Toon posts:

Koeling stekkertjes....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb hier een volcano 7+ en zit hier met een stel kabeltjes.... waaronder eentje wat een normaal stroom stekkertje wat je ook in je hd plugt (deze komt vanuit het fan speed controller).... maar ik zit me aftevragen waar ik deze in moet pluggen, hij heeft namelijk twee van die pinnetjes ipv 4....

Verder heb ik nog een fan, voor mn kast, deze heeft ook twee van die sterktje, en hij heeft een mannetje en een vrouwtje, waar moet dat allemaal in :?... (id waarschijnlijk gewoon een standaard 80 mm fan.)

• Marten
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08-2025
Op vrijdag 24 mei 2002 18:36 schreef Webmasterok het volgende:Ik heb hier een volcano 7+ en zit hier met een stel kabeltjes.... waaronder eentje wat een normaal stroom stekkertje wat je ook in je hd plugt (deze komt vanuit het fan speed controller).... maar ik zit me aftevragen waar ik deze in moet pluggen, hij heeft namelijk twee van die pinnetjes ipv 4....
Dit stekkertje kan toch gewoon op zo'n powersupply voor bijv. je HDD? Volgens mij heeft ie er maar twee omdat ie niet meer nodig heeft... Of zit ik er nou naast?

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:21

jw

die 2/3 pins connectoren kun je aansluiten op je moederbord. als het goed is zal er op je moederbord een aansluiting zitten voor een cpu-fan / case-fan etc.

en anders moet je een verloop-stekkertje kopen of zelf iets fixen (doorknippen o.i.d.)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 18:57 schreef illuware het volgende:

[..]

Dit stekkertje kan toch gewoon op zo'n powersupply voor bijv. je HDD? Volgens mij heeft ie er maar twee omdat ie niet meer nodig heeft... Of zit ik er nou naast?
This mannelijk.....

Verwijderd

Topicstarter
:), ut werkt, kheb zelf gewoon sterktje in iets gestoken ;), werkt allemaal perfect. Kheb ff in bios gekeken naar temp. en ziet er goed uit. Kheb alleen nog niet preciez hoe ut zit... heeft iemand goed prog, mijn proef periode van hmonitor is gone :(... dus zoek nu andere goede..

• mrEarthling
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dan hebben we moederbordmonitor voor je in de aanbieding.
Maaruh over de voeding je fan, als ik jou was zou ik hem op het moederbord aansluiten! Dan kun je in MBM hoogst waarschijnlijk ook het aantal toeren zien van je Fan.

Gaat je geen reet aan wat voor een Pjoeter ik heb ;)

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:55
Mocht je nog een mooi overzicht hebben hoe de koeler aan gesloten moet worden volgens Thermaltake zelf: http://www.thermaltake.com/products/heatsink/v7plus.htm

Onderaan staat voor jou een handig schema hoe je hem moet aansluiten.

edit:
Ik heb hem zelf net ook binnen gekregen, hoe zijn de koel prestaties op de verschillende snelheden bij jou?? Ik heb hem er trouwens nog niet ingebouwd, wacht op me nieuwe kast.