxy installeren. Om ff lekker te gaan "mega flushen" (voor mijn doen dan :D) Ik dus de proxy opstarten en blokjes sturen. Zie ik dus ineens dat mijn buffer toch iest verkeerd staat en sluit de proxy af. Ik hem dus weer opstarten en zie dat de buffers leeg zijn :?

Is dit normaal dat als je de server uitschakeld dat je die blokjes kwijt bent?

Kheb de search al gebruikt om het nodige op te zoeken, maar er zijn te veel postst (heb de eerste 14 pagina's doorgespit, gezocht op "proxy blokje" en "proxy blokje kwijt".

Xbox360 gamerprofile

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 23:07
Zijn de blokjes niet al gewoon 'doorgestuurd'?
Heb je logfiles laten maken? En hoe ziet je ini-file eruit?

Het ziet er naar uit dat je de perproxy gebruikt voor RC5 en OGR maar is dit ook zo? ;)

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Op vrijdag 24 mei 2002 19:55 schreef Witlof het volgende:
Zijn de blokjes niet al gewoon 'doorgestuurd'?
Heb je logfiles laten maken? En hoe ziet je ini-file eruit?

Het ziet er naar uit dat je de perproxy gebruikt voor RC5 en OGR maar is dit ook zo? ;)
sorry... je hebt gelijk... ik met mun domme kop ook veel te eigenwijs om aan te nemen dat ze al doorgestuurd zijn... DOH |:(

Xbox360 gamerprofile

• Witlof
Op vrijdag 24 mei 2002 19:59 schreef gnimmeL_kraD het volgende:

[..]

sorry... je hebt gelijk... ik met mun domme kop ook veel te eigenwijs om aan te nemen dat ze al doorgestuurd zijn... DOH |:(
Ach ja ;) Zo leer je nog eens iets. Zoek de volgende keer maar op: proxy en sparen voor beter resultaat.

Let er wel op dat je niet zoveel gaat sparen over een te lange periode dat D.net het niet leuk vindt :)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
:D

• Witlof
Op vrijdag 24 mei 2002 20:16 schreef DSmarty het volgende:
:D
Dat zijn de reakties die we willen zien van een modder-eter ;)

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
hehe he maar lem als je nu maar de volgede keer ook zeg dat je bij mij besig bend dan lat ik mijn w2k surfer aanstan kan je verder matte :P

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Op maandag 03 juni 2002 13:16 schreef Gulie het volgende:
hehe he maar lem als je nu maar de volgede keer ook zeg dat je bij mij besig bend dan lat ik mijn w2k surfer aanstan kan je verder matte :P
:P

Xbox360 gamerprofile

Pagina: 1