Toon posts:

.que & .bin

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe brand ik dit op een cdtje (nee geen warez request of warez) maar er wordt gezegd dat je de .que moet selecteren en dan de rest wordt gebrand. Ik heb dit al een keer geprobeerd en daarmee een cd verkloot, nu net op een cd-rw gedaan en weer mislukt 't.
Hoe brand ik dit in nero, graag aub stap voor stap (als dat mogelijk is). Bedankt!

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-02 06:03

• loial
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
Je kunt ook met http://www.winiso.com de .bin file converten naar een .iso file. Die kun je dan gewoon met nero openen. Het voordeel is dan dat je nog extra files kunt toevoegen als dat nodig is.

• DirtyHennessy
  • Laatst online: 05-02 06:03
Op vrijdag 24 mei 2002 18:43 schreef Loial het volgende:
Je kunt ook met http://www.winiso.com de .bin file converten naar een .iso file. Die kun je dan gewoon met nero openen. Het voordeel is dan dat je nog extra files kunt toevoegen als dat nodig is.
http://www.winimage.com/
bin files openen/extracten en eventueel files adden :P

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Fireburner :7

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Nero opstarten.

Burn new image (onder file)

All files.

File selecten en dan burn.

:)

• kauwgomballen
  • Laatst online: 23-06-2025
ga in nero naar file > burn image. klik hier op de cue file. nero komt nu met een burn dialog. klik op burn, en das alles :)

af en toe komt het wel eens voor dat iemand een foute cue meestuurt. open het cue bestand met notepad, en kijk of er naar het goede bin bestand verwezen wordt. zo niet, dan kun je dit gewoon aanpassen, en ff opslaan.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Overigens zou ik voortaan ff de search gebruiken:
Je zoekactie naar 'cue bin' leverde 384 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Deze vraag komt _zoveel_ voor, met een beetje zoeken is dit makkelijk te vinden... Btw deze hoort ook in SA.

Met zoveel posts inmiddels mag je wel verwachten dat je dit iig weet.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 24 mei 2002 18:47 schreef LuNaTiC het volgende:
Overigens zou ik voortaan ff de search gebruiken:
[..]

Deze vraag komt _zoveel_ voor, met een beetje zoeken is dit makkelijk te vinden... Btw deze hoort ook in SA.

Met zoveel posts inmiddels mag je wel verwachten dat je dit iig weet.
Ach, als ie zoekt op que, dan vind ie nogal weinig denk ik zo :P

Topicstarter: 't Is dus cue ipv que ;)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Zie reactie LuNaTiC.. (Tja, zo gek istie helemaal niet ;))
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.