Als je in de inbox van hotmail.com een e-mail hebt met een link, dan is die link helemaal aangevreten door dat Microsoft (More Useless Everyday...) geklooi.
Hoe kan ik dat wegkrijgen?
Hoe kan ik dat wegkrijgen?
Virussen? Scan ze hier!
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Verwijderd
Ik heb het aangepast en nog begin je te zeiken!Op vrijdag 24 mei 2002 19:50 schreef Kertje het volgende:
jezus, mensen die zo'n achterlijke topic titel bedenken krijgen van mij echt geen antwoord...
weet je wel wat kanker is???
Wat is mis met mn ondertitel en icon?Op vrijdag 24 mei 2002 19:56 schreef internetinfo het volgende:
kijk dan eens naar zijn ondertitel en icon
Als je op zo'n link klikt in een e-mail krijg je een pop-up met bovenin het beeld een vak met "To return to your inbox..." enz. en daar wil ik vanaf, omdat het ook een hoop links onbruikbaar maakt.Op vrijdag 24 mei 2002 20:10 schreef vinkie het volgende:
subtiel topic titel
hoe bedoel je aangevreten
tik ff voorbeelden dan
Verwijderd
Schijnheiligen mag ook nog wel eventjes ge-edit wordenOp vrijdag 24 mei 2002 20:15 schreef R1cksson het volgende:
(eindelijk iemand die de titel niet al te serieus opvat zoals te rest van die schijnheiligen hier)
ik voel me niet aangesproken als schijnheiligge, maar het staat niet netjes neeOp vrijdag 24 mei 2002 20:22 schreef Tynable het volgende:
[..]
Schijnheiligen mag ook nog wel eventjes ge-edit worden
Lekker nuttig om het hier dan nog een keer te meldenOp vrijdag 24 mei 2002 20:36 schreef DutchCommando het volgende:
Erg leuk taalgebruik dit. Ik zie dat Wildhagen al bij Schop een Modje 'aangifte' heeft gedaan.
Verwijderd
Kertje, als je dan toch sociaal wil zijn gebruik dan dat woord ook niet please.jezus, mensen
Ja, moet toch wat op mijn vrije avond.Op vrijdag 24 mei 2002 20:37 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Lekker nuttig om het hier dan nog een keer te melden
Er staat duidelijk dat dit soort reply's niet gewenst zijn en worden verwijderd.Op vrijdag 24 mei 2002 20:36 schreef DutchCommando het volgende:
Erg leuk taalgebruik dit. Ik zie dat Wildhagen al bij Schop een Modje 'aangifte' heeft gedaan.
Die geven ze je, maar je gaat er niet op in.Op vrijdag 24 mei 2002 20:44 schreef R1cksson het volgende:
[..]
Maar ik had graag een oplossing in plaats van dat off-topic geNEUK...
Quote ze dan ff, want ik zie ze nergens!Op vrijdag 24 mei 2002 20:47 schreef jep het volgende:
[..]
Die geven ze je, maar je gaat er niet op in.
Op vrijdag 24 mei 2002 19:33 schreef Ferdo het volgende:
Kopieer die link dan gewoon door te selecteren, kopiëren en te plakken in een ander venster.
En was dat gesmijt met de naam van die vreselijke ziekte nodig? Sommige users hebben er familieleden/vrienden aan verloren. Ook erg leuk voor degenen die de ziekte zélf onder de leden hebben of van wie een naaste de ziekte heeft.
Verwijderd
Die offtopics reply's keur ik ook niet goed, maar deze reply's waren niet nodig geweest als je op een normale manier het topic was gestart. Er is nu al genoeg gezegd over de topictitel dus daar ga ik niets meer over zeggen, ik heb echter wel het vriendelijke verzoek om een beetje te letten op je taal gebruik.Op vrijdag 24 mei 2002 20:44 schreef R1cksson het volgende:
Er staat duidelijk dat dit soort reply's niet gewenst zijn en worden verwijderd.
Maar ik had graag een oplossing in plaats van dat off-topic geNEUK...
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13736480#13736480Quote ze dan ff, want ik zie ze nergens!
Blijkbaar kan deze user niet zo geweldig goed lezen, want ik heb duidelijk erbij gezet dat de link is verwerkt in een HTML pagina en dat het daardoor niet te kopieeren is!Op vrijdag 24 mei 2002 20:51 schreef DutchCommando het volgende:
[..]
Tis gewoon heel simpel. Die links zijn niet weg te halen.Op vrijdag 24 mei 2002 20:56 schreef R1cksson het volgende:
[..]
Blijkbaar kan deze user niet zo geweldig goed lezen, want ik heb duidelijk erbij gezet dat de link is verwerkt in een HTML pagina en dat het daardoor niet te kopieeren is!
en nee, in de bron is de link ook verNEUKT
[edit]
Ook die reply's als "Dump het dan" heb ik weinig aan, als mensen problemen hebben met MSN komen er al genoeg zeikers die beginnen met hun verk...neukte Trillian.
Graag nuttige reply's, dan hebben de lui met dezelfde ergernis er ook wat aan.
4. Je stelt in dat je het volledige bericht te zien krijgt (Opties-->Weergave-instellingen voor e-mail-->Berichtkoppen 'Geavanceerd') en dan klik je bij het mailtje op 'Bron van e-mailbericht weergeven'. Er opent zich dan een nieuw venster met de HTML-code van het bericht, dus ook met de onbewerkte links. Daarmee moet je wel verder kunnen.Op vrijdag 24 mei 2002 21:17 schreef DutchCommando het volgende:
[..]
Tis gewoon heel simpel. Die links zijn niet weg te halen.
Dus je hebt de volgende mogelijkheden:
1. Je let er niet meer op. Dan heb je er ook niet echt last van.
2. Je gebruikt hotmail niet meer. Of gebruikt het alleen voor je Messenger account.
3. Net als optie 2 en je neemt een account bij bijvoorbeeld mail.com
Nederlands is makkelijker als je denkt.