De grote GTA3 troubleshooting topic !!!

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 4.290 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:48

RvV

Op zaterdag 25 mei 2002 00:18 schreef ThePriest het volgende:
Het is gelukt! (met die ms-patch) Lollig spel. En waarom doet me dit denken aan American History X??? (8>
[afbeelding]
Werken die savegames bij jou?

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31392

Ik heb hier twee systemen staan waarop GTA3 draait.

systeem 1: XP 1500+, KT266a, 512mb, GF2Ti, 7200 rpm HDD

systeem 2: Duron 800, KT133a, 384mb, GF2GTS, 5400 rpm HDD

Mijn gedownloade versie draait op systeem 1 probleemloos op 1280x1024,
terwijl hij op systeem 2 zelfs bij 640x480 hapert...

De oudere drivers en FSAA uit schelen misschien een klein beetje, maar nog niet genoeg...

(Dacht eerst dat het aan de cache op die Duron lag, maar heb inmiddels in dit topic ook al haperen bij Athlon's langs zien komen )

Hoop dat mijn info bijdraagt aan het vinden van een oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19797

Topicstarter
Op zaterdag 25 mei 2002 00:04 schreef ICBM het volgende:

[..]

Dat lijkt ERG op een driver probleem....je hebt de nieuwste driver zooi, VIA drivers XP crap etc etc?
Je moet hiervoor de Winwos XP patch installeren! Dan doet ie het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Op zaterdag 25 mei 2002 00:24 schreef RvV het volgende:

[..]

Werken die savegames bij jou?
Hoe werkt dat? Ik heb 't nog maar heel effe gespeeld, en ben nu gekapt toen ik van Luigi (die trouwens een bug had, want zijn hele hoofd was een vage gfx glitch) die meid op moet halen. Maar saven? Dat kon niet (ik mocht die deur naast de garage niet in). Hoe save je dan? Dan kan ik kijken of 't werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Eerst moet je de missie eventjes afmaken, en daarna kan je saven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 25 mei 2002 00:30 schreef Eggplant het volgende:
Ik heb hier twee systemen staan waarop GTA3 draait.

systeem 1: XP 1500+, KT266a, 512mb, GF2Ti, 7200 rpm HDD

systeem 2: Duron 800, KT133a, 384mb, GF2GTS, 5400 rpm HDD

Mijn gedownloade versie draait op systeem 1 probleemloos op 1280x1024,
terwijl hij op systeem 2 zelfs bij 640x480 hapert...

De oudere drivers en FSAA uit schelen misschien een klein beetje, maar nog niet genoeg...

(Dacht eerst dat het aan de cache op die Duron lag, maar heb inmiddels in dit topic ook al haperen bij Athlon's langs zien komen )

Hoop dat mijn info bijdraagt aan het vinden van een oplossing :)
Bij mij werkt FSAA uitzetten met die geforce tweak utlity redelijk, maar het is nog lang niet wat het moet zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePriest
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Ik heb al genoeg gezien van dit spel. Ik wacht wel op de eerste patch. Ondertussen Double Helix. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41078

Hmmz, 'k heb ook ffies met dat geluid geprobeerd, maar dat had geen effect. Wat wel helpt is de draw distance op 0 zetten, maar dat is nogal irritant omdat je tegenliggende auto's dan erg laat ziet aankomen (hoewel je er ook flink geld mee kan verdienen als je steeds auto's ramt :), maar dan moet je wel steeds weer een nieuwe auto pakken).

'k heb m'n harde schijf nog niet gedefragmenteerd, maar dat ga 'k zo eens ffies doen, hopen dat dat de prestaties nog iets kan verhogen, en mjah, anders kan'k ben ik bang niets anders doen dan de draw distance laag houden en wachten op een patch of iets dergelijks :).

'k vind 't overigens echt geen kut product, maar de hardware support had zo hier en daar wel wat beter gekunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-07 12:12

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Op zaterdag 25 mei 2002 00:18 schreef ThePriest het volgende:
Het is gelukt! (met die ms-patch) Lollig spel. En waarom doet me dit denken aan American History X??? (8>
[afbeelding]
LOL!
Get your face on the curb!
kewl spel man ik ga het ook maar eens downl.... euh kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-06 14:30

mvz

muziek verslaafde

cpu : xp1800+
video : gf3ti200
ram : 512mb pc133

speelsettings : bin gemount met deamontools, zonder crack, 1280x1024x32bpp, draw distance hoogst. EAX geluid.

vloeiend =] , en als ik em op miles fast 2d sound zet gaat ie ineens 2x zo langzaam joh!

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31392

Ik merk net dat mijn geluid ook al hapert wanneer ik in het menu audio-settings naar zo'n radiostation luister :?
(ongeacht welke emulatie ik selecteer)

Heb toch echt het idee dat de software niet goed het geheugen aanspreekt oid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik begrijp niet hoe zoveel mensen problemen kunnen hebben..

Bij mij werkt het echt helemaal perfect zelfst nu op 1280x1024x32 met 2x fsaa.
Ook savegames werken gewoon

Ik vraag me af of het niet alleen problemen zijn met de illigale kopieen. Misschien hebben ze een vet inginieus beveiliginssysteem ingebouwd. En terecht.

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:48

RvV

Jaaa, het werkt nu. :) Geen vastlopers gehad in een uur spelen. En morgen (erm, vandaag) ga ik hem kopen. Lekker loos bezig geweest vandaag/gisteren dus. :)

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26280

Op vrijdag 24 mei 2002 19:46 schreef Ro2 het volgende:
Spel stopt binnen een minuut (Windows XP):
Installeer een patch van Microsoft:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/NL/Q306676_WXP_SP1_x86_NLD.exe (NL)
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe (ENG)
Maar ehm.. wrom werkt die link niet dan als ik die update nodig heb? ik vind die gele strepen ook erg irritant namelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 25 mei 2002 00:34 schreef Ro2 het volgende:

[..]

Je moet hiervoor de Winwos XP patch installeren! Dan doet ie het wel!
Waar download ik die patch dan??

Lees bovenstaand bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:31

GF

Probeerde het spel dus vandaag voor het eerste te spelen. Alles verliep keurig (had al meteen xp patches geinstaleerd). Menu en alles zonder balken. Dan kwamen we na nieuw game te kiezen bij dat filmpje. Liep ook nog keurig. Dan kwam het eerste probleem. alles was wazig. Das dan nu wel verholpen door die optie trails uit te zetten maar dan komt het. Rijd je met die auto weg alles gaat nog vet vloeiend en dan gaat hij steeds trager totdat het nie meer leuk is. Heb dus hele middag zitten te klooien omdat te verhelpen. 10 verschillende nvidia detonators gehad waarvan nieuwste beste resultaten gaven bij mij. Anyway speel dus nu alles op z'n laagst. Brak dus :'( en dan loopt het nog niet lekker. Vooral na tijdje lopen of autorijden word het kut.

Geheugen: 384mb
Swap: standaard (weet nie meer hoeveel dat is)
Videokaart Nvidia TNT2 Pro 32mb
Detonater: 28.32
Proc: dual PIII800@1000
Defrag: Niet. vorige week geformateerd
Mobo: Abit Vp6
Geluidskaart: Yamaha DS-XG
Instellingen gta: 640*480 16bit en verder alles uit
Gebruik je een crack? Jep, nml CRACKFIX.REPACK-DEViANCE
Verder nog wat patches oid geïnstalleerd? Jep, nml Direct3D-Based_Screen_Saver_HibernateStandby & Patch_GDI__Graphics_Rendering_Issues

Ik ga maar SOF spelen ofzo :9 tot patch uitkomt want dit is niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

OK, EEN MOGELIJKE OPLOSSING! :)

ik bleef ook problemen hebben met dit spel na all patches n stuff geinstalleerd te hebben. maar na de Dynamic Acoustic Modeling uitgezet te hebben draait t perfect!

succes

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuyJay
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08-2024
Bij mij hapert ie dus ook... ZWAAR irritant.
Maar ik heb het 'gevoel' dat de cd-rom het vertraagd,
misschien een ideetje??

specs:

proc: amd 1,4 Ghz
videokaart: geforce 2 mx 400 64 MB
werkgeh.: 256 mb @ 133

edit: dynamic acoustic mod. staat bij mij ook uit, maar het probleem blijft ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 03:38
Ik denk dat de systeem eisen heel hoog ligen met betrekking tot je video kaart .

Ik heb het hier primma draaien op een AMD XP 1900+ met een Geaforce 3 TI500 em 800 mb mem op het mobo .

Maar ik heb het ook brak zien draaien op een Intel P4 2100 met een Geforce 2 gts 64 mb kaartje .

Dus het schokken komt denk ik over het algemeen wel door de slechte videokaarten en niet zo zeer door je processor snelheid .

Ik denk dat een Geforce 3 wel het minste is wat je moet hebben maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten .

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23303

Waarom kan ik EAX van creative niet aan de praat krijgen ?

hardware not found zegt ie :(

'k heb toch wel degelijk een sblive value

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18185

Op vrijdag 24 mei 2002 23:56 schreef AleSyS het volgende:
Ik heb vandaag ook GTA3 gekocht.
Ik draai Windows 2000 professional (met alle nodige opdates van Microsoft)

De installatie verloop perfect. Vervolgens start ik het spel op en dan gaat het mis.

Als eerste krijg ik het rockstar intro te zien en daarna stopt het systeem en ik krijg als melding:

Program Error
gta3.exe has generated errors and will be closed by windows.
You will need to restart the program
An error log is being created.
Ik heb net DirectX 8.1 en video drivers opnieuw geinstalleerd, maar krijg nogsteeds dezelfde foutmelding.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15420

Op zaterdag 25 mei 2002 02:32 schreef JaRiAzArI het volgende:
Bij mij hapert ie dus ook... ZWAAR irritant.
Maar ik heb het 'gevoel' dat de cd-rom het vertraagd,
misschien een ideetje??

specs:

proc: amd 1,4 Ghz
videokaart: geforce 2 mx 400 64 MB
werkgeh.: 256 mb @ 133

edit: dynamic acoustic mod. staat bij mij ook uit, maar het probleem blijft ;(
download de no-cd patch en gooi de audio dir van de cd daarna in de audio dir van c:\games\gta3\audio dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Ik kan het spel gewoon opstarten, en dan krijg ik eerst de credits ofzow te zien. Daarna het menuutje of ik wil gaan gamen, opties of exit, en als ik dan new game doe (voor de eerste x na install) dan gaat ie nog ff de textures beter geschikt maken voor m'n videokaart en dan zie ik een filmpje. Dit filmpje stop al na iets van 8 seconden ofzo... erg vervelend. Ik hoor dan nog een seconde of 5 a 6 geluid, en dan fade het als het ware weg en hoor ik nix meer. M'n toetsenboard reageert niet meer en ik zit met een vastloper:
Instellingen bij GTA3: geen, gewoon meteen gegamed. Heb wel alles op z'n laagst geprobeerd, maar mocht niet baten. Heb ook een uninstall + daarna weer geinstalled, hielp ook niet

Voor de rest:
AMD Tbird 1400
MSI K7T266 Pro (MS-6380)
Voodoo 3 3500 TV-out
256MB DDR
12 GB Seagate
Adaptec AIC-7850 PCI SCSI
Realtek RTL8029
Unex ND012C
Alles op Windows 98.

Ik heb directx erop staan en de nieuwste videodrivers..

Ik weet het echt niet meer :? iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38176

Op zaterdag 25 mei 2002 01:13 schreef Flyduck het volgende:
Ik begrijp niet hoe zoveel mensen problemen kunnen hebben..

...

Ik vraag me af of het niet alleen problemen zijn met de illigale kopieen. Misschien hebben ze een vet inginieus beveiliginssysteem ingebouwd. En terecht.
Ik en vele anderen hier hebben wel degelijk problemen met de retail versie. Dus het zijn niet alleen de illegale kopieen, en dit topic is juist voor bproblemen met de retail versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18185

Op zaterdag 25 mei 2002 09:50 schreef Thugbear het volgende:

[..]

Ik en vele anderen hier hebben wel degelijk problemen met de retail versie. Dus het zijn niet alleen de illegale kopieen, en dit topic is juist voor bproblemen met de retail versie.
Dat maakt het ook zo frustrerend. Koop ik origineel en dan werkt het niet eens :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Laatst online: 21:15
Voor de voodoo gebruikerz met GTA3 er zijn gister avond nieuwe drivers uitgekomen voor XP/2k maybe werken deze met gta3 duz try it out:

-----------------
3dfx Underground
-----------------

5-24-02 22:45 EST

We regret to announce that the final release of the 1.09.00 drivers has been delayed. However we do feel the commitment to release to 3dfx users what we can offer at this point, and what we can offer is the Beta 1 release of the 1.09 drivers, for Windows 2000 and Windows XP. These drivers do not have all the new features of the 1.09.00 drivers, namely they lack anisotropic filtering and edge/line anti-aliasing. Windows 9x/Me betas will be released ASAP.

These features are complete. However the compatibility issues with DX surfaces that have caused the delay in the final release occur in the DLL's that use the updated features, therefore these drivers use older DLL's (but still updated from previously existing 3dfx drivers) that do not have the new code.

However, these betas do make available the long-locked trilinear filtering in OpenGL/Glide. Also they fix various bugs and improve performance all around in OpenGL and Glide. Also 2X FSAA in Glide and OpenGL has been drastically improved in image quality.

1.09 Beta1 Drivers for Windows XP:
http://nat.mine.nu:81/3dfx/drivers/vs/vs-wxp-1.09-beta1.exe

1.09 Beta1 Drivers for Windows 2000:
http://nat.mine.nu:81/3dfx/drivers/vs/vs-w2k-1.09-beta1.exe

The final release will be out in a matter of days; all that needs to be done is compile the drivers once the Microsoft DDK with the updated DX fixes arrive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
kan het langzaam snel prob. iets te maken hebben met de geluidskaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 17:24

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Op zaterdag 25 mei 2002 09:33 schreef AleSyS het volgende:

[..]

Ik heb net DirectX 8.1 en video drivers opnieuw geinstalleerd, maar krijg nogsteeds dezelfde foutmelding.

Iemand suggesties?
Verwijder of hernoem ALLE mpg files in /MOVIES/ dir! Dan werkt het (na minuutje wachten voor je donkere scherm, maar dan komt er GTA3 scherm.
Je kan MPG files apart afspelen als je graag wilt kijken met mediaplayer :) dan haal je ze weg omdat je ze niet telkens opnieuw hoeft te kijken :P

Heb heerlijk uren zitten te spelen. Ik merk wel dat soms framerate begint te zakken. Dat komt door de omgeving. Als de omgeving waar je naar kijkt minder polygonen bevat, dan zal het prettig lopen. (b.v. naar de zee kijken) Maar ga je b.v. naar stad kijken, dan wordt het traag. Klein oplossing is draw distance sterk verminderen. Dit heeft bijna geen invloed op verte, want ik zie nog steeds veel gebouwen staan. :) De detail in gebouwen is soms afgenomen. Je zou denken dat gebouwen in verte weg zijn... Ik heb steeds vergeleken en dat blijkt niet zo te zijn. Knap hoor.
Wel zijn voertuigen minder snel zichtbaar (je ziet ze duidelijk uit het niets faden) en dus ook politieheli :(

Ik heb op 1024x768 16 bits gespeeld, met dual 700 MHz systeem en 512 MB RAM. Windows 2000 is de OS. Direct X 8.1 NL of UK, beide werken.

Oh ja, je cdrom speler wel op UDMA zetten (check in Apparaatbeheer) anders zal het toch alleen maar cpu trekken bij cd lezen!

GTA3 is erg tof spel. Een levendige stad heb ik niet meegemaakt. Ongelukken, rare lui die zomaar tegen agent slaat, nieuwsgierige koppen die naar lijken kijken, grof rijdende agenten die kennelijk maar al te graag hun auto beschadigen :) De figuren in stad lopen aardig realistisch, dus geen stomme gedoe van Midtown Madness met mensen als super ontwijkers.

Ik besef dat dit ook problemen maakt voor multiplayer gedeelte. Voor zoiets zou men in multiplayer deel alle voertuigen en mensen moeten schrappen (te veel gegevens) zodat het wel beetje saaie stad wordt. In Midtown Madness is ook alles uit beeld gehaald om dataverkeer aangenaam te houden. Alleen voertuigen en schade aan straten zijn wel zichtbaar.
Als het multiplayer add-on komt, dan zal het zeker lijken op Midtown Madness situatie. Geen mensen, geen verkeer omheen...

Oh ja, ik vraag me af waarom 'cockpit-camera' ontbreekt. Dit realistische camerastand in auto blijkt erg makkelijk programmeren te zijn. Ik weet zeker dat je geen interieur zal zien in auto, maar dat kan me niet schelen. Het gaat mij om sfeer en kick. Want je figuur in de auto stuurt wel degelijk mee in de auto, niet als zombie. Waarschijnlijk is dit camerastand geschrapt omdat het vraagtekens oproept bij achteruit rijden in grote voertuigen die geen achterruit (en ook niet altijd voorruit hebben, zoals bussen) hebben. Nou, dan switch je gewoon naar andere camerastand. Klaar.
Eigenlijk zou cockpit camera leuk zijn, dan kan ik naar de passagier(e) kijken, hoer of gewoon persoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 15:57
hmmm.... vreemd... hier werkt tie op een duron 950, 256mb & Asus V7100 32mb gewoon te erugg... geen probs en alles gaat als een trein..

k gebruik windows 2000 prof.
onder winme weigert tie op te starten

>:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39080

Op zaterdag 25 mei 2002 03:24 schreef caphex het volgende:
Waarom kan ik EAX van creative niet aan de praat krijgen ?

hardware not found zegt ie :(

'k heb toch wel degelijk een sblive value
Bij mijn zegt hij ook hardware not found bij soundcard. Ik gebruik de onboard sound van de a7v266-e. Weet niemand hoe ik dit aan de praat kan krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 14:59
Op vrijdag 24 mei 2002 20:22 schreef Ro2 het volgende:

[..]

Luister eventjes, discussies voeren doe je maar ergens anders! Wij doen hier niets dat duidelijk warez related is , zoals onder andere een RIP!
wie zijn wij? het gaat hier om een probleem wat niet warez-related is. anderen met de legale versie hebben deze problemen ook en ik speel altijd met nocd crack (ook bij legale spellen) omdat ik anders continue CD's moet wisselen.

Maargoed, ik kan dus geen savegames openen. en de deviancefix werkt niet. is er nog een andere fix/truuk om het werkend te krijgen?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom word er niet geantwoord op mij?

Ik heb ook die gele strepen in mijn menu en in het spel over alle text heen, nu kan ik die rare xp patch dus niet downloaden van microsoft om dat het een dode link is.. HELP! :9 :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Legaal gekocht :

1024x768x32 met draw distance vrijwel helemaal hoog : helemaal vloeiend, onder elk weer.
EAX met meerdere speakers staat aan :)

PC :
Athlon 1284 Mhz
512 MB RAM PC133
Abit Geforce 4 MX440 64 MB DDR
SoundBlaster Live! Platinum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:16
GTA3 valt hier soms gewoon "uit"

dus, dan gaat ie opeens naar windows :(

is daar al wat tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 25 mei 2002 10:56 schreef Tha_ExOrCiSt het volgende:
Legaal gekocht :

1024x768x32 met draw distance vrijwel helemaal hoog : helemaal vloeiend, onder elk weer.
EAX met meerdere speakers staat aan :)

PC :
Athlon 1284 Mhz
512 MB RAM PC133
Abit Geforce 4 MX440 64 MB DDR
SoundBlaster Live! Platinum
Draaide de illegale versie slecht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
yahoo!!!!!!!!!! het langzaam snel prob is opgelost bij mij!

Hij werkt nu goed onder 98, onder XP ga ik hem later wel eens testen. Detonator 28.32 staat nu geinstalled. Ik heb een amd 1400, gf2 mx 400 64 mb, sblive, 512 mb ddr geheugen.

Owh ik ben zo blij :)

en bij de weg ik heb de illigale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Op zaterdag 25 mei 2002 11:06 schreef Ro2 het volgende:

[..]

Draaide de illegale versie slecht dan?
Nee die heb ik nooit geprobeerd, zo'n goed spel verdient mijn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56284

Ik denk dat ik een tijdelijke oplossing heb ivm het probleem dat het spel bij het opstartscherm bevriest!

Het ligt aan de soundcard! Ik weet niet precies wat, maar als je hem uitschakeld werkt het spel gewoon!! (Wel zonder geluid!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 25 mei 2002 11:12 schreef Tha_ExOrCiSt het volgende:

[..]

Nee die heb ik nooit geprobeerd, zo'n goed spel verdient mijn geld.
Jaja, dat zijn mooie woorden, ik kan je garanderen dat de illegale versie bij jou net zo lekker draait en de legale bij mij net zo kut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
ok, ik heb weer geformatteerd (3e x), win2k, zonder via4in1 drivers (die lopen hier te kloten niet normaal), geforce 2 mx, ik post resultaten in de loop van de middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 25 mei 2002 11:15 schreef RedHat het volgende:
ok, ik heb weer geformatteerd (3e x), win2k, zonder via4in1 drivers (die lopen hier te kloten niet normaal), geforce 2 mx, ik post resultaten in de loop van de middag.
Ik wacht met spanning af, want misschien dat 2k hem beter draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54447

Ik heb dus vet veel problemen. Ik zie dat anderen ook een 32mb videokaart gebruiken en dat het wel goed loopt, maar ik zet alles op het allerlaagste en hij hakkelt nog steeds een beetje. Ook kan ik geen gesavede games laden. Hij laad dan en geeft een *ting* op het einde waarna op wat knoppengeros hij terug naar windows gaat. Specs staan hieronder wel vermeld en ik gebruik Windows XP met DirectX 8.1, detonator driver 21.83.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Op zaterdag 25 mei 2002 11:14 schreef Ro2 het volgende:

[..]

Jaja, dat zijn mooie woorden, ik kan je garanderen dat de illegale versie bij jou net zo lekker draait en de legale bij mij net zo kut!
In XP draait ie niet bij me hoor, ik speel hem in 98 SE.
Maar daar draait t niet om, wat ik bedoelde, ik vind het gewoon zo'n goed spel dat ik hem heb gekocht, na alles wat ik aan reviews had gelezen en op tweakers.
Daarom heb ik hem legaal en niet illegaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymann19
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik heb sinds donderdag de legale versie en hij werkt perfect bij mij zelfs met de draw distance op de hoogste stand :) speel hem op 1024x768x32bit + eax met meerdere speakers. ik heb helemaal nergens last van zelfs niet van haperingen.

proc: p4 1700@1870
videokaart: geforce 2 ti 64MB DDR
werkgeh.: 768 MB @ 133
Soundc: soundblaster live 5.1

Ik denk dat al die problemen komen door de soundcards, soundinstellingen in het spel of door sommige windows versies. wel vreemd hoor :? dat hij niet op bijv. een p4 2100 met geforce 2 gts goed draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Ok....ik en een vriend hebben het zelfde probleem. GTA installen gaat goed enzo, windows-update gedaan, maar na een kleine minuut loopt ie vast!?!?!Ik heb dus al die update gedaan waarmee het zou moeten worden verholpen.
Het gaat hier om de gedownloade versie van het spel.
specs:

XP 1800, 256mb, GF2 ti, Windows XP
P4 1400, 256mb, GF2 mx, Windows XP
Duron 900, 256mb, GF2 GTS, Windows XP

Wat dus het probleem is hoogst waarschijnlijk Windows XP
maar kan heel misschien ook wel de GF2's zijn.

Wat raden jullie aan? Zijn er nog patches/updates/cracks(mail me dan daarvoor)? Of gewoon ff Windows 98 erbij......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:42
Op zaterdag 25 mei 2002 11:35 schreef cooolkast het volgende:
Ok....ik en een vriend hebben het zelfde probleem. GTA installen gaat goed enzo, windows-update gedaan, maar na een kleine minuut loopt ie vast!?!?!Ik heb dus al die update gedaan waarmee het zou moeten worden verholpen.
specs:

Wat raden jullie aan? Zijn er nog patches/updates/cracks(mail me dan daarvoor)? Of gewoon ff Windows 98 erbij......
XP --> hier geen probleem
GF2 MX --> hier geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Op zaterdag 25 mei 2002 11:35 schreef cooolkast het volgende:
specs:

MYTH versie zeker? heb ik hiero ok bij MYTH
DEViANCE niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Op zaterdag 25 mei 2002 09:41 schreef Rolex het volgende:
Ik kan het spel gewoon opstarten, en dan krijg ik eerst de credits ofzow te zien. Daarna het menuutje of ik wil gaan gamen, opties of exit, en als ik dan new game doe (voor de eerste x na install) dan gaat ie nog ff de textures beter geschikt maken voor m'n videokaart en dan zie ik een filmpje. Dit filmpje stop al na iets van 8 seconden ofzo... erg vervelend. Ik hoor dan nog een seconde of 5 a 6 geluid, en dan fade het als het ware weg en hoor ik nix meer. M'n toetsenboard reageert niet meer en ik zit met een vastloper:
Instellingen bij GTA3: geen, gewoon meteen gegamed. Heb wel alles op z'n laagst geprobeerd, maar mocht niet baten. Heb ook een uninstall + daarna weer geinstalled, hielp ook niet

Voor de rest:
AMD Tbird 1400
MSI K7T266 Pro (MS-6380)
Voodoo 3 3500 TV-out
256MB DDR
12 GB Seagate
Adaptec AIC-7850 PCI SCSI
Realtek RTL8029
Unex ND012C
Alles op Windows 98.

Ik heb directx erop staan en de nieuwste videodrivers..

Ik weet het echt niet meer :? iemand enig idee?
Ik heb een voodoo 3 2000 16MB pci en heb precies hetzelfde probleem als jou (in winME)
In winXP zegt het dat ik 12MB vrij videogeheugen moet hebben.
ff die nieuwe drivers proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7010

WinXP pro
256mb SDRAM
Geforce3 Ti200
Athlon 650MHz
niet gedefragt
Asus K7
Sblive wdm
Ik gebruik de deviance repack, eerst gewone ook geprobeerd.
verder windows d3d patch geinstalleerd.

Het installeren ging gewoon goed, dagje zonder crack normaal kunnen spelen, toen pakte hij de cd nie meer, ik dev crack geprobeerd, ik kom weer in de game, maar na +- 20sec, na een botsing of iets dergelijks, bam naar windows... maar windows is gewoon upgedate... reinstall ook al geprobeerd.. iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47328

ik heb ook iets raars... het lijkt net of het beeld schokt maar das toch niet zo.. het gaat gewoon soms even vertraagd en dan weer sneller :? (dus zonder te schokken.

mijn specs moeten toch meeer als genoeg zijn voor gta3
zie kijk maar |
|
|
-
V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

ik heb een voodoo3,

EN IK HEB DIE PATCH 3dfx Underground 1.09 Beta 1 Win2k drivers GEINSTALEERT MAAR DAT LOST NIKS OP HET CRASHT NOG STEEDS DE HELE TIJD

er zit zo'n programmatje bij waarmee je dingen kan instellen enzo:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2170347132

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1041420589

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2745808299

welke dingen moet ik hier eventueel nog instellen om GTA3 WEL te kunnen spelen?!

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:18

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Dubbelpost... ;)

Draai je onder winxp?

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

ok, mijn prob is :

ik kan alleen de laagste resolutie kiezen, dus geen 800x600 of hoger.. iemand met een oplossing??

(heb de myth versie by the way)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Op zaterdag 25 mei 2002 12:16 schreef SYCooo het volgende:
ok, mijn prob is :

ik kan alleen de laagste resolutie kiezen, dus geen 800x600 of hoger.. iemand met een oplossing??

(heb de myth versie by the way)
Scrollbutton op je muis, kun je de resolute mee veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Op zaterdag 25 mei 2002 12:12 schreef SideSwipe_XP het volgende:
Dubbelpost... ;)

Draai je onder winxp?
is gewoon wel nodug ;)

nope, win2k... het probleem ligt echt aan de voodoo3 of drivers daarvan, maar wat moet ik inschakelen enzo om hem wel GTA3 te kunnen laten draaien?

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Op zaterdag 25 mei 2002 11:50 schreef EdonyX het volgende:
ik heb ook iets raars... het lijkt net of het beeld schokt maar das toch niet zo.. het gaat gewoon soms even vertraagd en dan weer sneller :? (dus zonder te schokken.

mijn specs moeten toch meeer als genoeg zijn voor gta3
zie kijk maar |
|
|
-
V
Framelimiter aan zetten......denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Op zaterdag 25 mei 2002 12:17 schreef SideSwipe_XP het volgende:
..
tnx, gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez
  • Laatst online: 08-07 15:09

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Op zaterdag 25 mei 2002 11:40 schreef EXE-cuter het volgende:

[..]

Ik heb een voodoo 3 2000 16MB pci en heb precies hetzelfde probleem als jou (in winME)
In winXP zegt het dat ik 12MB vrij videogeheugen moet hebben.
ff die nieuwe drivers proberen
Heb ik ook, het hielp niet om de nieuwe drivers te installeren :'(...
iemand...:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Volgens mij moet je een GF3 of hoger hebben wil die goed werken. Een Radeon zou op zich ook goed moeten zijn, alleen is het spel geoptimaliseerd voor Nvidia :(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:14
Ik draai hier gta3 onder xp, met een AMD athlon TB 1400@1522
en 512 MB RAM en een geforce2 mx 400 64 MB. Beetje schokkerig maar wel lekker *D *D

Maar wat mijn probleem dus was: Ik gisteren echt uren erachter zitten.. Probeer vandaag mijn save game weer te laden.. Vliegt ie eruit!! Ik nog een keer proberen, geeft ie weer een vage error.. Probleem komt vaker voor zag ik.. Is hier al wat voor? Want dit stimuleerd nu niet echt om lekker door te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuyJay
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08-2024
Nou ik heb nu alles zo'n beetje geprobeerd (alle instellingen in gta3) GeforceTweaken, no-cd en noem maar op.
Maar NIX werkt :(:(
Het blijft dat langzaam snel langzaam snel (haperig) probleem!!

Alleen 640x480@32 (en @16) doen het zonder dat haperen, maarja gezien mijn specs is dat toch niet wat je verw8 van zo'n spel.

Is er dan echt NIEMAND die de oplossing heeft??

specs:
geforce 2 mx 400 63 mb
amd 1400 thunderbird
256 mb werkgeheugen
geluidskaart: onboard (kzou t niet weten dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez

THPSrulez

Op zaterdag 25 mei 2002 12:34 schreef THPSrulez het volgende:

[..]

Heb ik ook, het hielp niet om de nieuwe drivers te installeren :'(...
iemand...:?
Heb het nu voor elkaar dat ie iig opstart, hij geeft die foutmelding nl nie meer als je de kleurdiepte op 16 zet ipv 32. Allen crashed ie nu ong 5 seconden nadat het 'intro' filmpje word gestart als je een nieuw level wilt spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bij mij is de game continu aan het swappen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 25 mei 2002 01:28 schreef Geppie het volgende:

[..]

Maar ehm.. wrom werkt die link niet dan als ik die update nodig heb? ik vind die gele strepen ook erg irritant namelijk :(
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Laatst online: 09-06 14:25

Virgil

We're not alone

Op vrijdag 24 mei 2002 23:21 schreef SeRRveR het volgende:
Ik heb dus ook myth rip, werkt goed (ook met savegames)

maar mijn vraag is.
Zijn er tweaks ???
Ik bedoel. zoiets als high fps models enzo.
Dit is echt niet fijn spelen hiero.
geen ?

heb een intel i810 onboard graphics kaart.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

check mijn systeem in mijn sign. zelfs bij mij draait ie in 800x600 gewoon zwaasr klote. ik snap er echt helemaal nix van.

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Op zaterdag 25 mei 2002 13:21 schreef jos_zwa het volgende:
check mijn systeem in mijn sign. zelfs bij mij draait ie in 800x600 gewoon zwaasr klote. ik snap er echt helemaal nix van.
Vaag... Moet goed werken op dat systeem.... Probeer:

Laatste videokaart drivers...
VIA Driverupdates
(Eventueel) WinXP Update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54447

Op zaterdag 25 mei 2002 11:18 schreef MeisterHim het volgende:
Ik heb dus vet veel problemen. Ik zie dat anderen ook een 32mb videokaart gebruiken en dat het wel goed loopt, maar ik zet alles op het allerlaagste en hij hakkelt nog steeds een beetje. Ook kan ik geen gesavede games laden. Hij laad dan en geeft een *ting* op het einde waarna op wat knoppengeros hij terug naar windows gaat. Specs staan hieronder wel vermeld en ik gebruik Windows XP met DirectX 8.1, detonator driver 21.83.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23303

Is er nou niemand die problemen heeft met EAX ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Op vrijdag 24 mei 2002 19:47 schreef DataBeest het volgende:
Slechte performance met Windows XP, Radeon 7500, AMD 1,1GHz etc.. :Z

Antwoord wat hier staat helpt niet.. :(
Wie weet hoe het opgelost kan worden? :?

Het lijkt me toch wel een softwareprobleem, aangezien met alles op low, het nog steeds bagger werkt, en ZO slecht zijn de specs weer ook niet.
Ik heb een radeon 7500
amd 1600+
246 mb ddr geheugen
windows xp

Op welke resolutie speel jij??

Ik speel op 800x600x32 met fsaa uit enzo en de nieuwste drivers en nog hakkert die soms met trails uit en framlimter aan (ofzoiets)
Soms dan laad die die textures niet als ik de distance view hoog zet dan krijg je zo een soort spiegel. Maar ik denk dat het misschien aan mijn geheugen ligt terwijl tweakxp gewoon aangeeft dat ik 190 mb geheugen vrij hebt staan ??? . Deze zomer effe wat meer geheugen kopen en in Amerika een gf4 ti of een radeon 8500. Ligt eraan hoe veel geld etc. MAar ik reeg me zo op terwijl het bij andere spellen wel soepel loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
Ik heb ook een probleem ;) Die van mij staat niet stil maar loopt dan achteruit, druk ik op lopen staat die stil :Y) dus ik kan alleen maar achteruit, bekend probleem of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33687

Op zaterdag 25 mei 2002 13:37 schreef caphex het volgende:
Ik! als ik de framlimiter uit zet krijg ik een redelijke FPS maar....mijn SB Live! loopt dan te fokken..allemaal gekraak en gepiep als mijn Comp het even zwaar krijgt :(
EAX of sofware geluid keizen helpt geen moer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Misschien dat dit helpt bij het vinden van problemen.

Ik heb constant gepost dat ik een lage fps krijg. Dat komt omdat ik het spel start, vervolgens ga ik spelen. In het begin is er weinig op de weg, etc en dat loopt nog goed. Dan ga woordtt het drukker en gaat mijn fps steeds verder omlaag. Ik dacht dat dat kwam omdat meerobjecten nu eenmaal meer van mijn systeem eisen. Tot ik vandaag een saved game opende.

Ik was erg verbaasd om te zien dat alles gewoon uitstekend liep. Niet perfect, maar zeker wel 18-20 fps. Zelfs toen het beeld redelijk druk werd kon ik gewoon blijven scheuren. Maar na een minuut of 10 was de pret voorbij en daaldee de fps gigantisch.

Tenzij ik van bovenaf bekijk door de camera positie te veranderen gaat alles tergend langzaam. Maar het bizarre is dat dat probleem pas na een aantal minuten ontstaat.

Conclusie: Of GTA kan niet efficient met geheugen omgaan, of het is een bug of je hebt minimaal 512 mb ram nodig. (of iets in die richting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep, dat heb ik ook opgemerkt...het na een paar minuten lijkt het of hij zwaar begint te 'disk swappen' met all het geschok dat daarbij hoort..
Lijkt inderdaad op een memory leak IMHO....patch plz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trouwens, is er een config file waar je meer in kan tweaken? de opties in het menu zijn lang niet genoeg..ik kan de shaduwen / kranten en lensflares best missen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25187

Welk OS heb je? > Windows 98 SE NL
Hoeveel geheugen? > 128 MB
Swapfile? > 1 gig
Welke Videokaart? > Geforce 2 Pro 64 MB
Welke Ontsteker , of in het geval van een Radeon de driver > nieuwste zover ik weet (net gedownload)
Welke proc en hoe snel? > AMD 1.3 Ghz @ 1.3 ghz
Wanneer voor het laast gedefragt? > Vorige week
Welk mobo? > MSI K7T TURBO Socket A ,UDMA 100, 133A
Welke Geluidskaart? > Soundblaster Live Platinum 5.1
Welke instellingen in GTA3 zelf heb je? > Nog helemaal niks
Gebruik je een crack? Zo ja, welke? (GEEN link) > Originele versie.
Verder nog wat patches oid geïnstalleerd? > Nee.

Mijn probleem is dus dat als ik hem heb geinstalleerd (ik heb de originele versie gekocht) en dan de 2e CD er in doe (de Play CD) en ik gtaiii.exe wil starten dan geeft die even het rockstar plaatje, en doet wat met de CD, flikkert even met het scherm en daarna doet die gewoon niks. Window sdraait nog etc, alleen GTA3 start niet. Wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez

THPSrulez

Op zaterdag 25 mei 2002 13:43 schreef StephanL het volgende:
Ik heb ook een probleem ;) Die van mij staat niet stil maar loopt dan achteruit, druk ik op lopen staat die stil :Y) dus ik kan alleen maar achteruit, bekend probleem of niet?
Heb je nie toevallig een joystick aangesloten zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Op zaterdag 25 mei 2002 13:37 schreef caphex het volgende:
jawel... als ik EAX selecteer dan heb ik geen geluid meer... en dus ook geen 4 speakers... ik heb een SB live 5.1 dus het zou moeten werken, ik heb alleen geluid als ik directsound selecteer.

vaag :?

Geniet maar tweak met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56301

Ik krijg deze error als ik gta 3 wilt installaren :

Incompitabele versie van het RPC-stub programma
Setup word nu afgesloten

(Uiteraard legale versie)

Wat is er en wat kan ik doen ?
Alvast bedankt !

win 98 600 mhz winfast 3d 320II (32 mb video)
160 mb ram genoeg schijfruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Op zaterdag 25 mei 2002 13:58 schreef Device het volgende:
Misschien dat dit helpt bij het vinden van problemen.

Ik heb constant gepost dat ik een lage fps krijg. Dat komt omdat ik het spel start, vervolgens ga ik spelen. In het begin is er weinig op de weg, etc en dat loopt nog goed. Dan ga woordtt het drukker en gaat mijn fps steeds verder omlaag. Ik dacht dat dat kwam omdat meerobjecten nu eenmaal meer van mijn systeem eisen. Tot ik vandaag een saved game opende.

Ik was erg verbaasd om te zien dat alles gewoon uitstekend liep. Niet perfect, maar zeker wel 18-20 fps. Zelfs toen het beeld redelijk druk werd kon ik gewoon blijven scheuren. Maar na een minuut of 10 was de pret voorbij en daaldee de fps gigantisch.

Tenzij ik van bovenaf bekijk door de camera positie te veranderen gaat alles tergend langzaam. Maar het bizarre is dat dat probleem pas na een aantal minuten ontstaat.

Conclusie: Of GTA kan niet efficient met geheugen omgaan, of het is een bug of je hebt minimaal 512 mb ram nodig. (of iets in die richting)
denk het ook maar kan het niet testen. Ik heb 256 mb ddr geheugen met een amd xp 1600+ en een radeon 7500. Deze zomer upgrade ik mijn comp. maar intussen lekker bagger gta3 spelen. Achja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56294

Ik heb een probleem, mijn geluid haperd. Ik heb een 128 bits PCI soundblaster bulk. Ik had dit ook bij fifa 2001 maar niet bij Medal of Honor, beetje vaag dus. De nieuwste drivers heb ik wel geinstalleerd... Oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

bij mij werkt GTA3 goed, maar als het gaat regenen is het gewoon NIET meer te spelen hoe kan dit ik zit onder win XPpro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
Op zaterdag 25 mei 2002 14:29 schreef THPSrulez het volgende:

[..]

Heb je nie toevallig een joystick aangesloten zitten?
Nu je het zegt, ja een stuurtje, die moet ik dan er af halen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Als ik het spel wil starten zegt ie: kan d8input.dll niet vinden of laden. What to do?

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30466

Op zaterdag 25 mei 2002 13:43 schreef StephanL het volgende:
draadloos muis en/of toetsenbord? ik had zo'n setje van Logitech en dan bleef inderdaad soms een mannetje achteruit lopen. In andere spellen begon soms de muis uit zichzelf te draaien. (op het beeldscherm :P)

opgelost door die hele set er af te halen en gewoon weer tb en muis met kabeltje te gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez

THPSrulez

Op zaterdag 25 mei 2002 14:46 schreef StephanL het volgende:

[..]

Nu je het zegt, ja een stuurtje, die moet ik dan er af halen neem ik aan.
Dat zou je best eens kunnen doen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26829

Welk OS heb je? > Windows 2000
Hoeveel geheugen? > 1024 MB
Swapfile? > standaart
Welke Videokaart? > Ati radeon 32MB DDR
Welke Ontsteker , of in het geval van een Radeon de driver > Die in de bovenste post staat.
Welke proc en hoe snel? > AMD 1.1 Ghz @ 1.1 ghz
Wanneer voor het laast gedefragt? > vandaag
Welk mobo? > MSI K7T TURBO Socket A ,UDMA 100, 133A
Welke Geluidskaart? > SOund onboard
Welke instellingen in GTA3 zelf heb je? > alles al een keer verandert
Gebruik je een crack? Zo ja, welke? (GEEN link) > De 2de
Verder nog wat patches oid geïnstalleerd? > Nee

Hij hapert en hapert vooral in het 2de eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 25 mei 2002 14:20 schreef WouteRF het volgende:
Mijn probleem is dus dat als ik hem heb geinstalleerd (ik heb de originele versie gekocht) en dan de 2e CD er in doe (de Play CD) en ik gtaiii.exe wil starten dan geeft die even het rockstar plaatje, en doet wat met de CD, flikkert even met het scherm en daarna doet die gewoon niks. Window sdraait nog etc, alleen GTA3 start niet. Wie helpt?
En ik zit nu net Win98 SE te installeren... gaat dus waarschijnlijk hetzelfde opleveren, want dit doet hij bij mij ook op Windows XP en 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hplos.nl
  • Laatst online: 23-06 21:38

hplos.nl

Zo doet men dat

er is dus nog GEEN oplossing voor die savegames ??

als ik een savegame wil laden loopt ie vast of hij zegd 'Unhandled exception: c0000005 At address: 005454d4' :'(

edit:

andere lui die DEZELFDE hebben als ik die hebben geen problemen met die savegames anderen hebben 't soms en weer anderen hebben precies 't zelfde als ik ..... :S

pc | server | laptop | pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

Ik heb een heel raar probleem: Hij loopt automatisch!!! |:(
Als ik op naar achter lopen (S of Pijltje) druk dan blijft hij stil staan, maar achteruit lopen doet ie niet...

Wie kan mij helpen, ik ben radeloos :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42068

Ik draai GTA 3 op:
Win98se, 128 mb, diamond Viper v770 (32mb), AMD Duron 1,2 ghz

Nu schokt het beeld al heel erg als ik alle opties op laag zet, wat moet ik doen om het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

Op zaterdag 25 mei 2002 15:59 schreef Timer het volgende:
Ik draai GTA 3 op:
Win98se, 128 mb, diamond Viper v770 (32mb), AMD Duron 1,2 ghz

Nu schokt het beeld al heel erg als ik alle opties op laag zet, wat moet ik doen om het op te lossen?
Je moet net als mij een nieuwe 3d-kaartje kopen... (een paar mb'tjes ram erbij is ook altijd wel goed hoor :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tampert717
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Tampert717

Wie soll ich das nun mal sagen

Draai GTA3 (origineel) op een AMD 1.2 Ghz, met 256 Mb RAM en een Geforce 2 MX 400 32 Mb, met vers geinstalleerde XP en laatste updates/patches.
Telkens bij het beginnen van een nieuw spel begint hij met een introotje en dan hangt hij, of start spontaan opnieuw op...vanalles geprobeerd met de instellingen, zowel geluid als grafisch...maar niks helpt! :(
Wordt er een beetje moe van...spel gaat eerst maar in de kast en als de makers met een patch of wat dan ook komen dan wil het wel weer eens proberen

If you can't convince them, confuse them

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42068

Op zaterdag 25 mei 2002 16:03 schreef mycosis het volgende:

[..]

Je moet net als mij een nieuwe 3d-kaartje kopen... (een paar mb'tjes ram erbij is ook altijd wel goed hoor :+)
lol. Maar is er een manier (GRATIS) om hem niet meer te laten schokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu Windows 98SE, en hij draait... en smooth ok... Op XP en 2000 blijven er problemen... naja, komt wel een fix, ga nu maar eens genieten van de hoeren en het doodrijden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35769

ik heb niet het hele topic gevold hoor!

maar uhm ik kan geen save games laden
:'( wat is hiero aan te doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
Op zaterdag 25 mei 2002 14:15 schreef ICBM het volgende:
Trouwens, is er een config file waar je meer in kan tweaken? de opties in het menu zijn lang niet genoeg..ik kan de shaduwen / kranten en lensflares best missen..
zou ik ook wel willen weten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12938

Tsjongejonge schandalig dit vinden jullie ook niet? Waarom kondigen ze gvd geen patch aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35769

Op zaterdag 25 mei 2002 16:43 schreef DJNelis het volgende:
Tsjongejonge schandalig dit vinden jullie ook niet? Waarom kondigen ze gvd geen patch aan?
:'( ik wil mijn save game laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 25 mei 2002 16:59 schreef sjakievdboomhut het volgende:

[..]

:'( ik wil mijn save game laden
Ik ook :'(.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.