Toon posts:

Trillend beeld bij het afspelen van DVD film ?

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om het systeem wat onder in mijn sig. staat.
Als ik DVD's afspeel via de Dxr3 kaart krijg ik een heel erg trillend beeld. Niet bepaald DVD kwaliteit dus. Wie iemand hoe dit kan en wat er kan storen, want daar zit ik zelf aan te denken, dat er iets stoort...

O ja ik gebruik niet de TV-out maar kijk de DVD op een 19" Vision Master Pro 450.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand, enig idee :'(

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08-2025
Probeer een ander programma ipv windvd powerdvd of andersom!

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
Stel je DVD-programma eens in op Force-Weave, ik weet iig dat die optie in Powerdvd zit en het zal vast in die andere ook wel zitten. Dit loste op mijn Gf2gts bibberproblemen op.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:08
Hardware acc. uitzetten van je videokaart.. Is een optie in powerdvd bij video.. :)

| I've got permission to color outside the lines |

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

hij gebruikt ook geen powerdvd maar de software die bij de dxr3 kaart zit, dit is echter pokkesoftware en als je toch op je pc wil kijken gebruik dan gewoon powerdvd of iets dergelijks, werkt veel beter. Als je het signaal uit wil sturen naar tv oid dan is de dxr3 beter..

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de software die is meegeleverd door Creative. Als ik PowerDVD ofzo gebruik laat deze mijn Dxr3 kaart links liggen.

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 13:13
Dat ligt aan de DXR3 kaart, vooral bij wit heeft deze daar last van.

Er schijnt een hack te zijn dat je de rates bij kunt stellen, kan alleen zo gauw geen link vinden.

Dat was ook een reden om een Radeon 8500 te kopen en tegelijk een audigy, zodat ik die kaart eruit kon halen en toch Dolby Digital kon houden.

Verwijderd

Topicstarter
mmm lekker is dat, die infra kit was duur zat. Zowel de Dxr3 kaart als de DVD speler ben ik niet echt meer over te spreken. Creative kan beter bij geluidskaarten blijven geloof ik.

Ik heb namelijk ook ervaring met gewone CD-rom speler van Creative (velen ingebouwd in Pc-tjes) maar waren vaak behoorlijk brak.

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 13:13
Op vrijdag 24 mei 2002 20:42 schreef malfa het volgende:
mmm lekker is dat, die infra kit was duur zat. Zowel de Dxr3 kaart als de DVD speler ben ik niet echt meer over te spreken. Creative kan beter bij geluidskaarten blijven geloof ik.

Ik heb namelijk ook ervaring met gewone CD-rom speler van Creative (velen ingebouwd in Pc-tjes) maar waren vaak behoorlijk brak.
de DXR3 kaart is gewoon een Hollywood+ kaart met daarop de naam van creative in een chip geflashed. Meer niet.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 20:49 schreef hiostu het volgende:

[..]

de DXR3 kaart is gewoon een Hollywood+ kaart met daarop de naam van creative in een chip geflashed. Meer niet.
Ja, dat heb ik al eens gelezen alleen werken alleen de Creative drivers, etc ... naar het schijnt.

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-08 12:25

Acid_Burn

uhuh

Je moet in de instellingen eens kijken, ik weet de term ff niet, maar er is een instelling waarmee je dat trillen weg kunt krijgen. In geavanceerd bij je overlay settings dacht ik.

Maar als je niet op TV kijkt kan je beter een software decoder gebruiken, je pc is snel genoeg, zoals PowerDVD.

Kan je gelijk dat doorluskabeltje eruithalen en je beeldkwaliteit gaat vooruit :)

Dxr3 gebruik ik alleen om DVD op TV te kijken

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Pagina: 1