Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Doe ik wel weer een keer als het nieuwe design af is. Aan de huidige t.net wordt niets meer verbeterd.
Nieuwe design? heb ik iets gemist? 
* Bolk word nu wel heel erg nieuwsgierig
* Bolk word nu wel heel erg nieuwsgierig
Ja, ga alle TFF threads nog maar es doornemenOp vrijdag 24 mei 2002 19:31 schreef Bolk het volgende:
Nieuwe design? heb ik iets gemist?
OkdanOp vrijdag 24 mei 2002 19:33 schreef ACM het volgende:
[..]
Ja, ga alle TFF threads nog maar es doornemen
* Bolk kruipt weg in leeshoek
Op vrijdag 24 mei 2002 18:35 schreef Femme het volgende:
Doe ik wel weer een keer als het nieuwe design af is. Aan de huidige t.net wordt niets meer verbeterd.
Is er al een release datum bekend
of is dat nog classified
* capedro is erg nieuwsgierig!
Nope.Op vrijdag 24 mei 2002 20:05 schreef capedro het volgende:
Is er al een release datum bekend![]()
En die zal ook niet/nooit gegeven worden, net als het nieuwe forum
Hooguit zal er gezegd worden 'morgen gaat de nieuwe layout online' (wat dus niet het geval is, anders was dat wel gezegd
Jullie willen natuurlijk zeker weten dat alles perfect draait!!!Op vrijdag 24 mei 2002 21:05 schreef ACM het volgende:
[..]
Nope.
En die zal ook niet/nooit gegeven worden, net als het nieuwe forum
Hooguit zal er gezegd worden 'morgen gaat de nieuwe layout online' (wat dus niet het geval is, anders was dat wel gezegd)
* capedro wenst iedereen van t.net veel suc6 met de ontwikkeling van het vernieuwde t.net
Verwijderd
M'n vader zegt altijd dat je nooit je oude schoenen weg moet gooien voor je nieuwe hebt.Op vrijdag 24 mei 2002 21:44 schreef capedro het volgende:
Jullie willen natuurlijk zeker weten dat alles perfect draait!!!
*Verhip*Op vrijdag 24 mei 2002 21:46 schreef Cheatah het volgende:
[..]
M'n vader zegt altijd dat je nooit je oude schoenen weg moet gooien voor je nieuwe hebt.
* capedro weet nu eindelijk wat ie verkeerd deed, wanneer hij weer nieuwe schoenen had gekocht
Pagina: 1