N64 controller met gratis console :)

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Topicstarter
Zoek je een goedkope controller voor de N64, kijk dan eens bij Dixons. Ik heb daar de N64 Pokémon edition gekocht, compleet met voeding en controller voor de prijs van een losse controller, maar €27. Ik ga er wel voor zorgen dat hij er binnenkort totaal anders uitziet (Pikachu verwijderen, case in een ander kleurtje spuiten), maar ik kon hem voor die prijs niet laten staan in de winkel.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Hier stond een vage opmerking...

Laat maar, ik heb het nu wel goed gelezen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00
Koop er dan ook gelijk SSBM bij :)

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 24 mei 2002 18:40 schreef Shagura het volgende:
Koop er dan ook gelijk SSBM bij :)
Ik neem aan dat je Super Smash Brothers (zonder die M) bedoeld?

Ik vraag me eigenlijk af waar je nog N64 spellen kunt krijgen... De winkels hebben bijna geen keus aan spellen meer.

En is SSB op de N64 ook leuk voor single player?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
niet zo leuk als multi, maar nog steeds wel cool

maar dit is wel een kicke aanbieding hoor!

• GZ

GZ

!!

Op vrijdag 24 mei 2002 19:31 schreef daFubar het volgende:
niet zo leuk als multi, maar nog steeds wel cool

maar dit is wel een kicke aanbieding hoor!
Waar wacht je nog op daFUBAR???

edit: Gameshops en op inet zijn nog wel spellen te krijgen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Huh?? een Nintendo 64 met controller voor 27 euro :? of lees ik nou echt scheel??

Maarre.. dit kan dus niet he

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op de dixons site staat een N64 voor ongeveer €115, das toch heel wat meer dan €27.

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 19:57 schreef SH007 het volgende:
Op de dixons site staat een N64 voor ongeveer €115, das toch heel wat meer dan €27.
precies... dit is bull...

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Topicstarter
Geen onzin, hij was oorspronkelijk €107, maar er ging 75% korting af, dus hij was om precies te zijn €26,75. De gewone N64, dus niet de Pokémon versie, stond ernaast in de kast, voor €117. Volgens de verkoper was hij niet in alle Dixons filialen te koop, maar alleen in de filialen waar de N64 normaal goed verkocht werd. Daar werden de restanten van de Pokémon versie 'gedumpt' door andere filialen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• kamerplant
  • Niet online
Heu..
das niet echt duur.

Maar de spellen zelf, hoe zijn die nu eigenlijk geprijst?
En dan ook die Super Mario 64 e.d. Als die ook nu goedkoper zijn is het nogal nog best wel leuk. Voor op vakantie bijvoorbeeld. :9~

🌞🍃

• GZ

GZ

!!

Waarom gaat er dan 75% vanaf?

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:20
Op vrijdag 24 mei 2002 20:32 schreef GolbeZeromus het volgende:
Waarom gaat er dan 75% vanaf?
omdat we van die krengen afwillen. er zijn haast geen spellen meer tekoop daarvoor en komop wie wil er nou zon pikachu ding voor die hoge prijs
als de regiomanager zegt van maak er maar 27 euro van dan word ie dat. Dus dat is niet in elke dixons zo.
Nog ff tip wil je goede deals, dan moet je naar dixons vreedenburg in utrecht. daar word alle zooi heengestuurd die wat ouder is en vaak zit er fikse korting op dan.

ik heb genoeg verteld :X

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Vincent_Valentine
  • Laatst online: 30-10-2025
Hmm, zoek er al een tijdje een goedkope, maar 27 euro is natuurlijk helemaal geweldig.. jammer alleen van die pikachu.
Mensen die het al onderzocht hebben, in welke filialen hebben ze deze actie?

• vooghel
  • Laatst online: 22:16

vooghel

Cunning linguist

Dixons Zeist, heb ik gezien.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ok, ik wil er ook wel eentje hebben...iemand die ook een winkel weet te zitten in de buurt van rotterdam die ze heeft?

Verwijderd

Vraag me af wanneer MS dat gaat doen met de XBOX ;)
Lekker, alleen ik heb al 2 controllers en woon in A'dam... En dan is het ook nog zo'n mooie gele controller...

• Walkman
  • Niet online
Nou ja, het is toch altijd lekker als je een backup console/controller hebt toch? kan je gewoon in de doos bewaren...zelf heb ik nog geen n64 maar heb altijd wel bepaalde titels van de n64 willen spelen...voornamelijk mario en zelda.....als ik een dixons kan vinden in m'n omgeving die 'm voor die prijs heeft schaf ik 'm wel aan...alleen plaats vinden onder m'n tv......

Verwijderd

Is het nog interresant om een N64 te kopen voor SSB als je al een Gamecube hebt met SSBM?

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
Op dinsdag 28 mei 2002 17:51 schreef LaptopDude het volgende:
Is het nog interresant om een N64 te kopen voor SSB als je al een Gamecube hebt met SSBM?
ik heb ze allebei, en ik speel ze beide, maar ik denk niet dat je het nog appart moet kopen, aan NGC versie heb je wel genoeg denk ik, maar als je Mario 64/Zelda nog nooit gespeeld hebt is het de aanschaf 100% waard

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Hmmz, ik ga ook maar ff de plaatstelijke dixons checken :)

Specs

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00
Op dinsdag 28 mei 2002 17:53 schreef robertos het volgende:

[..]

ik heb ze allebei, en ik speel ze beide, maar ik denk niet dat je het nog appart moet kopen, aan NGC versie heb je wel genoeg denk ik, maar als je Mario 64/Zelda nog nooit gespeeld hebt is het de aanschaf 100% waard
En goldeneye/perfect Dark natuurlijk :)

• GZ

GZ

!!

In pricipe kan je alles van RARE wel kopen, is allemaal geweldig, echt waar. Behalve Mickey's Speed Way, dat was een bagger spel geloof ik.

Verwijderd

het zou wel eens kunnen kloppen; ik heb bij dixons zaterdag motoracer world tour voor psx gekocht; die was ineens afgeprijsd naar 5 euro...dus wie weet; kennelijk moeten ze van de oude zooi af ;)

• Walkman
  • Niet online
Dat ze er vanaf willen vindt ik een prima zaak, vooral is ik een winkel kan vinden waar ze nog 'm nog hebben. En wat er stond over die RARE games, als ik conker's bad fur day er ook nog bij zou kunnen vinden.....

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 11:06 schreef Walkman het volgende:
Dat ze er vanaf willen vindt ik een prima zaak, vooral is ik een winkel kan vinden waar ze nog 'm nog hebben. En wat er stond over die RARE games, als ik conker's bad fur day er ook nog bij zou kunnen vinden.....
ik heb net regio Nijmegen afgebeld... maar kan em nergens meer krijgen hier :(

• GZ

GZ

!!

Op woensdag 29 mei 2002 11:06 schreef Walkman het volgende:
Die was pas geleden afgepriijst bij Intertoys voor 35 Euro...

• Walkman
  • Niet online
Het lijkt er op alsof het niet al te veel winkels zijn die ze dan hebben....

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-08-2025

freddyathlon

McLaren Mercedes

In mijn filiaal heb ik vanmiddag de laatste Mario-pack verkocht, incl. een extra game gratis en rumble pack voor € 75 totaal...

Mooi vanaf op deze manier.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Verwijderd

Ik heb em op mn werk besteld...

Mario 64 Pack + 2e extra controller + memorycard + rumble pack... in totaal 70 euro...

Mario Kart heb ik net van een vriend van me overgekocht voor 15 euro!! DAmn ik heb zin om em te spelen!!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 15:39

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb vandaag voor 9 euro Forsaken 64 uit de bak met oude troep opgepikt... Wilde dat spel altijd al hebben :)

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Spam...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.