Dat een posting met -1 voor de Karmaberekening als -2 wordt gerekend, dan houden mensen zich meer in enzo.. vind dat kutpostings harder moeten worden afgestraft..
Deze hort volgens mij in het "Moderator forum".
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Dat een posting met -1 voor de Karmaberekening als -2 wordt gerekend[/quote]Is altijd al het geval geweest.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Is altijd al het geval geweest. [/quote]Ok, dus als ik 2 karma punten kwijt ben, dan komt dat omdat ik 1 keer met -1 beoordeelt ben. So far so good, maar hoe kom ik erachter op welke posting ik zo gemod. ben? Niet dat ik veel post, maar ik kan het niet terug vinden.
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Onderaan de meest linkse kolom van de pagina (met de update tracker) staat een search functie. Vul je naam in en zoek op reacties.
Had ik al geprobeerd en nu nogmaals alles doorgelopen, maar niet de betreffende posting gevonden. Alleen maar postings met als score 1 en 2. Er is geen andere methode om 'm te vinden?
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Uhm, je laatste posting is van 26 september. Aangezien posts maar 2 dagen gemod kunnen worden zou er de laatste dagen niets aan je karma veranderd moeten zijn. Weet je wel zeker dat je 2 punten kwijt bent?
Ja, dat weet ik wel zeker. Ik had een karma van 3, nadat ik een +2 had gekregen (reactie op Nieuw modsysteem en 7M barriere) en daarna niet meer zo opgelet, maar inmiddels dus verdwenen. Het is dus niet van de laatste dagen. Er zal dus wel niet veel meer aan te doen zijn.
Zucht, wat een gedoe om niks... 
Gaat het misschien om karmapunten uit je mandje
? Die punten bij het plaatsen van een reactie waarmee je je beginscore kunt verhogen? Want die verdwijnen wel na verloop van tijd.
Zo niet dan weet ik het ook niet meer.
Gaat het misschien om karmapunten uit je mandje
Zo niet dan weet ik het ook niet meer.
Ja, kun jij vinden, maar als je een keer reageert en je bent meteen punten kwijt... Anywayz, laat maar hangen, vindt het zowiezo een heel gedoe, 'k heb wel wat anders te doen. BTW Neen, ik bedoeolde niet punten in m'n mandje, ik ben ook niet helemaal gek
Verwijderd
T.net is geen wedstrijd om de hoogst mogelijke scoren te halen, maar om kennis te delen.
Zo werkt het systeem en elk systeem heeft zijn nadelen.
Zo werkt het systeem en elk systeem heeft zijn nadelen.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>T.net is geen wedstrijd om de hoogst mogelijke scoren te halen, maar
om kennis te delen. [/quote]Helemaal mee eens, maar dat vindt je niet echt terug in de handleiding. Ik denk dat daardoor (het verhaal van de punten en statussen en het feit dat een ieder kan modden zonder eerst gelezen te hebben hoe het systeem werkt) het inderdaad een wedstrijd is geworden. Dat bedoelde ik ook aan te geven in een van de vorige posts; als je al weinig reageert en je krijgt een keer punten, dan is het dus nogal vervelend als er plots punten verdwijnen. Wat mij betreft hoeven die punten niet zo, maar als je dan een keer wat krijgt en het is gelijk weg, dan vindt ik dat wel vreemd en vervelend.
Zoals ook al eens gezegd in een reactie van mij op T.net; ik hoef niet zonodig wat te posten. Wat ik wil zeggen is meestal toch al gezegd door een ander en dan kan je dat wel beamen maar daar schiet je ook niks mee op.
Bovendien surfen hier zat mensen rond met meer kennis van zaken en tijd dan dat ik heb.
Ik hoop dat nu wel duidelijk is wat ik bedoelde. Wat mijn punten aangaat, forget it. Ik ga lekker verder met "lurken", zoals dat door iemand genoemd werd.
om kennis te delen. [/quote]Helemaal mee eens, maar dat vindt je niet echt terug in de handleiding. Ik denk dat daardoor (het verhaal van de punten en statussen en het feit dat een ieder kan modden zonder eerst gelezen te hebben hoe het systeem werkt) het inderdaad een wedstrijd is geworden. Dat bedoelde ik ook aan te geven in een van de vorige posts; als je al weinig reageert en je krijgt een keer punten, dan is het dus nogal vervelend als er plots punten verdwijnen. Wat mij betreft hoeven die punten niet zo, maar als je dan een keer wat krijgt en het is gelijk weg, dan vindt ik dat wel vreemd en vervelend.
Zoals ook al eens gezegd in een reactie van mij op T.net; ik hoef niet zonodig wat te posten. Wat ik wil zeggen is meestal toch al gezegd door een ander en dan kan je dat wel beamen maar daar schiet je ook niks mee op.
Bovendien surfen hier zat mensen rond met meer kennis van zaken en tijd dan dat ik heb.
Ik hoop dat nu wel duidelijk is wat ik bedoelde. Wat mijn punten aangaat, forget it. Ik ga lekker verder met "lurken", zoals dat door iemand genoemd werd.
Pagina: 1