Werken die savegames bij jou?Op zaterdag 25 mei 2002 00:18 schreef ThePriest het volgende:
Het is gelukt! (met die ms-patch) Lollig spel. En waarom doet me dit denken aan American History X???
[afbeelding]
Y'24
Werken die savegames bij jou?Op zaterdag 25 mei 2002 00:18 schreef ThePriest het volgende:
Het is gelukt! (met die ms-patch) Lollig spel. En waarom doet me dit denken aan American History X???
[afbeelding]
Y'24
Anoniem: 31392
Je moet hiervoor de Winwos XP patch installeren! Dan doet ie het wel!Op zaterdag 25 mei 2002 00:04 schreef ICBM het volgende:
[..]
Dat lijkt ERG op een driver probleem....je hebt de nieuwste driver zooi, VIA drivers XP crap etc etc?
Hoe werkt dat? Ik heb 't nog maar heel effe gespeeld, en ben nu gekapt toen ik van Luigi (die trouwens een bug had, want zijn hele hoofd was een vage gfx glitch) die meid op moet halen. Maar saven? Dat kon niet (ik mocht die deur naast de garage niet in). Hoe save je dan? Dan kan ik kijken of 't werkt.Op zaterdag 25 mei 2002 00:24 schreef RvV het volgende:
[..]
Werken die savegames bij jou?
Bij mij werkt FSAA uitzetten met die geforce tweak utlity redelijk, maar het is nog lang niet wat het moet zijn!Op zaterdag 25 mei 2002 00:30 schreef Eggplant het volgende:
Ik heb hier twee systemen staan waarop GTA3 draait.
systeem 1: XP 1500+, KT266a, 512mb, GF2Ti, 7200 rpm HDD
systeem 2: Duron 800, KT133a, 384mb, GF2GTS, 5400 rpm HDD
Mijn gedownloade versie draait op systeem 1 probleemloos op 1280x1024,
terwijl hij op systeem 2 zelfs bij 640x480 hapert...
De oudere drivers en FSAA uit schelen misschien een klein beetje, maar nog niet genoeg...
(Dacht eerst dat het aan de cache op die Duron lag, maar heb inmiddels in dit topic ook al haperen bij Athlon's langs zien komen )
Hoop dat mijn info bijdraagt aan het vinden van een oplossing
Anoniem: 41078
LOL!Op zaterdag 25 mei 2002 00:18 schreef ThePriest het volgende:
[afbeelding]
Anoniem: 31392
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Y'24
Anoniem: 26280
Maar ehm.. wrom werkt die link niet dan als ik die update nodig heb? ik vind die gele strepen ook erg irritant namelijkOp vrijdag 24 mei 2002 19:46 schreef Ro2 het volgende:
Spel stopt binnen een minuut (Windows XP):
Installeer een patch van Microsoft:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/NL/Q306676_WXP_SP1_x86_NLD.exe (NL)
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe (ENG)
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Anoniem: 23303
Anoniem: 18185
Ik heb net DirectX 8.1 en video drivers opnieuw geinstalleerd, maar krijg nogsteeds dezelfde foutmelding.Op vrijdag 24 mei 2002 23:56 schreef AleSyS het volgende:
Ik heb vandaag ook GTA3 gekocht.
Ik draai Windows 2000 professional (met alle nodige opdates van Microsoft)
De installatie verloop perfect. Vervolgens start ik het spel op en dan gaat het mis.
Als eerste krijg ik het rockstar intro te zien en daarna stopt het systeem en ik krijg als melding:
Program Error
gta3.exe has generated errors and will be closed by windows.
You will need to restart the program
An error log is being created.
Anoniem: 15420
download de no-cd patch en gooi de audio dir van de cd daarna in de audio dir van c:\games\gta3\audio dusOp zaterdag 25 mei 2002 02:32 schreef JaRiAzArI het volgende:
Bij mij hapert ie dus ook... ZWAAR irritant.
Maar ik heb het 'gevoel' dat de cd-rom het vertraagd,
misschien een ideetje??
specs:
proc: amd 1,4 Ghz
videokaart: geforce 2 mx 400 64 MB
werkgeh.: 256 mb @ 133
edit: dynamic acoustic mod. staat bij mij ook uit, maar het probleem blijft
Anoniem: 38176
Ik en vele anderen hier hebben wel degelijk problemen met de retail versie. Dus het zijn niet alleen de illegale kopieen, en dit topic is juist voor bproblemen met de retail versie.Op zaterdag 25 mei 2002 01:13 schreef Flyduck het volgende:
Ik begrijp niet hoe zoveel mensen problemen kunnen hebben..
...
Ik vraag me af of het niet alleen problemen zijn met de illigale kopieen. Misschien hebben ze een vet inginieus beveiliginssysteem ingebouwd. En terecht.
Anoniem: 18185
Dat maakt het ook zo frustrerend. Koop ik origineel en dan werkt het niet eensOp zaterdag 25 mei 2002 09:50 schreef Thugbear het volgende:
[..]
Ik en vele anderen hier hebben wel degelijk problemen met de retail versie. Dus het zijn niet alleen de illegale kopieen, en dit topic is juist voor bproblemen met de retail versie.
Verwijder of hernoem ALLE mpg files in /MOVIES/ dir! Dan werkt het (na minuutje wachten voor je donkere scherm, maar dan komt er GTA3 scherm.Op zaterdag 25 mei 2002 09:33 schreef AleSyS het volgende:
[..]
Ik heb net DirectX 8.1 en video drivers opnieuw geinstalleerd, maar krijg nogsteeds dezelfde foutmelding.
Iemand suggesties?
Anoniem: 39080
Bij mijn zegt hij ook hardware not found bij soundcard. Ik gebruik de onboard sound van de a7v266-e. Weet niemand hoe ik dit aan de praat kan krijgenOp zaterdag 25 mei 2002 03:24 schreef caphex het volgende:
Waarom kan ik EAX van creative niet aan de praat krijgen ?
hardware not found zegt ie
'k heb toch wel degelijk een sblive value
wie zijn wij? het gaat hier om een probleem wat niet warez-related is. anderen met de legale versie hebben deze problemen ook en ik speel altijd met nocd crack (ook bij legale spellen) omdat ik anders continue CD's moet wisselen.Op vrijdag 24 mei 2002 20:22 schreef Ro2 het volgende:
[..]
Luister eventjes, discussies voeren doe je maar ergens anders! Wij doen hier niets dat duidelijk warez related is , zoals onder andere een RIP!
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Anoniem: 26280
Draaide de illegale versie slecht dan?Op zaterdag 25 mei 2002 10:56 schreef Tha_ExOrCiSt het volgende:
Legaal gekocht :
1024x768x32 met draw distance vrijwel helemaal hoog : helemaal vloeiend, onder elk weer.
EAX met meerdere speakers staat aan
PC :
Athlon 1284 Mhz
512 MB RAM PC133
Abit Geforce 4 MX440 64 MB DDR
SoundBlaster Live! Platinum
Nee die heb ik nooit geprobeerd, zo'n goed spel verdient mijn geld.Op zaterdag 25 mei 2002 11:06 schreef Ro2 het volgende:
[..]
Draaide de illegale versie slecht dan?
Anoniem: 56284
Jaja, dat zijn mooie woorden, ik kan je garanderen dat de illegale versie bij jou net zo lekker draait en de legale bij mij net zo kut!Op zaterdag 25 mei 2002 11:12 schreef Tha_ExOrCiSt het volgende:
[..]
Nee die heb ik nooit geprobeerd, zo'n goed spel verdient mijn geld.
Ik wacht met spanning af, want misschien dat 2k hem beter draait?Op zaterdag 25 mei 2002 11:15 schreef RedHat het volgende:
ok, ik heb weer geformatteerd (3e x), win2k, zonder via4in1 drivers (die lopen hier te kloten niet normaal), geforce 2 mx, ik post resultaten in de loop van de middag.
Anoniem: 54447
In XP draait ie niet bij me hoor, ik speel hem in 98 SE.Op zaterdag 25 mei 2002 11:14 schreef Ro2 het volgende:
[..]
Jaja, dat zijn mooie woorden, ik kan je garanderen dat de illegale versie bij jou net zo lekker draait en de legale bij mij net zo kut!
XP --> hier geen probleemOp zaterdag 25 mei 2002 11:35 schreef cooolkast het volgende:
Ok....ik en een vriend hebben het zelfde probleem. GTA installen gaat goed enzo, windows-update gedaan, maar na een kleine minuut loopt ie vast!?!?!Ik heb dus al die update gedaan waarmee het zou moeten worden verholpen.
Het gaat hier om de gedownloade versie van het spel.
specs:
XP 1800, 256mb, GF2 ti, Windows XP
P4 1400, 256mb, GF2 mx, Windows XP
Duron 900, 256mb, GF2 GTS, Windows XP
Wat dus het probleem is hoogst waarschijnlijk Windows XP
maar kan heel misschien ook wel de GF2's zijn.
Wat raden jullie aan? Zijn er nog patches/updates/cracks(mail me dan daarvoor)? Of gewoon ff Windows 98 erbij......
MYTH versie zeker? heb ik hiero ok bij MYTHOp zaterdag 25 mei 2002 11:35 schreef cooolkast het volgende:
Ok....ik en een vriend hebben het zelfde probleem. GTA installen gaat goed enzo, windows-update gedaan, maar na een kleine minuut loopt ie vast!?!?!Ik heb dus al die update gedaan waarmee het zou moeten worden verholpen.
Het gaat hier om de gedownloade versie van het spel.
specs:
XP 1800, 256mb, GF2 ti, Windows XP
P4 1400, 256mb, GF2 mx, Windows XP
Duron 900, 256mb, GF2 GTS, Windows XP
Wat dus het probleem is hoogst waarschijnlijk Windows XP
maar kan heel misschien ook wel de GF2's zijn.
Wat raden jullie aan? Zijn er nog patches/updates/cracks(mail me dan daarvoor)? Of gewoon ff Windows 98 erbij......
Ik heb een voodoo 3 2000 16MB pci en heb precies hetzelfde probleem als jou (in winME)Op zaterdag 25 mei 2002 09:41 schreef Rolex het volgende:
Ik kan het spel gewoon opstarten, en dan krijg ik eerst de credits ofzow te zien. Daarna het menuutje of ik wil gaan gamen, opties of exit, en als ik dan new game doe (voor de eerste x na install) dan gaat ie nog ff de textures beter geschikt maken voor m'n videokaart en dan zie ik een filmpje. Dit filmpje stop al na iets van 8 seconden ofzo... erg vervelend. Ik hoor dan nog een seconde of 5 a 6 geluid, en dan fade het als het ware weg en hoor ik nix meer. M'n toetsenboard reageert niet meer en ik zit met een vastloper:
Instellingen bij GTA3: geen, gewoon meteen gegamed. Heb wel alles op z'n laagst geprobeerd, maar mocht niet baten. Heb ook een uninstall + daarna weer geinstalled, hielp ook niet
Voor de rest:
AMD Tbird 1400
MSI K7T266 Pro (MS-6380)
Voodoo 3 3500 TV-out
256MB DDR
12 GB Seagate
Adaptec AIC-7850 PCI SCSI
Realtek RTL8029
Unex ND012C
Alles op Windows 98.
Ik heb directx erop staan en de nieuwste videodrivers..
Ik weet het echt niet meeriemand enig idee?
Anoniem: 7010
Anoniem: 47328
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Scrollbutton op je muis, kun je de resolute mee veranderen...Op zaterdag 25 mei 2002 12:16 schreef SYCooo het volgende:
ok, mijn prob is :
ik kan alleen de laagste resolutie kiezen, dus geen 800x600 of hoger.. iemand met een oplossing??
(heb de myth versie by the way)
is gewoon wel nodugOp zaterdag 25 mei 2002 12:12 schreef SideSwipe_XP het volgende:
Dubbelpost...
Draai je onder winxp?
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Framelimiter aan zetten......denk ik....Op zaterdag 25 mei 2002 11:50 schreef EdonyX het volgende:
ik heb ook iets raars... het lijkt net of het beeld schokt maar das toch niet zo.. het gaat gewoon soms even vertraagd en dan weer sneller(dus zonder te schokken.
mijn specs moeten toch meeer als genoeg zijn voor gta3
zie kijk maar |
|
|
-
V
Heb ik ook, het hielp niet om de nieuwe drivers te installerenOp zaterdag 25 mei 2002 11:40 schreef EXE-cuter het volgende:
[..]
Ik heb een voodoo 3 2000 16MB pci en heb precies hetzelfde probleem als jou (in winME)
In winXP zegt het dat ik 12MB vrij videogeheugen moet hebben.
ff die nieuwe drivers proberen
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Heb het nu voor elkaar dat ie iig opstart, hij geeft die foutmelding nl nie meer als je de kleurdiepte op 16 zet ipv 32. Allen crashed ie nu ong 5 seconden nadat het 'intro' filmpje word gestart als je een nieuw level wilt spelenOp zaterdag 25 mei 2002 12:34 schreef THPSrulez het volgende:
[..]
Heb ik ook, het hielp niet om de nieuwe drivers te installeren...
iemand...:?
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exeOp zaterdag 25 mei 2002 01:28 schreef Geppie het volgende:
[..]
Maar ehm.. wrom werkt die link niet dan als ik die update nodig heb? ik vind die gele strepen ook erg irritant namelijk
geen ?Op vrijdag 24 mei 2002 23:21 schreef SeRRveR het volgende:
Ik heb dus ook myth rip, werkt goed (ook met savegames)
maar mijn vraag is.
Zijn er tweaks ???
Ik bedoel. zoiets als high fps models enzo.
Dit is echt niet fijn spelen hiero.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Vaag... Moet goed werken op dat systeem.... Probeer:Op zaterdag 25 mei 2002 13:21 schreef jos_zwa het volgende:
check mijn systeem in mijn sign. zelfs bij mij draait ie in 800x600 gewoon zwaasr klote. ik snap er echt helemaal nix van.
Anoniem: 54447
Op zaterdag 25 mei 2002 11:18 schreef MeisterHim het volgende:
Ik heb dus vet veel problemen. Ik zie dat anderen ook een 32mb videokaart gebruiken en dat het wel goed loopt, maar ik zet alles op het allerlaagste en hij hakkelt nog steeds een beetje. Ook kan ik geen gesavede games laden. Hij laad dan en geeft een *ting* op het einde waarna op wat knoppengeros hij terug naar windows gaat. Specs staan hieronder wel vermeld en ik gebruik Windows XP met DirectX 8.1, detonator driver 21.83.
Anoniem: 55194
Ik heb een radeon 7500Op vrijdag 24 mei 2002 19:47 schreef DataBeest het volgende:
Slechte performance met Windows XP, Radeon 7500, AMD 1,1GHz etc..
Antwoord wat hier staat helpt niet..
Wie weet hoe het opgelost kan worden?
Het lijkt me toch wel een softwareprobleem, aangezien met alles op low, het nog steeds bagger werkt, en ZO slecht zijn de specs weer ook niet.
Anoniem: 33687
Ik! als ik de framlimiter uit zet krijg ik een redelijke FPS maar....mijn SB Live! loopt dan te fokken..allemaal gekraak en gepiep als mijn Comp het even zwaar krijgtOp zaterdag 25 mei 2002 13:37 schreef caphex het volgende:
Is er nou niemand die problemen heeft met EAX ?
Anoniem: 33687
Anoniem: 25187
Heb je nie toevallig een joystick aangesloten zitten?Op zaterdag 25 mei 2002 13:43 schreef StephanL het volgende:
Ik heb ook een probleemDie van mij staat niet stil maar loopt dan achteruit, druk ik op lopen staat die stil
dus ik kan alleen maar achteruit, bekend probleem of niet?
jawel... als ik EAX selecteer dan heb ik geen geluid meer... en dus ook geen 4 speakers... ik heb een SB live 5.1 dus het zou moeten werken, ik heb alleen geluid als ik directsound selecteer.Op zaterdag 25 mei 2002 13:37 schreef caphex het volgende:
Is er nou niemand die problemen heeft met EAX ?
Geniet maar tweak met mate
Anoniem: 56301
Anoniem: 55194
denk het ook maar kan het niet testen. Ik heb 256 mb ddr geheugen met een amd xp 1600+ en een radeon 7500. Deze zomer upgrade ik mijn comp. maar intussen lekker bagger gta3 spelen. AchjaOp zaterdag 25 mei 2002 13:58 schreef Device het volgende:
Misschien dat dit helpt bij het vinden van problemen.
Ik heb constant gepost dat ik een lage fps krijg. Dat komt omdat ik het spel start, vervolgens ga ik spelen. In het begin is er weinig op de weg, etc en dat loopt nog goed. Dan ga woordtt het drukker en gaat mijn fps steeds verder omlaag. Ik dacht dat dat kwam omdat meerobjecten nu eenmaal meer van mijn systeem eisen. Tot ik vandaag een saved game opende.
Ik was erg verbaasd om te zien dat alles gewoon uitstekend liep. Niet perfect, maar zeker wel 18-20 fps. Zelfs toen het beeld redelijk druk werd kon ik gewoon blijven scheuren. Maar na een minuut of 10 was de pret voorbij en daaldee de fps gigantisch.
Tenzij ik van bovenaf bekijk door de camera positie te veranderen gaat alles tergend langzaam. Maar het bizarre is dat dat probleem pas na een aantal minuten ontstaat.
Conclusie: Of GTA kan niet efficient met geheugen omgaan, of het is een bug of je hebt minimaal 512 mb ram nodig. (of iets in die richting)
Anoniem: 56294
Nu je het zegt, ja een stuurtje, die moet ik dan er af halen neem ik aan.Op zaterdag 25 mei 2002 14:29 schreef THPSrulez het volgende:
[..]
Heb je nie toevallig een joystick aangesloten zitten?
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Anoniem: 30466
draadloos muis en/of toetsenbord? ik had zo'n setje van Logitech en dan bleef inderdaad soms een mannetje achteruit lopen. In andere spellen begon soms de muis uit zichzelf te draaien. (op het beeldschermOp zaterdag 25 mei 2002 13:43 schreef StephanL het volgende:
Ik heb ook een probleemDie van mij staat niet stil maar loopt dan achteruit, druk ik op lopen staat die stil
dus ik kan alleen maar achteruit, bekend probleem of niet?
Dat zou je best eens kunnen doen jaOp zaterdag 25 mei 2002 14:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ja een stuurtje, die moet ik dan er af halen neem ik aan.
Anoniem: 26829
En ik zit nu net Win98 SE te installeren... gaat dus waarschijnlijk hetzelfde opleveren, want dit doet hij bij mij ook op Windows XP en 2000.Op zaterdag 25 mei 2002 14:20 schreef WouteRF het volgende:
Mijn probleem is dus dat als ik hem heb geinstalleerd (ik heb de originele versie gekocht) en dan de 2e CD er in doe (de Play CD) en ik gtaiii.exe wil starten dan geeft die even het rockstar plaatje, en doet wat met de CD, flikkert even met het scherm en daarna doet die gewoon niks. Window sdraait nog etc, alleen GTA3 start niet. Wie helpt?
Anoniem: 42068
Je moet net als mij een nieuwe 3d-kaartje kopen... (een paar mb'tjes ram erbij is ook altijd wel goed hoorOp zaterdag 25 mei 2002 15:59 schreef Timer het volgende:
Ik draai GTA 3 op:
Win98se, 128 mb, diamond Viper v770 (32mb), AMD Duron 1,2 ghz
Nu schokt het beeld al heel erg als ik alle opties op laag zet, wat moet ik doen om het op te lossen?
If you can't convince them, confuse them
Anoniem: 42068
lol. Maar is er een manier (GRATIS) om hem niet meer te laten schokken?Op zaterdag 25 mei 2002 16:03 schreef mycosis het volgende:
[..]
Je moet net als mij een nieuwe 3d-kaartje kopen... (een paar mb'tjes ram erbij is ook altijd wel goed hoor)
Anoniem: 35769
zou ik ook wel willen wetenOp zaterdag 25 mei 2002 14:15 schreef ICBM het volgende:
Trouwens, is er een config file waar je meer in kan tweaken? de opties in het menu zijn lang niet genoeg..ik kan de shaduwen / kranten en lensflares best missen..
Anoniem: 12938
Anoniem: 35769
Op zaterdag 25 mei 2002 16:43 schreef DJNelis het volgende:
Tsjongejonge schandalig dit vinden jullie ook niet? Waarom kondigen ze gvd geen patch aan?
Ik ookOp zaterdag 25 mei 2002 16:59 schreef sjakievdboomhut het volgende:
[..]
ik wil mijn save game laden
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq