Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Laat maar, ik heb het nu wel goed gelezen.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ik neem aan dat je Super Smash Brothers (zonder die M) bedoeld?Op vrijdag 24 mei 2002 18:40 schreef Shagura het volgende:
Koop er dan ook gelijk SSBM bij
Ik vraag me eigenlijk af waar je nog N64 spellen kunt krijgen... De winkels hebben bijna geen keus aan spellen meer.
En is SSB op de N64 ook leuk voor single player?
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
maar dit is wel een kicke aanbieding hoor!
Waar wacht je nog op daFUBAR???Op vrijdag 24 mei 2002 19:31 schreef daFubar het volgende:
niet zo leuk als multi, maar nog steeds wel cool
maar dit is wel een kicke aanbieding hoor!
edit: Gameshops en op inet zijn nog wel spellen te krijgen.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Maarre.. dit kan dus niet he
Verwijderd
precies... dit is bull...Op vrijdag 24 mei 2002 19:57 schreef SH007 het volgende:
Op de dixons site staat een N64 voor ongeveer €115, das toch heel wat meer dan €27.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
das niet echt duur.
Maar de spellen zelf, hoe zijn die nu eigenlijk geprijst?
En dan ook die Super Mario 64 e.d. Als die ook nu goedkoper zijn is het nogal nog best wel leuk. Voor op vakantie bijvoorbeeld.
🌞🍃
omdat we van die krengen afwillen. er zijn haast geen spellen meer tekoop daarvoor en komop wie wil er nou zon pikachu ding voor die hoge prijsOp vrijdag 24 mei 2002 20:32 schreef GolbeZeromus het volgende:
Waarom gaat er dan 75% vanaf?
als de regiomanager zegt van maak er maar 27 euro van dan word ie dat. Dus dat is niet in elke dixons zo.
Nog ff tip wil je goede deals, dan moet je naar dixons vreedenburg in utrecht. daar word alle zooi heengestuurd die wat ouder is en vaak zit er fikse korting op dan.
ik heb genoeg verteld
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Mensen die het al onderzocht hebben, in welke filialen hebben ze deze actie?
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Verwijderd
Lekker, alleen ik heb al 2 controllers en woon in A'dam... En dan is het ook nog zo'n mooie gele controller...
Verwijderd
ik heb ze allebei, en ik speel ze beide, maar ik denk niet dat je het nog appart moet kopen, aan NGC versie heb je wel genoeg denk ik, maar als je Mario 64/Zelda nog nooit gespeeld hebt is het de aanschaf 100% waardOp dinsdag 28 mei 2002 17:51 schreef LaptopDude het volgende:
Is het nog interresant om een N64 te kopen voor SSB als je al een Gamecube hebt met SSBM?
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
En goldeneye/perfect Dark natuurlijkOp dinsdag 28 mei 2002 17:53 schreef robertos het volgende:
[..]
ik heb ze allebei, en ik speel ze beide, maar ik denk niet dat je het nog appart moet kopen, aan NGC versie heb je wel genoeg denk ik, maar als je Mario 64/Zelda nog nooit gespeeld hebt is het de aanschaf 100% waard
Verwijderd
Verwijderd
ik heb net regio Nijmegen afgebeld... maar kan em nergens meer krijgen hierOp woensdag 29 mei 2002 11:06 schreef Walkman het volgende:
Dat ze er vanaf willen vindt ik een prima zaak, vooral is ik een winkel kan vinden waar ze nog 'm nog hebben. En wat er stond over die RARE games, als ik conker's bad fur day er ook nog bij zou kunnen vinden.....
Die was pas geleden afgepriijst bij Intertoys voor 35 Euro...Op woensdag 29 mei 2002 11:06 schreef Walkman het volgende:
Dat ze er vanaf willen vindt ik een prima zaak, vooral is ik een winkel kan vinden waar ze nog 'm nog hebben. En wat er stond over die RARE games, als ik conker's bad fur day er ook nog bij zou kunnen vinden.....
Mooi vanaf op deze manier.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Mario 64 Pack + 2e extra controller + memorycard + rumble pack... in totaal 70 euro...
Mario Kart heb ik net van een vriend van me overgekocht voor 15 euro!! DAmn ik heb zin om em te spelen!!
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Dit topic is gesloten.
![]()